Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemløs sykkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-22, 15:22   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hjemløs sykkel

Hadde du kjørt 2 mil for å levere en sykkel på hittegodskontoret? Er man et dårlig menneske hvis man ikke orker å gjøre det? Ja, det lurer jeg på i dag.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:32   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Jeg hadde lagt den ut på en mistet/funnet-side på Facebook.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:35   #3
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg hadde lagt den ut på en mistet/funnet-side på Facebook.

Jepp. Jeg hadde ikke kjørt to mil for å levere en sykkel, nei.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:41   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hadde du kjørt 2 mil for å levere en sykkel på hittegodskontoret? Er man et dårlig menneske hvis man ikke orker å gjøre det? Ja, det lurer jeg på i dag.

Nei, hadde ikke gjort det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:41   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg hadde lagt den ut på en mistet/funnet-side på Facebook.

Jeg har gjort det, men kan jo legge den ut på flere. Det stod faktisk et navn og telefonnummer på et klistremerke på sykkel, fra et eller annet sykkelritt antakelig. Men jeg har ikke fått svar på meldingen jeg sendte.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:43   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Det er jo for gale at den bare skal ligge der og ruste. Men man kan jo liksom ikke gi den vekk heller synes jeg. Kanskje kommunen har mulighet til å hente den om ikke eieren melder seg? Skader ikke å spørre. Det er vel i deres interesse at det ikke ligger sykker og slenger rundtomkring.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-22, 15:46   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Jeg hadde ikke kjørt og levert. Hvis det var en dyr sykkel jeg mistenkte var stjålet kunne jeg nok tatt den med hjem hvis det passet. Med tanke på at den ikke ble stjålet en gang til mens den så henslengt. Ser sykkelen ut til å være mindre verdifull vil jeg nok gjøre som deg å legge ut åå facebook åå passende sted og forsøke kontakte eier.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 11:52   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemløs sykkel

Jeg skal til Stavanger i neste uke, og det er enkelt å svippe innom politiet, så jeg tror jeg leverer den inn hvis den fortsatt ligger der.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no