Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-07, 09:20   #381
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Å nei! Nå ble jeg helt satt ut her...

Ja, gjenbruk er bra. Men de gamle trakterne bruker jo mye mer strøm enn de moderne, og det er IKKE bra. Hvor mye verre... *frem med kalkulatoren*. Dessuten er den sikkert gammel og brannfarlig - og det er ikke BraBarnesikring™ fy og fy...

Men "retro" er in. For ikke å snakke om "vintage". Dette innlegget passer dermed både på interiør- og motetråden. *svett*

Pføy. Jeg bruker den jo aldri selv, det er bare til sviger. Dermed brukes den så lite i løpet av et år at det ekstra strømforbruket mer enn oppveies av at vi ikke har kjøpt ny. :nøye klimaregnskap:

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Klemmer meg inn i størrelse 12 år? Holder ting på plass vettu.

Kreativ løsning!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 09:24   #382
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, der kan du se gitt! Ingen med 2 barnevogner heller? Eller 2 fjernsyns-apparat?

Beklager å måtte skuffe deg, men nei. Men jeg har kanskje en spesielt sær omgangskrets hvor ingen er spesielt materialistisk orienterte.

(Når jeg tenker meg om så har jo jeg to vogner - en til hvert barn.)

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 09:25   #383
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvem var det som nektet å spise pålegg på tube igjen, i den Iset-tråden om sære matvaner?




Det smaker virkelig ikke godt med pålegg fra tube, og dessuten, det kan det umulig være miljøvennlig med alle disse tubene.

Velkommen til Tartex, jeg tror jeg likte navnet bedre før jeg fikk vite hva det sto for, men innmeldingsgrunnen veier opp for det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:09   #384
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke jeg i farten kommer på noen jeg kjenner som har to fjernsynsapparater, men derimot kjenner jeg mange som har mer enn to PC-er. (Sånn for å starte min helt egne avsporing. )

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

jeg skal straffes på alle områder fordi mannen er datanerd?

Er ikke bare du ...



Vi har 6 pc`er hjemme...+ min...
Min kjære mac laptop.
Mann sin linux maskin.
En server
en brannmur
+ 3 til. en med windass på ..

Hva skal man med alt?


Men nå skal jeg ta min fine bil, med tfk`en i å dra til byen å finne en syden vogn

Kanskje jeg må se om de har fersk rødbetter og kjøpe en kaffemaskin i samme slengen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:13   #385
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Hva skal man med alt?

Å, alle PC-ene våre (7 her også) er i hyppig og daglig og for en stor del nødvendig bruk. Bil har vi derimot ikke, heller ikke barnevogn (den ene vi hadde er nå i bruk hos en annen småbarnsfamilie i vennekretsen) så det går vel litt opp i opp.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:17   #386
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Og før jeg hadde klart å komme meg gjennom tråden og skulle til å begynne å debattere saklig, så var det ikke noe igjen å bedattere ehh … debattere om. Det er svært ufint å diskutere interessante ting mens jeg er på hyttetur!

Men en ting kan jeg dog ikke la stå utimotsagt. (OK, to ting da.)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

JO, DET er ganske dårlig for miljøet å kjøre rundt i noen kadavre av gamle biler.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Gamle biler er et miljøproblem, det er ikke gamle barnevogner.

Det beste for miljøet er å kjøre de gamle bilene til de er så gamle og slitte at de detter fra hverandre. Det at nye biler forurenser mindre enn de gamle, kan ikke på noen måte oppveie for miljøkostnaden ved å produsere nye biler. Når man skal kjøpe ny bil og setter to modeller opp mot hverandre, er det selvsagt bra for miljøet om man velger den bilen som forurenser minst, men det aller beste for miljøet er at man lar være å kjøpe ny bil og kjører den gamle i minst 20–30 år.

