Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegavetråden 2012!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-12, 23:40   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Er det liksom gale å tenke på julegaver bare TO MÅNEDER før julemarsipanen kommer i butikkene? Det er faktisk under 4 mndr igjen til desember!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:40   #42
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Har faktisk kjøpt en gave og det er til storebror. Halvpris på ferie i USA.
Ellers bruker jeg vente til november/desember med innkjøpene.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:42   #43
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.043
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Er det liksom gale å tenke på julegaver bare TO MÅNEDER før julemarsipanen kommer i butikkene? Det er faktisk under 4 mndr igjen til desember!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:53   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Eg som hadde tenkt å gjere meg ferdig med alle julegavene i god tid før termin, innser at det begynner å nærme seg slutten på "i god tid før termin", og eg orker i alle fall ikkje gå på julegaveshopping nå. Håper på snill unge og masse overskot til julegaveshopping i november. :naiv:

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:54   #45
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Håhå, på det juleforumet har jeg vært! Kjenner igjen utseendet. Eller kanskje ikke. Kanskje det bare var et annet forum som hadde slike greier på juledelen sin? Hm hm.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-12, 23:57   #46
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

De verste har ikke pakket bort den siste nissen enda.


__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 06:50   #47
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har ikke begynt å tenke på jul enda, bortsett fra et blaff i sommer da vi spiste lutefisk, men jeg er helt med på å spre utgiftene litt utover. Får følge med når det blir salg på bokhandler kanskje.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 07:09   #48
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Eg kan ikkje på nokon måte byrje med julehandel allereie no. Då endar det med gåver attgløymde i skap, gåver som vert gjett vekk lenge før jul for så å kjøpe fleire julegåver til same personar seinare, samt innkjøp av enda fleire gåver fordi eg har gløymt at eg alt hadde.
Men all respekt for dei som har kontroll.


Derimot kan eg nok byrje å strikke/hekle/lage saker alt, det er nok lurt. Kanskje fortsetje på gensaren som Effiemannen skulle få til jul i fjor, som er ca halveges ferdig. Og litt sokkar og slikt, det kan bli bra.

Jeg er som Effie. det blir glemt.

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 07:30   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Dere ER gale.

Det er IKKE galt å kjøpe flotte ting, som man vet mottakeren ønsker seg, til halv pris i august, fremfor å bruke alt for mye penger på "unyttige" hastepresanger julaften formiddag. :snusfornuftig:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 07:31   #50
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Og det er da for pokker utsikter om en deilig jul som holder meg oppegående i en ellers mørk, ferieløs og travel høsthverdag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 08:24   #51
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg er som Maxine - gavene har jeg grei koll på, men ikke resten av vasking/matlaging/sølvpuss osv.

Jeg har planer om strikking av gaver i år. Er godt i gang, men fortsatt mye igjen.

Jeg sliter litt med herrene i slekta. Vi gir egentlig ikke gave til hverandre, vi voksne, men har strikket små svigerinnegaver. Blir vel et par sokker til hver. Evt har jeg vurdert å kanskje lage noe hjemmelaget i matveien. Et fint glass med hjemmelaget ketchup? Mangler bare å finne en bra oppskrift. Har forsøkt en, men den ble ikke så godt tatt i mot.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 08:57   #52
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kjøper man til jenter på 6.5 år 9? Tror ikke de leker så mye lenger bortsett fra med lego, så mulig lego enda kan være aktuelt. Eldste driver med langrenn, yngste dans. Vanlige klær tror jeg utgår, måtte i så fall vært yttertøy, sportsklær el.

Leker ikke 6.5-åringen? Da får du gi gavekort.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 08:59   #53
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Det høres da skrekkelig trist ut med seksåringer som allerede har sluttet å leke. 11-åringen min, og venninnene hennes leker da fremdeles.

Lego, bøker, tegnesaker eller andre hobbysaker?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 09:29   #54
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.924
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har to julegaver, men skal få handlet inn flere i løpet av nærmeste framtid.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 09:31   #55
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.244
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva kjøper man til jenter på 6.5 år 9? Tror ikke de leker så mye lenger bortsett fra med lego, så mulig lego enda kan være aktuelt. Eldste driver med langrenn, yngste dans. Vanlige klær tror jeg utgår, måtte i så fall vært yttertøy, sportsklær el.

8 og 9 åringene jeg handlet til nå ønsket seg Top Model stæsj. 8åringen ønsket seg også friends lego.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 09:34   #56
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg har som mål å bli ferdig med julegavekjøp til 1. desember.

Så langt har jeg 2 stk.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 10:13   #57
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er IKKE galt å kjøpe flotte ting, som man vet mottakeren ønsker seg, til halv pris i august, fremfor å bruke alt for mye penger på "unyttige" hastepresanger julaften formiddag. :snusfornuftig:

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:02   #58
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Jeg må finne ut hva jeg skal strikke til lillebror og svogeren min slik tilfelle jeg skal operere en arm før jul. Veldig periodevis hvordan armene fungerer, og akkurat nå fungerer de såpass at jeg bør prøve å få unna et par gaver til.

Votter? Andre herreting man kan strikke relativt kjapt, som kan falle i smak..? Helst ikke sokker.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:06   #59
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Har du sett Arne og Carlos sin SpaceInvaders lue? Veldig lettstrikket. Jeg har strikket den i vanlig versjon til mannen og i en lengre variant slik at den blir litt mer moteriktig (baggy) til storesøster).

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-12, 11:48   #60
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegavetråden 2012!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jepp, et forum hvor alle vi juleglade (gale?) er samlet og skravler jul hele året.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no