Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tips til kort frisyre

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 20:53   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tips til kort frisyre

Har fint nordisk hår, men mye hår likevel, ønsker meg kort hår.
Tips om fin frisyre?

Jeg fann engang en nettside med mange bilder, men har rotet bort. Husker jeg tipset om den her inne engang, men ikke hvor..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:06   #2
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Du kan jo google, kommer opp litt bilder da.

http://www.google.no/images?hl=no&q=...og&sa=N&tab=wi

Jeg klippet nettop av mye av håret og det var deilig.Klippet det så kort at jeg ikke får alt i hale, for å få bort uvanen med å alltid gå med en hale i bakhodet

Frisøren ga og mange tips om hvordan jeg kunne style frisøren og forandre på den.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:08   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

En kort pixie sveis er noe av det fineste og mest feminine jeg ser, men det krever litt av ansiktet synes jeg. En passende ansiktsform (oval eller hjerteformet), fin beinbygning (kinnbein, kjeveparti), pene trekk (ikke en stor og markant nese f.eks.). -Stort sett alt jeg ikke har. Ingen pixie på meg.

  Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:17   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

En kort pixie sveis er noe av det fineste og mest feminine jeg ser, men det krever litt av ansiktet synes jeg. En passende ansiktsform (oval eller hjerteformet), fin beinbygning (kinnbein, kjeveparti), pene trekk (ikke en stor og markant nese f.eks.). -Stort sett alt jeg ikke har. Ingen pixie på meg.

Da blir det nok ingen pixie på meg heller Eller jo kanskje? Man trenger vel ikke vere A4 for en slik sveis heller
Jeg vil ha en ganske kort frisyre, omenn ikke pinnkort, da blir ansiktet mitt for markert.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:22   #5
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Største begrensningen for den sveisen er kanskje rund ansiktsform, og det er akkurat det jeg har. Men det er ikke flertallet som har det, kanskje ikke du?

  Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 20:57   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Største begrensningen for den sveisen er kanskje rund ansiktsform, og det er akkurat det jeg har. Men det er ikke flertallet som har det, kanskje ikke du?

Nei, ansiktet mitt er ikke rundt, og heller ingen barbie-trekk å spore her

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:12   #7
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Men hvis du sjekker linken min over her så er det ikke utelukkende barbier der,da

  Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:24   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Men hvis du sjekker linken min over her så er det ikke utelukkende barbier der,da

såg det altså, tror jeg fann noen brukendes Takk!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:33   #9
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til kort frisyre

Så bra! Vil du ha kort hår så må du jo gå for det

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no