(Gamle biler kan være et problem for trafikksikkerheten. Det er det ikke tvil om, og for komforten og ens personlige sikkerhet, så jeg sier ikke at det er galt eller uhensiktsmessig å velge en nyere bil, men hvis det er miljøet man har i fokus, bør man bruke opp en gammel bil før man anskaffer en ny.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:20   #387
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

2- to- PC-er!!!!??? Det er hakket verre enn to fjernsynsapparater, og dersom man har 2 PC-er bør man i hvert fall holde seg for god til å ha kaffemaskin, bil eller Bugaboo.

Du mener at disse tingene bør kunne brukes om hverandre?

:ser meg selv seile til jobb om morgenen, med laptopen som rullebrett, etter at jeg traktet kaffe på den til frokost før jeg dro:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:31   #388
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen


Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:32   #389
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.


Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Det var en veldig fin måte å få litt liv i leiren. Nye gjesteskribenter hver uke i sommer, kanskje, for å veie opp for alle som er på ferie?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:39   #390
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.


Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:39   #391
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var en veldig fin måte å få litt liv i leiren. Nye gjesteskribenter hver uke i sommer, kanskje, for å veie opp for alle som er på ferie?

Jeg stemmer ja!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:43   #392
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det var en veldig fin måte å få litt liv i leiren. Nye gjesteskribenter hver uke i sommer, kanskje, for å veie opp for alle som er på ferie?

God ide! Gleder meg.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:44   #393
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.


Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Jaaaa!!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:51   #394
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.


Kan vi ha flere diskusjoner av denne typen - gjerne med gjesteskribenter fra andre forum!?!?

Litt liv er jo bare moro.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:12   #395
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg har bil, vogner (mest i bruk er Brio og zapp), moccamaster, en stasjonær og en bærbar pc, bruker engangsbleier på snuppa (egen avsporing), liker ikke rødbeter, og tre fjernsynsapparat (den ene virker ikke, men har ikke kastet den enda). Hvordan i alle dager skal det gå med oss?

Stelleveske har jeg gitt opp, bruker en sekk. Er så mye vi må ha med overalt.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:22   #396
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har bil, vogner (mest i bruk er Brio og zapp), moccamaster, en stasjonær og en bærbar pc, bruker engangsbleier på snuppa (egen avsporing), liker ikke rødbeter, og tre fjernsynsapparat (den ene virker ikke, men har ikke kastet den enda). Hvordan i alle dager skal det gå med oss?

Stelleveske har jeg gitt opp, bruker en sekk. Er så mye vi må ha med overalt.

Maylen, da. :himler:

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:41   #397
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg vet. :håpløs:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 12:27   #398
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har bil, vogner (mest i bruk er Brio og zapp), moccamaster, en stasjonær og en bærbar pc, bruker engangsbleier på snuppa (egen avsporing), liker ikke rødbeter, og tre fjernsynsapparat (den ene virker ikke, men har ikke kastet den enda). Hvordan i alle dager skal det gå med oss?

Stelleveske har jeg gitt opp, bruker en sekk. Er så mye vi må ha med overalt.

Du må gå rett i fengsel!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 12:44   #399
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vognmafiaen

Jeg er nok en frafallen, for jeg triller en opel, og har ikke stelleveske som matcher den engang

Men jeg var vel egentlig aldri en av gjengen, bare en såkalt "hangaround", eller "meeloper" kalles det vel her inne? (tror vel ikke jeg klarte å skrive det riktig engang?)

Har ei heller kaffemaskin, eller to datamaskiner, spiser ikke rødbeter eller tartex, synes at arve er kult, så jeg klarer vel egentlig ikke helt å finne min plass her heller.

Akk ja.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 12:49   #400
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Skilpadda: Med 7 PC'er, driver du/dere stort innen Ebay eller noe? he,he,he.

Jeg leste nemlig en artikkel forleden om at de som driver forholdsvis store butikker på Ebay ofte har fra 5-15 PC'er i hjemmet sitt..... i tillegg til frankeringsmaskiner, kopimaskiner, faxer og telefoner...(og sikkert også kaffetraktere )

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no