Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-22, 19:50   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Ja, bjuda på nå!

Selv hadde jeg vasking på lista og det går sånn noenlunde. MEN ikke like gøy i år (kommer i hovedsak av at jeg tidligere alltid hadde en rolig januar pga jobben sitt årshjul, mens det i år var hurra-meg-rundt. Mulig neste januar blir roligere)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-22, 23:56   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?


Nuff said.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 00:00   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Det går faktisk helt strålende med meg og nyttårsforsettene. Helt som vanlig faktisk. Alle innfris. Dvs. tradisjonen tro har jeg kun et: ingen nyttårsforsetter på meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 06:44   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Enkleste? Jeg husker ikke hva nyttårsforsettene, så

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 06:52   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Finn heller tråden med forsetene og dytt på den....

Jeg har nemlig også et såpass lempfeldig forhold til mine at jeg ikke husker. Men trolig går det ikke så bra...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 08:27   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Det siste nyttårsforsettet jeg hadde var at jeg skulle blir flinkere til å være sosial med flere. Dette var i 2020. Så jeg har sluttet med nyttårsforsetter etter risikovurdering av om mine nyttårsforsetter kan føre til globale hendelser.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 08:29   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Det går helt strålende. Mitt nyttårsforsett er alltid å ikke ha noe nyttårsforsett, og enn så lenge har jeg klart å holde på det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 08:30   #8
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg gjør som Strå og lykkes hvert år.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 08:38   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Måtte finne fram tråden med forsettene, og kan faktisk si at det går fint.
Jeg skulle trene mer regelmessig, og det har jeg gjort. Bortsett fra en skikkelig down-periode med ettervirkninger av covid, har jeg trent bra.

I tillegg skulle jeg ta tak i et problem jeg ikke har turt å gå til legen med i 25 år. Det har jeg gjort, og venter nå på operasjonsdato.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 09:55   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

jeg lurer på om ikke mine innehold noe om tannlegen, optiker og cellepørve.

Tannlegen og optikern hasr jeg ikke vært hos, men jeg har tatt celleprøve i et minste, i forbindelse med et forsøk på å bytte spiral, det gikk ikke da, men i dag har jeg fått telefon fra gynekologen jeg ble henvist til om en time på kort varsel så jeg skal opp etter lunsj og se om de ikke finner noe inni der.

Optiker forresten, det var jeg jo i fjor, så det trenger jeg jo ikke Det løste jeg i 2021 det, da er det bare tannlgen og celleprøven som hang igjen til i år da, og tannlegen, får jeg vel bare bestille en time hos og komme inn i en rutine med å innkalles i ny og ne.

I tillegg står der sikkert noe om et antall netter utendørs, enn så lenge ikke blitt noen, men det skal bli, i løpet av sommeren.

Sikekrt et eller annet om husarbeide også, og der stryker jeg glatt i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 09:59   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.334
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Sikekrt et eller annet om husarbeide også, og der stryker jeg glatt i alle fall.

Det å stryke glatt kan jo være en fin ting når man snakker om husarbeid.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 10:57   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det å stryke glatt kan jo være en fin ting når man snakker om husarbeid.

Hehe, strykejernet har jo vært brukt opptil flere ganger i år. (ettersom vi brukte bunad to dager på en uke i mai )

Men bortsett fra det så ser huset ut som.... vel.... må ta i et tak der ja. Mannen har bursdag i slutten av mnd og dersom mine foreldre kommer ut av korona-runden sin innen den tid så kommer de på besøk.

Målsetning for juni: Få julereet ut av stua. (Det er pakket ned altså, det er bare det at det skal ikke opp igjen i desember, men det skal... vet ikke... så det er bare tuet vekk en plass på stua hvor det ikke egentlig er i veien, men det hadde jo vært fint å få det UT derfra da... )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 12:44   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Hvis jeg hadde, så har jeg glemt dem.

Gullfiskhjerne KAN være beleilig også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 12:49   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Mitt var å drikke mer bobler - går finfint!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 12:57   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.398
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

I den aktuelle tråden skrev jeg dette:

Sitat:

Spare. Bruke mindre penger. Slutte å impulshandle.

Siden jeg gikk masse ned i vekt i 2021 er målet å holde vekta stabil, og ha omtrent samme vekt ved utgangen av 2022 som ved inngangen.

