Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva betyr det?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 12:44   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Hva betyr det?

På km-telleren min har det ofte stått InI (tror jeg). Jeg trodde det var noe galt med den, og tenkte ikke så mye på det. Nå dro jeg ut en tur og det blinket OIL hele tiden. Ha, den skjønte jeg. Dro rett til Shell og fikk ei flaske olje som jeg helte på, men det blinker fortsatt OIL. Nå lurer jeg på hva i all verden den forrige meldinga betydde. Det er jo noe jeg tydeligvis har oversett. (står ingenting i boka)
hadde jeg visst at bilen skulle snakke til meg, så ville jeg ha fulgt bedre med.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 12:47   #2
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr det?

Hvor mye helte du på? Hvis du bare har tatt på en liter så er det kanskje for lite. Jeg kjørte min helt tom og da var 2 liter nesten for lite.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 13:05   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr det?

Hadde ringt til merkeverkstedet og spurt jeg! Lykke til

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 14:29   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr det?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Hadde ringt til merkeverkstedet og spurt jeg! Lykke til

Det skal jeg gjøre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 14:36   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr det?

hi,hi
In1 betyre inspeksjon1 og in2 betyr inspeksjon2. OIL betyr jeg jeg måha oljeskift. Det har ingen ting med oljenivået å gjøre, det er en annen lampe. Der lærte jeg noe nytt. Problemet er at jeg må inn på merkeverkstedet få å få slukket meldinge.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 17:09   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betyr det?

OIL slukker av seg selv når du tar av oljefilteret Setter på nytt å fyller opp med ny olje.

Og du..Du kan øddelegge bilen med å helle på mere olje uten å peile først og etterpå.

Så jeg ville ha peilet oljen og er det for mye så bør du ikke kjøre før du har tatt ut oljefilteret og tømt all gammeloljen

Man bør skifte olje om våren og om høsten

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 17:16   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betyr det?

Hvis det er kjørecomputer så er det noen meldinger man må slette selv, eventuelt få hjelp til å slette.

Feks på min bil får jeg melding dersom det er forskjellig lufttrykk i dekkene.
Det er det selvsagt nå, for jeg fik på vinterdekk i helgen, og vi fikk ikke sjekket lufttrykket fordi kompressoren står innerst i garasjen bak alle flyttepakkenelliker.
Nå klarer jeg å slette meldingen, men første gange den kom, uten at det var ujevnt lufttrykk i dekkene, måtte jeg til BMW og få hjelp til å slette.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:19   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr det?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

OIL slukker av seg selv når du tar av oljefilteret Setter på nytt å fyller opp med ny olje.

Og du..Du kan øddelegge bilen med å helle på mere olje uten å peile først og etterpå.

Så jeg ville ha peilet oljen og er det for mye så bør du ikke kjøre før du har tatt ut oljefilteret og tømt all gammeloljen

Man bør skifte olje om våren og om høsten

Joda, jeg peilet først. Det var lite olje. Gammelbilen min var 22 år dag jeg solgte den i vinter, der fylte jeg bare på de siste 5 årene. Men så var det jo en Volvo.

Jeg skal få oljeskift. Sønnen er mekaniner og arbeider på verksted, der har de også utstyr for å slette slike meldinger.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 19:25   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betyr det?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Joda, jeg peilet først. Det var lite olje. Gammelbilen min var 22 år dag jeg solgte den i vinter, der fylte jeg bare på de siste 5 årene. Men så var det jo en Volvo.

Jeg skal få oljeskift. Sønnen er mekaniner og arbeider på verksted, der har de også utstyr for å slette slike meldinger.

Hehe

Så fint da


Mente ikke at du ikke hadde gjort det ,men vet mange som bare fyller på olje uten å sjekke først

Søstra til en,hun har en svær bil, hun fylte olje på bilen til det kom opp i røret ,Kanskje litt for mye

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no