Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Huawei mate 10 pro EMUI

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-20, 07:44   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Huawei mate 10 pro EMUI

Min huawei har begynt å oppføre seg litt rart. Vet ikke hva som kom først, men den er vanskeligere å slå av, og samtidig kommer det opp et nytt skjermbilde når jeg slår den på, svart bakgrunn, overskrift EMUI, med tre valg; 1- Reboost system now, 2 - Wipe data/factory reset, og 3 - Wipe cache partition.

Ringevolum går heller ikke an å justere, det går opp til max hele tiden.

Jeg har prøvd 1 og 3, ikke 2. Mister jeg alle bildene mine hvis jeg velger 2?

Nå kommer dette skjermbildet opp hele tiden, og jeg kommer meg ikke videre i telefonen, og kan ikke bruke den..

Noen med tips?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 10:49   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Min huawei har begynt å oppføre seg litt rart. Vet ikke hva som kom først, men den er vanskeligere å slå av, og samtidig kommer det opp et nytt skjermbilde når jeg slår den på, svart bakgrunn, overskrift EMUI, med tre valg; 1- Reboost system now, 2 - Wipe data/factory reset, og 3 - Wipe cache partition.

Ringevolum går heller ikke an å justere, det går opp til max hele tiden.

Jeg har prøvd 1 og 3, ikke 2. Mister jeg alle bildene mine hvis jeg velger 2?

Nå kommer dette skjermbildet opp hele tiden, og jeg kommer meg ikke videre i telefonen, og kan ikke bruke den..

Noen med tips?

Gitt at du har backup av bildene i skyen, så mister du dem ikke. Min huawei laster opp alle bilder til Google disk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 11:00   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Gitt at du har backup av bildene i skyen, så mister du dem ikke. Min huawei laster opp alle bilder til Google disk.

Jeg har ikke back-up, vil de da forsvinne om jeg velger alternativ 2?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 11:55   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Dersom du ikkje har minnekort i telefonen som du bruker til lagring vil nok bildene forsvinne, ja.
Det er jo litt risky å ikkje ha backup-løsning for bilder? Eg bruker Google Pictures med automatisk synkronisering når eg er tilkobla Wifi. Mange mobiloperatører har også skyløsninger, men eg tenker det er greit å ha noko som er uavhengig av operatør i tilfelle du ønsker å bytte abonnement.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 12:38   #5
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg har ikke back-up, vil de da forsvinne om jeg velger alternativ 2?

Kan du koble telefonen til en pc, og få hentet ut bildene på den måten?

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 13:13   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Takk for svar.

Jeg tenkte å ikke velge alternativ 2, men må ha kommet borti noe, for den ble slått av og på, og da jeg slo den på var den som da jeg kjøpte den. Kom til et steg der jeg kunne reopprette alle appene jeg hadde, men et eller annet skjedde og jeg kom tilbake til et steg tidligere. Nå må vi ha en kode for nettverket hjemme, som vi ikke finner.

Må vel ta den med til butikken jeg kjøpte den.

Men skjønner ikke hva den EMUI-greia er, og hvorfor den ikke lot meg bruke telefonen..

Har heldigvis de beste bildene på instagram eller fb.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 13:36   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Takk for svar.

Jeg tenkte å ikke velge alternativ 2, men må ha kommet borti noe, for den ble slått av og på, og da jeg slo den på var den som da jeg kjøpte den. Kom til et steg der jeg kunne reopprette alle appene jeg hadde, men et eller annet skjedde og jeg kom tilbake til et steg tidligere. Nå må vi ha en kode for nettverket hjemme, som vi ikke finner.

Må vel ta den med til butikken jeg kjøpte den.

Men skjønner ikke hva den EMUI-greia er, og hvorfor den ikke lot meg bruke telefonen..

Har heldigvis de beste bildene på instagram eller fb.

. Emiu er operativsystemet.

Passordet til nettverket hjemme kan vel ikke akkurat butikken hjelpe deg med?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 13:41   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

. Emiu er operativsystemet.

Passordet til nettverket hjemme kan vel ikke akkurat butikken hjelpe deg med?

Nei, men kanskje de kan bruke et annet nettverk?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-20, 13:43   #9
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Huawei mate 10 pro EMUI

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

. Emiu er operativsystemet.

Passordet til nettverket hjemme kan vel ikke akkurat butikken hjelpe deg med?

Skjønner ikke hvorfor det måtte komme nå, og hvorfor det ikke hjalp å velge de andre alternativene, alternativ 1 og 3?

Like før dette skjedde prøvde jeg å bruke mobilbank, men fikk beskjed om at banken ikke fikk kontakt med telefonen, kanskje det er en sammenheng med at noe var feil, og at emiu-greia kom nå?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no