Det første hadde jeg glemt at jeg hadde bestemt meg for. Kan derfor ikke si at jeg har holdt det. Men kanskje jeg skal begynne nå, det var jo et fornuftig forsett.

Det andre har gått helt fint så langt, men vi er jo bare halvveis i året enda.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 13:22   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg lette opp den aktuelle tråden jeg også og kan fastslå at det var tannlege, celleprøve og å få orden på huse så vi ikke er så på etterskudd til jula 2022. Og hey, jeg har gjennomført celleprøve, og de er da leg e til jul så jeg KAN jo enda klare å være litt mer ajour til jula 2022

Ikke for det året 2022 så langt ar jeg havna på etterskudd som de er, jeg planlegger, og gjør ikke, og tror jeg har gjort.

Sette poteter? Ehh, de ligger visst i boden enda, men en som har lagt igjen fra i fjor spirer i pallekarmen sier eldstemann, som lurte på hvor mange vi hadde satt, siden det bare tittet opp en.... Jeg lette forundret mellom spirer av blodbeger og basilukum som vokser over sine evner , og blomsterer likegodt, og finner ikke at jeg har sådd en eneste agruk. Og jeg frykter jeg ender opp med bare TO tomatplanter, ettersom de fleste av de jeg har sådd ikke ser ut til å klare seg, og jeg som pleier så så mange... har bre sådd første runde, de som ikke blir så store, i år, og ikke de andre... i alle fall er de ikke å finne på stua.

Mennen gir meg telefonen sin og ber meg legge den på lading mens han tar over legging av minstemor. Jada, sier jeg, og går opp og legger en på bordet, og... så kommer han senere og finner den utladet...

Skal bare henge opp klesvasken og legge meg, sier jeg, og går en tur på do først, pusser tenna og legger meg.

Skal kalle inn til teammøte på jobb jeg, det kan jeg gjøre når vi legger på denne telefonen her det, sier jeg, og innser idag at nei, det har jeg ikke gjort, nei.

Skremmer meg selv, hvor mye jeg planlegger, og ikke gjør.

Så, det er sikkert slett ikke lurt at jeg PLANLEGGER å ta huset før jul....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 13:43   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg husker ikke hva de var, eller om jeg i det hele tatt hadde noen. Men det hadde jeg jammen.

Lytte mer, snakke mindre, og generelt vise mer interesse for andre. Jeg har vært nokså selvsentrert i år. Jeg skal bli litt mer økonomisk, og litt mindre impulsiv. Og jeg skal begynne å tegne og male. Jeg hadde så mye glede av kunstterapien, og vil fortsette å male på den måten.

Det går ganske bra. Har begynt å tenke meg om før jeg handler, så det går bedre økonomisk. Om det skyldes forsettene eller medisinene jeg tar er jeg ikke sikker på. Sikkert begge deler.
Tegning og maling har det vært lite av, men de siste ukene har jeg faktisk tegnet litt, og funnet gleden ved det. Har hovedsakelig tegnet vandrefalker, så kanskje det er et tegn på at jeg vil være fri og fly min vei. Det er flere grunner til at det kan stemme.
Å vise interesse for andre er det jeg har hatt minst suksess med. Jeg har tvertimot blir enda mer asosial, så der har jeg noe å jobbe med.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 16:46   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Tja. Forsettet var å invitere oftere andre folk på middag. Hvis jeg regner med helgen som kommer så er vi oppe i 4 middagsbesøk her hittil i år, og det er definitivt høyere enn 2020 og 2021, men det er fortsatt forbedringspotensiale.

At jeg burde ta tak i andre ting og er en annen sak. Prøvde å melde meg ut av SATS i går, jeg burde jo i stedet begynne å trene mer... Men de lurte meg i prosessen så nå har jeg bare frosset abonnementet i juli og august, og har en klar plan om å begynne å trene igjen i september.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 17:04   #19
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.993
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Jeg skrev ikke i nyttårsforsettråden, men hadde ganske nøkterne mål:
- Trene ukentlig
- Ikke bli gal
- Ikke bli skilt

Jeg har et intenst heftig år jobbmessig, og trenger å klare disse tre målene for å klare de hårete målene på jobb. Psyken er skjør litt her og der pga. manglende introverttid fra tid til annen, men ellers går det riktig bra.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-22, 17:19   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.638
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ekleste tråden i året: hvordan går det med nyttårsforsettene?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Enkleste? Jeg husker ikke hva nyttårsforsettene, så

Jeg husker heller ikke.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no