Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-22, 14:26   #21
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Gir bort mye, ja.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 14:55   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Sønn 17 la ut annonse på Finn med to kasser lego til gis bort. Han fikk over 60 svar på 4 minutter. 6 minutter etterpå var det hentet. Han ble helt overveldet av responsen. �� Og lei seg når han etterpå så alle som sa de hadde dårlig råd.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 15:51   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Sønn 17 la ut annonse på Finn med to kasser lego til gis bort. Han fikk over 60 svar på 4 minutter. 6 minutter etterpå var det hentet. Han ble helt overveldet av responsen. �� Og lei seg når han etterpå så alle som sa de hadde dårlig råd.

Fint gjort å gi det bort!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 16:30   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Jeg kan noen ganger si «kaste» når jeg mener «kvitte seg med», enten det er faktisk kasting, salg eller å gi bort. Tipper Tjorven ikke mente at man bokstavelig talt skal kaste brukbare ting i søpla.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 17:18   #25
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Ja, det gjør jeg også, Hyacinth. «Kaster det ut av huset».

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 19:14   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Vi startet i april og skal være ute ila september. Men vi kaster mye, og skal fra stort hus, garasje og hage til noe mindre. Pakker litt hver dag, merker kassene godt og så tar vi selve bæringen på et par dager tenker jeg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 19:14   #27
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Og med kaste mener jeg også kvitte oss med. Finn.no kunne tjent gode penger på oss.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-22, 19:44   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Vi hadde en uke på oss en gang, det var stress.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-22, 19:55   #29
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Flyttet bare tvers over gata, så sparer mye tid på det.

Det er pakkingen - eventuelt inkludert at man kvitter seg med overflødige ting - som tar tid. Om man har stor nok bil, så tar selve flyttingen mellom boligene, minimalt med tid.

Lykke til!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-22, 16:37   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Brukte MYE tid på å selge, sortere og kaste på forhånd (inkl. å fylle garasjen med saker som ble hentet av loppis).

Brukte 1 uke på å flytte ned i gata, og det avbefales veldig. Enda vi hadde flyttebyrå og vaskehjelp.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 18:44   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Hvordan går det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-22, 22:27   #32
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid bruker man på å flytte?

Takk som spør! Veldig effektivt den dagen vi hadde flyttefolk. Fikk tatt alle møbler. Har også tatt kjøkken og bad. Har ikke så mye i stuene. Det som gjenstår er kott/ garderober og endel småting. Jeg har tatt litt og litt. Liker å sette på plass underveis.

Nå holder de på å sette opp garderobeskap så nå kan vi snart flytte over klær og sko. Men får sikkert panikk i helga. 😅

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no