Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Fortell meg om Wii

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 21:07   #1
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell meg om Wii

Vi har kjøpt en wii her inne på forumet. Et ekte impulskjøp og vi aner egentlig ikke hva slags muligheter vi nå. Den siste spillkonsollen jeg har hatt er playstatation 2 og det er sikkert ti år siden.

Så hva kjøper vi nå? Hva er gøy? Hva må vi bare ha?

Vi har køpt Mario galaxy, mest fordi det var mario og ganske "billig" på lekebutikken. Vi betalte allikevel nesten dobbelt så mye for det som det selges for på cdon, så heretter skal vi bestille framfor å gå i butikk. Det er sikkert.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no