Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-22, 21:18   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Denne er litt overraskende på smak. Og god:

https://www.aperitif.no/pollisten/pr...ilcato,2106638

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 21:20   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Ellers vil jeg varmt anbefale sider fra Hardanger. Enten Hardangergutane, Edel fra Åkre, Humlepung fra Aga, ja, you name ut. Skjlnner ikke at ikke nordmenn drikker mer av kvalitetsdrikk fra Norge! Kortreist og i verdensklasse. Og ofte veldig anvendelig til mat. Vi har perler rett rundt hjørnet, men mange vet ikke om det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 21:23   #23
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ellers vil jeg varmt anbefale sider fra Hardanger. Enten Hardangergutane, Edel fra Åkre, Humlepung, Aga, ja, you name ut. Skjlnner ikke at ikke nordmenn drikker mer av kvalitetsdrikk fra Norge! Kortreist og i verdensklasse.

Er ikke det på vei opp da? Jeg har vært hekta på eplesider siden jeg oppdaget Trolltunga (oppkalla etter meg, tross alt) for etpar år siden. Da var utvalget på polet ganske labert, men nå synes jeg den hyllen har vokst veldig. Skarbø gard på Stranda er en av favorittprodusentene mine, både fordi de har veldig god sider og fordi det er lokalt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 21:41   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Jeg liker en kald radler. Det er friskt og leskende når det er varmt. Det finnes både med og uten alkohol.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 21:45   #25
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Jeg drikker ofte både iste og iskaffe, siden vi har kjøleskap som leverer isbiter. Da er det isbiter, litt hjemmelaget sirup av sukker og vann, og enten espresso og melk eller te og f.eks. sitronjuice.

Eller så blander jeg rabarbrasaft med farris, det blir veldig godt, gjerne med en myntekvast.

Eller så er disse her gode:
https://oda.com/no/products/28834-fe...er-beer-mixer/
Fever Tree har også en veldig god tonic med hyllebærsmak.
Jeg liker også godt den Schweppesen med mint og lime.

Både Munkholm og Clausthaler radler er godt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 21:59   #26
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne er litt overraskende på smak. Og god:

https://www.aperitif.no/pollisten/pr...ilcato,2106638

Anbefaler også denne!

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 22:39   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Er ikke det på vei opp da? Jeg har vært hekta på eplesider siden jeg oppdaget Trolltunga (oppkalla etter meg, tross alt) for etpar år siden. Da var utvalget på polet ganske labert, men nå synes jeg den hyllen har vokst veldig. Skarbø gard på Stranda er en av favorittprodusentene mine, både fordi de har veldig god sider og fordi det er lokalt.

Jo, definitivt på vei opp, og det hjalp godt da gårdsutsalgene fikk lov å selge varene sine selv.

Men det er likevel mye manglende kunnskap om sider og siderproduksjon, opplever jeg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 22:41   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke drikker bør jeg teste denne sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jo, definitivt på vei opp, og det hjalp godt da gårdsutsalgene fikk lov å selge varene sine selv.

Men det er likevel mye manglende kunnskap om sider og siderproduksjon, opplever jeg.

Det er mye mulig, har ikke tenkt på det. Uansett, deilig å sette seg med et glass sider og føle at man tar en bit fra et eple rett fra treet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no