Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger hjelp til å finne fin(e) tapet(er) til stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-08, 13:43   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger hjelp til å finne fin(e) tapet(er) til stua

Jeg lurer på å lage en fondvegg med tapet for å live opp stua litt, og putte samme type tapet i deler av et beståskap med vitrinedører. Noen tips til merker/butikker/netbutikker/konkrete tapeter? Jeg blir overveldet av hundrevis av ulike tapetbøker på maxbo, og aner ikke hvilke jeg skal åpne.

Jeg har en stue med beige sofa, 2 godstoler i en mild gammel-lilla tone (plum), møblene går i eik og hvitt. Gulvet skal bli eik. Jeg liker halvmoderne stil, evt. litt retroaktig. Skal vi se om jeg finner bilder som viser gardin og veggfarge.

Sofafarge:


Veggfarge og gardiner (er åpen for å skifte ut gardiner):


Åpen stue/spisestue/kjøkkenløsning:


Forslag?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 15:04   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å finne fin(e) tapet(er) til stua



Her inne har de en tapetguide hvor du velger forskjellige rom og tapeter.. Moro!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 15:18   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å finne fin(e) tapet(er) til stua

Takk for tips Cilen! Jeg må titte nærmere på den guiden i kveld!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 15:20   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å finne fin(e) tapet(er) til stua

Elendig bilde, men det viser tapeten vår. Kanskje den kunne være noe?

Vi hadde eggehvite vegger i hele stua før, men synes det ble så sterilt. Nå har vi denne på en hel vegg og det gir virkelig et inntrykk varme og avbrekk. Vi elsker den tapeten. Den er egentlig litt mosegrønn, men uten at man får inntrykk av at den er det. De hadde den også i en litt mer gråaktig utgave. Den er kjøpt på OBS til 99 kr pr rull, og det er nesten gratis.


Sist redigert av Fruktflua : 16-04-08 kl 20:23.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no