Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til voksne tantebarn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-20, 18:01   #21
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.769
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Christiania glasmagasin (eller tilsvarende) har fin julepynt som enkelt kan sendes i posten, i prisleiet 100+-200ish. Georg Jensen, Rosendahl med mer. Noen av dem er spesielle for året, andre er slike de har hvert år.

https://www.cg.no/julepynt/juletrepynt

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-20, 22:26   #22
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Jeg har gitt «mine» en fin termokopp og kaffe noen år.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-20, 23:19   #23
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

https://preginterior.no Fine, fine ting til en overkommelig pris og med en tanke bak

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-20, 23:19   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Christiania glasmagasin (eller tilsvarende) har fin julepynt som enkelt kan sendes i posten, i prisleiet 100+-200ish. Georg Jensen, Rosendahl med mer. Noen av dem er spesielle for året, andre er slike de har hvert år.

https://www.cg.no/julepynt/juletrepynt

Dette.

Jeg har samlet sånn julepynt i mange år nå, og i alle eskene ligger til-fra lappen jeg fikk på pakken. Jeg bruker en evighet på å pakke de opp og pakke de bort igjen, men det er nesten hele gleden med å pynte juletreet, å henge opp pynten og tenke på de jeg fikk den av

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 01:11   #25
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Jeg har kjøpt kokkekniv til mine 3 "ny" - etablerte. Tanken slo meg når vi var i bursdag sist og den vi da besøkte knapt hadde en skikkelig kniv til å dele kaken med. Kakespade havnet også på listen. Jeg var heldig og kom over kniver på halv pris på Glassmagasinet.

Kniver kan være dyrt, men jeg ser at de mangler helt basic ting som "vi gamle" ser på som en selvfølge. Både Jernia, Kitchen og Glassmagasinet har gode tilbud nå.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 18-11-20 kl 01:32.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 01:29   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Pizza hjul fra Porsgrunds porselen?
Den er på halv pris nå.
https://www.cg.no/porsgrunds-porsela...sion-pizzahjul

Får plass i en boblekonvolutt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 09:13   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har kjøpt kokkekniv til mine 3 "ny" - etablerte. Tanken slo meg når vi var i bursdag sist og den vi da besøkte knapt hadde en skikkelig kniv til å dele kaken med. Kakespade havnet også på listen. Jeg var heldig og kom over kniver på halv pris på Glassmagasinet.

Kniver kan være dyrt, men jeg ser at de mangler helt basic ting som "vi gamle" ser på som en selvfølge. Både Jernia, Kitchen og Glassmagasinet har gode tilbud nå.

Vi fikk slikt knivsett fra jobb i sommer, tror det selges hos Jernia. De koster nå et par hundrelapper. Kjempegode kniver og stilige.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 15:05   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Enten noe av julepynten de har på tilbud på f.eks kitchn - og noe godis. eller god kaffe eller te.
Jeg går for slike kremmerhus med trøffelsjokolade som de selger for 79 kroner på indiska fra malmø sjokoladefabrikk eller noe sånn.

- men jeg er en ganske gnien tante - her er det snakk om maks 150 - helst 100 (jeg har ti)
Til de jeg er tante til som er menn i 20-årene, kjøper jeg øl på Gulating. Det har falt veldig godt i smak de siste årene.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 15:27   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.727
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Jeg har ikke budsjett på 200 kr pr tantebarn nei, jeg har fire voksne og to ungdommer - pluss to grandtantebarn. Aller helst vil jeg prøve på hjemmelaget godis, men mulig ambisjonsnivået er litt høyt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 15:31   #30
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.233
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har ikke budsjett på 200 kr pr tantebarn nei, jeg har fire voksne og to ungdommer - pluss to grandtantebarn. Aller helst vil jeg prøve på hjemmelaget godis, men mulig ambisjonsnivået er litt høyt.

Hva om du lager brente mandler?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 16:06   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Hva om du lager brente mandler?

Tilbud på mandler her og der før jul.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 16:22   #32
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Brente mandler, kryddenøtter og krydderblandinger er forhåpentligvis overkommelig. Kryddenøtter har i hvert fall vært godt mottatt av de som liker nøtter av mine gavemottakere. Det kan pakkes i små pappesker og sendes.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 06:48   #33
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.727
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Det skal jeg sjekke ut!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 10:43   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.034
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Gavekort på en kafe! Type Kaffebrenneriet eller noe de har der hvor folk bor. Veldig lett å sende.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 12:22   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til voksne tantebarn

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Gavekort på en kafe! Type Kaffebrenneriet eller noe de har der hvor folk bor. Veldig lett å sende.

Og gjerne noe de ikke unner seg selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no