Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bergen, hva er hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-22, 22:36   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bergen, hva er hvor?

Jeg skal lokalisere meg i Bergen..

Hva anbefales av Internett sider e.l.?

Trenger ikke all verden men skal til fisketorget i morgen på bondens marked. Er på Nesstun, vet det er noe lagunen her fordi der har jeg vert.
Trenger å finne en dyrebutikk og fant en Thailands butikk i nærheten av fisketorget på et kart men det var ikke så mye mer merket hvilke butikker som er i nærheten av fisketorget.

Så er det en fordel å vite hvor noe legevakt er, samt Haukeland (fordi der var jeg sist gang etter en bæbu tur men jeg husker ingenting av den..).

Så får skyss appen forklare meg hvordan jeg kommer meg til ulike plasser

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:02   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.638
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen, hva er hvor?

Om du er på Nesttun, anbefales bybane til sentrum, endestasjon. Da er du nærme fisketorget.
Du kan se "nye" legevakten fra bybanen når du passerer danmarksplass.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:03   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.638
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bergen, hva er hvor?

Det er en dyrebutikk på Midtun, ikke så langt fra Nesttun. Dyrebutikken ligger ved siden av Europris.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:06   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergen, hva er hvor?

Googlemaps og skriv in stedene du skal?


Jeg er fra Nesttun (ca), men har ikke bodd der på over 20 år da. Du kan ta bybanen fra Nesttun til sentrum.

Legevakten har vel stoppsted enten stoppested Danmarksplass eller Florida. Den ligger i Solheimsviken.

Det går buss til Haukeland sykehus fra Nesttun. Linje 21, tror jeg.

Fisketorget ligger i Vågen i Bergen sentrum.

Ta bybanen andre veien til Lagunen. De har sikkert dyrebutikk også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-22, 23:39   #5
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Bergen, hva er hvor?

Dyrebutikken på Nesttun er litt klønete å komme til om du reiser kollektivt, tykkjer eg, men det går greit an å gå dit om du allerede er på Nesttun og gidder ta turen. Den heiter Midtun Zoo. Dei har avdeling i Åsane og, den er enno meir klønete å kome seg til. Dei er store, men har litt kjedelig utvalg.

Lagunen har dyrebutikk, Musti, men ikkje inne på sjølve senteret. Er borte med Fretex og Clas Ohlson.
I sentrum er det ein på bystasjonen og ein øverst på galleriet. Trur ikkje det er fleire der? Den på galleriet er Musti, trur eg. Hugsar ikkje kva den andre er.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-22, 07:44   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bergen, hva er hvor?

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Dyrebutikken på Nesttun er litt klønete å komme til om du reiser kollektivt, tykkjer eg, men det går greit an å gå dit om du allerede er på Nesttun og gidder ta turen. Den heiter Midtun Zoo. Dei har avdeling i Åsane og, den er enno meir klønete å kome seg til. Dei er store, men har litt kjedelig utvalg.

Lagunen har dyrebutikk, Musti, men ikkje inne på sjølve senteret. Er borte med Fretex og Clas Ohlson.
I sentrum er det ein på bystasjonen og ein øverst på galleriet. Trur ikkje det er fleire der? Den på galleriet er Musti, trur eg. Hugsar ikkje kva den andre er.

Takk
Musti har riktig mat til hunden

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no