Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-22, 01:01   #661
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvor jeg la flått-tabletten til bikkja i fjor.. Pakka med de svindyre tablettene inneholdt 2 tabletter, og jeg vet jeg sparte 1 til i år. Men det hjelper ikke en pøkk nå jeg ikke finner den igjen. HVOR kan den være, når den ikke er i apotek-skuffen og ikke i roteskuffen i gangen? Ei heller i hunde-skuffen..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 15:41   #662
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor alle årets kjoler er midikjoler - vet ikke produsentene at passe er 166 cm og at ingen som er passe kler midikjole?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 15:55   #663
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg lurer på hvorfor alle årets kjoler er midikjoler - vet ikke produsentene at passe er 166 cm og at ingen som er passe kler midikjole?

Er det sånn som går til midt på leggen? Ingen på 157 cm kler det heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 16:08   #664
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor de alle er blomstrete med rysjer og volanger i alle retninger. Men innser at jeg nok bare må vente med å kjøpe ny kjole til moten har endret seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 16:42   #665
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Ja, det er mye av det hodet mitt plasserer i kategorien "bestemorskjoler"!

Men det finnes en del fint i ensfarget også! Jeg ramlet inn på COS tidligere i sommer, og ramlet ut med halve butikken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 19:06   #666
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg liker ikke kjolene som er nå, for jeg foretrekker å komme inn i rommet samtidig som klærne, ikke fem minutter senere.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 19:25   #667
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det er mye av det hodet mitt plasserer i kategorien "bestemorskjoler"!

Men det finnes en del fint i ensfarget også! Jeg ramlet inn på COS tidligere i sommer, og ramlet ut med halve butikken.

Jeg regner med at du har fått med deg jubileet i Storbritannia? Der var det masse flotte, ensfarga kjoler den fredagen i kirken spesielt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 08-06-22, 19:31   #668
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det er mye av det hodet mitt plasserer i kategorien "bestemorskjoler"!

Men det finnes en del fint i ensfarget også! Jeg ramlet inn på COS tidligere i sommer, og ramlet ut med halve butikken.

Ikke sant ... bare at den butikken har vi ikke her.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 00:39   #669
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Så hvis man bor på Østlandet, sørøst for Oslo, veldig nært, hvor handler man sånne Cos-kjoler, hva nå enn det er. Lenke anyone?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 01:28   #670
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Så hvis man bor på Østlandet, sørøst for Oslo, veldig nært, hvor handler man sånne Cos-kjoler, hva nå enn det er. Lenke anyone?

https://www.cos.com/en_nok/index.html

Tre butikker i Oslo, en i Stavanger. Ser det ut til.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 09:41   #671
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvor lenge eldste må stå i kø på Grønland for å få ut ID-kortet sitt i dag, var der 30 min før de åpnet og etter en time hadde de ekspedert 3 pers.
Og da lurer jeg enda mer på HVORFOR de ikke kan lage to køer, slik at de som bare skal hente ferdige pass og ID-kort slipper å bruke to dager på det.
*burde luske over i såpekassetråden.....*

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 13:19   #672
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Det som er merkelig er jo at det er to køer på de politistasjonen jrg har vært:

Har bestilt time til pass/id kort
Skal hente pass/idkort.

Jeg lurer sa på hvorfor Grønland surrer sånn?

PS. Jeg har ikke vært på Grønland, vi har ordnet på Lillestrøm og Hønefoss.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-06-22, 20:53   #673
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

https://www.cos.com/en_nok/index.html

Tre butikker i Oslo, en i Stavanger. Ser det ut til.

Takk for lenke. Skal se nærmere på det.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-07-22, 23:14   #674
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

En venn i USA har mistet sønnen. De har lite penger og trenger litt nå. Er det noen her som vet hvordan jeg kan få til å gi noe på en trygg måte? Noen nevnte cash app, men hva er egentlig det?

Redigert tillegg: Jeg fant ut av cash app, det kan jeg ikke bruke.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-07-22, 23:17   #675
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Paypal eller Western Union kanskje.
Jeg har brukt førstnevnte når jeg har sendt eller fått penger fra UK.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-07-22, 23:58   #676
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Paypal eller Western Union kanskje.
Jeg har brukt førstnevnte når jeg har sendt eller fått penger fra UK.

Mange takk. Jeg skal forske litt på den.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-07-22, 11:00   #677
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg lurer på hvor lenge eldste må stå i kø på Grønland for å få ut ID-kortet sitt i dag, var der 30 min før de åpnet og etter en time hadde de ekspedert 3 pers.
Og da lurer jeg enda mer på HVORFOR de ikke kan lage to køer, slik at de som bare skal hente ferdige pass og ID-kort slipper å bruke to dager på det.
*burde luske over i såpekassetråden.....*

Vi hentet ferdig pass på kontoret her på mandag. Det var to kø-knapper, og vi plinget opp på ledig-skjermen med en gang. Men de ulike folka har vel ulike oppgaver, og de som leverer ut pass kan ha andre oppgaver enn bare... å levere ut pass. Det er ikke gitt at alle oppgaver de sitter med er en del av køen på skjermen utenfor (særlig i ferietid). Håper det ordner seg uten å gro fast!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 11:10   #678
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Noen som har hørt om royal tan fra Vita Pura? Hvorfor får jeg en pakke tabletter derfra? MED faktura? Og dårlig skjult trussel om inkassokrav om jeg ikke betaler innen 1. august?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 15:20   #679
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Har ikke hørt om Vita Pura, men de gjør det ikke så bra ifølge proff.no, så kanskje de bare sender ut i håp om at noen skal være dumme nok til å betale.
Ville kontaktet de, og så kontaktet forbrukerrådet om det ikke fører fram.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-22, 16:07   #680
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg fant en god del rariteter, så jeg har ingen grunn til å stole på at de oppfører seg. De krever å få tilbake pakken jeg aldri har bestilt før de sletter kravet sitt. Jeg har svart at de får sende meg forhåndsbetalt returlapp. Negativt svar vil føre til at Forbrukerombudet dras inn.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no