Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til partner?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-20, 14:55   #21
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegave til partner?

Pizzaovn �� Onni koda!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 14:55   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Pizzaovn �� Onni koda!

Suverent!

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:00   #23
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til partner?

En fin genser, dyr vin, pysjbukse og boxere.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:06   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Pizzaovn �� Onni koda!

Den har han allerede. Men det er et fantastisk tips. Pizzaen blir knallgod.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:13   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til partner?

Snøskuffe med hjul. Og joggesko. Nope, det er ikke fordi jeg syntes han har blitt feit og trenger trim, men faktisk det han ønsker seg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:25   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Snøskuffe med hjul. Og joggesko. Nope, det er ikke fordi jeg syntes han har blitt feit og trenger trim, men faktisk det han ønsker seg.

Jeg vurderer joggesko. Men han må jo nesten prøve. Hvordan gjør du det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:38   #27
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til partner?

Jeg har en som er håpløs å kjøpe til. Har ingen hobbyer, leser ikke, trener ikke. Ikke interessert i vin eller andre ting. Ikke hobbykokk. Og elektroniske duppedingser kjøper han selv. Han har en «fetish» for led lys da. Jeg får bare vente i spenning og se om han klarer å hoste opp noen ønsker. Eller så vurderer jeg faktisk å ikke gi noen ting. Når han ikke klarer å ønske seg noe. :lei:

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:44   #28
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Radio, for det hører han mye på, og har mumlet noe om at han burde ha en ny.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:49   #29
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til partner?

Hun får sykkelhjelm.

Og pakkekalender til advent.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:52   #30
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til partner?

Jeg har en mann som akkurat har hatt bursdag og som aldri ønsker seg noe. Strengt tatt trenger han ingenting heller, i alle fall i følge han selv. Han fikk egentlig vintersko til bursdagen, men mente han ikke trengte det, så de ble byttet i to gensere i stedet. Til jul har jeg kjøpt en after shave, boken til Obama og gløggkopper (hehe, de er vel minst like mye til meg) foreløpig, men må seriøst komme opp med flere ting for jeg skal jo kjøpe fra flere.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 15:58   #31
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Mann 51. Får denne. Riktignok før jul, ellers blir den jo litt meningsløs.
Men det blir hovedjulegaven i år.

https://www.coolstuff.no/Orion-erotisk-julekalender

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 16:33   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vurderer joggesko. Men han må jo nesten prøve. Hvordan gjør du det?

Han jeg bor med er svært konservativ. Han har brukt samme modell og størrelse i flere år. Veksler mellom sort eller mørkeblå #villoggal

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 16:42   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Han jeg bor med er svært konservativ. Han har brukt samme modell og størrelse i flere år. Veksler mellom sort eller mørkeblå #villoggal

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 16:49   #34
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til partner?

Jan ønska seg løper til spisebord og eg putta på brikker og lysestaker som matcha. Og så er chiligavepakka han skulle få til bursdagen sånn ca tre veker forsinka, så han få den også.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 21:33   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Det som er litt irriterende her er at jeg har overlatt økonomistyringen til mannen, jeg blir bare stressa hvis vi begge skal ha kontroll. Vi har alle kontoene felles. Så hvis jeg plutselig bruker en større sum på en overraskelse til ham, så er jeg alltid litt redd at han skal merke det. Han sier selv at han ikke følger SÅ nøye med, og spesielt ikke i desember. Men jeg vet jo at han er i nettbanken og betaler regninger og i det hele tatt er det han, og ikke jeg som har oversikt over pengene. Hvordan unngår man dette når man har felles kontoer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 21:41   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.393
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til partner?

Her har vi bestemt oss for å kjøpe et nytt sofabord, som har stått på planen veldig lenge, men har hengt på at jeg ikke har funnet et jeg har likt. Nå har jeg endelig funnet det jeg vil ha, og vi har bestemt oss for at det blir julegaven til hverandre i år. Og at vi i tillegg ønsker oss et tilskudd til bordet fra svigers, som ber oss komme med ønsker.

Vi kjøper alltid noen ekstra smågaver til hverandre i tillegg da, men det blir bare av mer symbolsk verdi.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 21:44   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til partner?

Lekkert bord, My!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 21:52   #38
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til partner?

Skisko får han, jeg får fjellsko. #praktisk

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 21:54   #39
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til partner?

Han får ny salt og pepperkvern fra Peugeot.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 22:05   #40
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til partner?

Valpen er årets julegave til hverandre. I tillegg tenker jeg det blir noe ulltøy.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no