Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Potetskreller ønskes!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-20, 20:27   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg har aldri mistet bladene på mine Tupperware.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 20:30   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg har opplevd det på en, ville klagd om det skjer.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 20:39   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Tupperwares liker jeg veldig godt. Spesielt den som er på tvers mot den klassiske modellen.

Denne! Uten tvil! Hatt den i mange år.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 20:55   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg vil definitivt ha en av dem på tvers. Uansett hvor den kommer fra.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 21:52   #25
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Vår potetskreller er fantastisk. Brukes flittig. Kostet veldig lite. Er cirka 15 år gammel. Fra Ikea.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 21:54   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Vi har også en god, billig, gammel sak fra IKEA som jeg liker godt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 14:54   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

jeg liker bare denne typen jeg: https://www.clasohlson.com/no/Coline.../p/Pr341264000

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 15:19   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg har en som jeg tror er kjøpt på en vanlig matbutikk, med tykt, svart plastskaft, en gammeldags i stål som har blad som kan snurre, som ligner på den Magica linker til, og en av disse y-formede med bladet på tvers, som jeg ikke aner hvor er kjøpt, og som jeg aldri bruker (passer ikke med min "skrelleteknikk" ). Alle fungerer helt fint, har aldri hatt problemer med dem, eller sett behovet for spesialinnkjøp av egen merkeskreller. Kanskje jeg bare ikke vet hva jeg går glipp av? Eller kanskje jeg bare har hatt flaks? Jeg har aldri opplevd store problemer eller frustrasjoner i forbindelse med grønnsaksskrelling. Til gulrot bruker jeg forresten like gjerne en ostehøvel, hvis jeg ikke finner en skreller i farta.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-02-20 kl 15:28.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 16:35   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg har utfordringer i forhold til hender og ledd, så derfor blirnskrelling et problem med "feil" skreller.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 16:36   #30
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

jeg liker bare denne typen jeg: https://www.clasohlson.com/no/Coline.../p/Pr341264000

Det er den som ble hevet i STERK frustrasjon på søndag! Den skal ALDRI tilbake i mitt hus!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 14:40   #31
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det er den som ble hevet i STERK frustrasjon på søndag! Den skal ALDRI tilbake i mitt hus!

Vi har en annen også som mannen bruker.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 16:16   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg er venstrehendt, og liker veldig godt de som har bladet på tvers. De som har dem på langs er ofte vanskeligere å bruke for meg. Problemet er at når jeg bruker dem så får jeg den "taggen" til å grave ut groer på feil side, slik at den ofte skrubber opp tommelen på den hånda jeg holder poteten eller gulrota i. På grunn av dette kjøpte jeg en til uten tagg, men med utbyttbare blader, siden jeg tenkte det var smart, men det var det ikke. De ramler av, og er ikke særlig skarpe.

Den gode jeg har er helt merkefri, så jeg aner ikke hvor den er i fra, annet enn at den er i rød plast. Den er ganske lik Oxo Goodgrips, som for øvrig er et merke jeg stort sett er fornøyd med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 18:38   #33
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Jeg har denne - nesten. Det er samme merket og samme blad, men skaftet er litt annerledes. Og det er ikke så rart. Jeg stjal min fra kjøkkenet hjemme da jeg flytta hjemmefra - som søttenåring. Da var den nok allerede noen år gammel. Tenker den er kjøpt på Prix - eller kanskje de ikke hadde sånt i sortimentet for tretti år siden? Jernia da.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 19:05   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har denne - nesten. Det er samme merket og samme blad, men skaftet er litt annerledes. Og det er ikke så rart. Jeg stjal min fra kjøkkenet hjemme da jeg flytta hjemmefra - som søttenåring. Da var den nok allerede noen år gammel. Tenker den er kjøpt på Prix - eller kanskje de ikke hadde sånt i sortimentet for tretti år siden? Jernia da.

Tror det er denne jeg også har, som er den jeg bruker mest. Ligner veldig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 20:19   #35
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Potetskreller ønskes!

Liker tefal sin best selv

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no