Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-20, 16:50   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Happy Buddha er min favoritt. Og i resepsjonen på Clarion Collection-hotellene får jeg kjøpt både bodylotion og flytende såpe fra den kolleksjonen i brune store flasker. Samme produktene som i de oransje asså, bare annen emballasje.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 16:51   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jeg kommer ikke til å bo på Clarion igjen, før de slutter å bruke Rituals. Jeg syns det var helt klaustrofobisk. HELE hotellet lukter sånn, og ikke kom vi unna lukten når vi gikk ut heller, for da luktet jo hele familien av det. Jeg har brukt noen av produktene selv, men når ALLE menneskene og HELE hotellet lukter sånn, da blir det for mye.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men den anses kanskje som såpass nøytral (av folk flest) at den kan være en brukbar gave?

Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 16:59   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.

Nja, er tildels enig, men de har varianter som lukter temmelig diskret, altså. Men jeg fikser verken rød, oransje, mørkeblå eller hvit selv, så...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 17:00   #24
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Den som er rosa, husker ikke hva den heter. Den blå på sommeren.
Karma og sakura het de visst.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 17:03   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Den hvite.

Ja!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 17:04   #26
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kommer ikke til å bo på Clarion igjen, før de slutter å bruke Rituals. Jeg syns det var helt klaustrofobisk. HELE hotellet lukter sånn, og ikke kom vi unna lukten når vi gikk ut heller, for da luktet jo hele familien av det. Jeg har brukt noen av produktene selv, men når ALLE menneskene og HELE hotellet lukter sånn, da blir det for mye.



Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.

Jeg får også totalt klaustrofobi av lukta, og fatter ikke at folk takler å bruke hele serien fra topp til tå. Datteren min liker den serien for barn som heter Holi, men den er diskret sammenliknet med det andre de tilbyr.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 17:09   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kommer ikke til å bo på Clarion igjen, før de slutter å bruke Rituals. Jeg syns det var helt klaustrofobisk. HELE hotellet lukter sånn, og ikke kom vi unna lukten når vi gikk ut heller, for da luktet jo hele familien av det. Jeg har brukt noen av produktene selv, men når ALLE menneskene og HELE hotellet lukter sånn, da blir det for mye.



Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.

Haha, skjønner at det ikke er for alle. For meg er det faktisk så viktig og så digg med den lukten på Clarion at det er en av grunnene til at jeg velger den hotellkjeden fremfor andre. Jeg synes rett og slett det mangler noe når jeg er på andre hotell...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 17:58   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Haha, skjønner at det ikke er for alle. For meg er det faktisk så viktig og så digg med den lukten på Clarion at det er en av grunnene til at jeg velger den hotellkjeden fremfor andre. Jeg synes rett og slett det mangler noe når jeg er på andre hotell...

Syns det er greit at en person lukter sånn, men ikke et helt hotell. Jeg liker lukt altså, men er ikke så begeistret for rituals og det massive ved det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 18:04   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kommer ikke til å bo på Clarion igjen, før de slutter å bruke Rituals. Jeg syns det var helt klaustrofobisk. HELE hotellet lukter sånn, og ikke kom vi unna lukten når vi gikk ut heller, for da luktet jo hele familien av det. Jeg har brukt noen av produktene selv, men når ALLE menneskene og HELE hotellet lukter sånn, da blir det for mye.


Jeg ville IKKE kjøpt Rituals til noen som ikke uttalt liker det godt. De lukter så sterkt at jeg vet om fler som ikke fikser dem. Ikke allergi eller noe, men at det blir for overveldende, rett og slett. Mange liker det selvfølgelig, men det er ikke en "nøytral" gave som "alle" liker.

Ha-ha, vi er på linje, ser jeg. Den uparfymerte HTH-kremen som jeg pleide å kjøpe på Normal hadde gått ut, og jeg var litt desperat - og spurte damen på Rituals spesifikt etter noe som lukta mildt. Jeg ville heller ikke kjøpt Rituals til noen som jeg ikke veit at liker det godt, men nå sitter jeg engang her med Svarteper i form av en ubrukt krukke.

(Det er for øvrig det samme med oliven-dusjsåpa fra Body Shop. Jeg elsker hudkremen, men såpa lukter overparymert og skrekkelig. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 18:16   #30
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.989
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Den røde håndkremen. Og så elsker jeg happy Buddha, men den ble for sterk i håndkrem iht lukt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 18:24   #31
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jeg har i grunn bare prøvd meg på ett produkt fra Rituals. Det er krukke med kroppsskrubb eller no. Hvit krukke med lys rosa lokk. Jeg elsker den. Huden blir så fløyelsmyk og deilig. Godt lukter den også.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 19:25   #32
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Den røde er magisk.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 19:34   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Den røde er magisk.

Den røde lukter så sterkt at det er helt uutholdelig. Og generelt alt for mye lukt. Så jeg er enig med de som mener at Rituals-produkter ikke er en nøytral gave for alle. Har akkurat kjøpt Rituals adventskalender i gave, men det er til en som jeg vet liker produktene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 19:41   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jeg kjøpte en gang en blå (Karma?) sukkerskrubb etter en varm anbefaling på nettet. Jeg måtte kaste den. Men jeg liker dusjskummet som heter Karma.

Enig i at den røde er uutholdelig. Den oransje lukter ikke direkte vondt, men utrolig sterkt. Hele badet, egentlig hele etasjen, luktet intenst sitrus den gangen jeg testet den.

Nå hørtes det ut som jeg kjøper mye på Rituals. Det gjør jeg ikke. Men jeg har fått litt i gave.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 19:46   #35
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Hadde den mørkegrønne håndsåpe på badet siden den passet best mn likte ikke lukten. Bytta den i en mørkerød en. The ritual of ayurveda og den lukter knallgodt.
Bruker det hvite og rosa som dusjskum, håndkrem og anti perspirant. The ritual of holi heter den

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 20:17   #36
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Det meste fra Rituals lukter for mye for meg, men Sakura liker jeg veldig godt. Har til og med sånne duftpinner (eller hva det heter) på badet av den og det lukter aldri sterkt, bare diskret og behagelig.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 20:19   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Har ikke kjøpt selv men har fått noe dusjskrubbprodukter fra en kollega som har gått i gave og som ikke liker sånt.
Har en orange tube med kroppsskubb, en hvit tube med kroppsskrubb , en lysegrønn krukke med noe dusjkroppssalt og en mørkegrønn krukke med dusjkroppssalt.

Liker den Orange tuben best. Synes den lukter godt. Kroppen blir myk og litt oljete.
Men hadde ikke kjøpt selv og ønsker meg ikke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 20:56   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jeg elsker den sitruslukten man får på Clarion. <3

Hjemme har jeg duftpinner som kom i en rød boks - Tsuro - furunål, tror jeg det er.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 22:09   #39
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Men har dei noko i green tea-lukt? Eg elskar green tea dusjsåpe fra body shop.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-20, 22:30   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som liker Rituals, hva er din favorittserie?

Jeg liker også den hvite Nederland-inspirerte serien de har. Tror jeg skal gå å dusje og smøre meg litt med den nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no