Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pridemåned eller pridedag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-22, 10:40   #41
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pridemåned eller pridedag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det har vel aldri i moderne tid vært lettere å være en mann som liker å danse eller en kvinne som er interessert i traktorer.

Jeg forstår Charlie litt på dette.
I min verden var det sånn før: Kvinne som liker traktorer = kvinne som liker traktorer.
Nå har jeg inntrykk av at mange mener kvinne som liker traktorer = lesbisk kvinne. Eller trans. Eller noe annet.
Kan man ikke bare være kvinne som liker traktorer uten at det skal bety at man er i den ene eller andre fila? Eller at det skal være tvil om man egentlig er en vanlig hetero kvinne, bare pga traktoren?

Hilsen kvinne oppvokst på bygda der traktorer bor.
Nei, jeg er ikke spesielt interessert i dem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no