Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 10:41   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Hattifnatten: Ååå, sleng på et par spørsmål om biff chop suey og vårruller også please! Og hva i ** de gjør for å få så mørt kjøtt. Om det innebærer rotter, råttent kjøtt på varmekabler osv så er jeg ikke interessert i å vite det!

Tror de bruker enzymer for å mørne kjøttet. Altså fra kiwi eller ananas. Har sett det i flere oppskrifter.
Irma har en oppskrift i kokeboktråden sin, på noe teryiaki-greier, der hun bruker kiwi for å mørne kjøttet.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg sa ikke at det var umoralsk - jeg sa at det var vemmelig.

Men du er jo gal, du liker jo ikke engang lakris-is. *dåne*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:45   #22
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men du er jo gal, du liker jo ikke engang lakris-is. *dåne*

Iset sier at jeg er gal. Jeg kan leve med det.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:48   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Du er i godt selskap.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 18:47   #24
Bønnejack
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1
Bønnejack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Hvis jeg fikk velge, ville jeg heller spise mat som SMAKER og leve litt kortere, kontra leve lenge på kaninfor!!

Var nettopp innom en nyåpnet restaurant i Stortingsgata som het Tabibito. Himmelsk og BILLIG asiatisk mat! Uansett, der hadde de friterte bananer med sjokolade-chilisaus! Var litt skeptisk til å begynne med, men den tvilen forsvant fort! Anbefales på det varmeste!

Bønnejack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-08, 22:46   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Alltid i Oslo!!
Jaja, men jeg skal jo dit om en måned så da har jeg notert det bak øret! Takk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 12:55   #26
Geiling78
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Geiling78 har et hav av muligheter foran seg
Stort smil

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Dixie Diner : her er hvertfall en liten oppskrift...finner masse om en googler litt....

http://www.matoppskrift.no/oppskrift...stekte-bananer

Geiling78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 12:57   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Det er snart tre år siden siste innlegg, så forhåpentligvis har hun fått tak i oppskrift.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 13:39   #28
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Men et skal du få for å være så hjelpsom i aller første innlegg

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-11, 17:11   #29
Geiling78
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Geiling78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Hahaha.....snakk om og være blond, sjekket ikke når threaden ble laget =^_^=
Ja, hun har vel fått tak i oppskriften innen nå håper jeg =^_^=

Geiling78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 17:18   #30
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppskrift på frityrstekte/stekte bananer?

Jeg spikket litt, men ombestemte meg.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no