Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Akvariebildetråden

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-08, 20:39   #21
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Løper og henter agurk. Dette blir spennende.
kanskje den andre også dukker opp. De gjemmer seg jo hele tiden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 21:01   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

IMG_0226b.jpg

IMG_0251b.jpg

IMG_0255b.jpg Hehe, det var en annen kar som likte agurk.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 22:54   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Agurk og squash er store salgere her. De får to passelige biter tredd på skaftet til en skje hver uker før jeg skal bytte vann. Gurimalla er ganske skjenert av seg, men har nå fått rutine på dette og spiser uten å merke oss.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 23:04   #24
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.


Vedlegg 16504 Hehe, det var en annen kar som likte agurk.

De der er så stilige!! Hatt lyst på en selv, men vet ikke helt hvordan den vil gå sammen med resten av gjengen min...

Skal få lagt ut noen bilder av karene mine her etterhvert. Har ikke et eneste bilde på denne maskina ennå, så jeg orker ikke nå.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-08, 09:37   #25
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Jeg har den sammen med 2 plekoer, 3 tigerbarber, 5 som jeg ikke husker navnet på, 2 skalarer, noen praktbootyer, og en del annen fisk. Akvareiet er på 520 liter. Den plekoen som har bodd i akvariet hele tiden har oppspiste finner, så nå vurderer jeg å flytte begge 2 til 200-literen. Der er det guppyer, plattyet, sverddragere og diverse tetraer. Problemet er å få tak i dem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 11:39   #26
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Jeg forer rovfiskakvariet daglig med mygglarver. Jeg startet med det fordi elefantfisken skulle ha det. Den døde desverre for en tid siden, men plecoene elsker mygglarver.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 21:46   #27
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg forer rovfiskakvariet daglig med mygglarver. Jeg startet med det fordi elefantfisken skulle ha det. Den døde desverre for en tid siden, men plecoene elsker mygglarver.

Er mygglarver frosne eller tørre? Eller levende? Synker eller flyter de?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 08:13   #28
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Akvariebildetråden

De er frosne, men tiner fort opp når de treffer vannet.
De synker etter hvert som de går i oppløsing.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 08:26   #29
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Akvariebildetråden

Her er bilde av mitt akvarium, tatt på morgenkvisten i dag.
Jeg skulle veldig gjerne hatt et større kar, helst 320l, og trooor kanskje jeg har fått med sambo på det - så kanskje kanskje. Da er man jo lur, og kjøper 180l eller noe sånt først. Så finner man jo ut etterhvert at det er jo ALT for lite det også, slik at man kan kjøpe en 320l


Jeg vil ha flere gurami - de er så utrolig fine!
Nå har jeg to honninggurami, men perlegurami står på ønskelisten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00050.jpg (191,2 KB, 7 visninger)
  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no