Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 10:13   #1561
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

For det første har han vel ikke lyst til å sitte i fengsel (og synes nok ikke han fortjener det heller), for det andre tok han valget om å nekte for alt helt i starten og finner vel ingen måte å snu på en "verdig" måte nå. Trur eg.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:14   #1562
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg skjønner ikke hva den mannen tenker at kan bli annerledes i neste rettssak.

Tja. At vitnene hans har skjønt hva man kan si og hva man ikke kan si? At han selv har skjønt hva som er lurt å si og ikke?

Både han og de har jo alle muligheter til å justere forklaringene sine til neste gang, og nå vet de jo i alle fall hva som ikke virker.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:14   #1563
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er ikke poenget at han har alt og vinne og ingen ting å tape på en anke? Er han ikke dømt til strengest mulige straff i tingretten, slik at det eneste han risikerer er å få dommen opprettholdt i lagmannsretten? (Med mulig unntak for økte saksomkostninger?) Jeg har ikke peiling altså, det er bare slik jeg har tenkt at det kanskje kan være.

Strafferammen for å ha samleie med barn under 13 år er mer enn 6 år. Bevisene kan dessuten bli mer konkrete hvis det rekonstrueres mer fra telefonene, antar jeg. Så han har vel noe å tape, etter min mening. Men han håper vel på frifinnelse og gjenopprettet ære? Og jeg skjønner ikke hvordan han tør håpe på noe sånt.

banana er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:21   #1564
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tror det handler mest om at han har benektet det så standhaftig, og å ikke anke ville vært som å innrømme skyld. Samme grunn som at han ikke sa fra seg ordførervervet før nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:32   #1565
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Strafferammen for å ha samleie med barn under 13 år er mer enn 6 år. Bevisene kan dessuten bli mer konkrete hvis det rekonstrueres mer fra telefonene, antar jeg. Så han har vel noe å tape, etter min mening. Men han håper vel på frifinnelse og gjenopprettet ære? Og jeg skjønner ikke hvordan han tør håpe på noe sånt.

OK. Jeg trodde aktor hadde bedt om maksstraff.

Nei, da skjønner ikke jeg motivasjonen heller.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:33   #1566
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Jeg tror også at anken handler 100% om hvordan han ser seg selv som en flott og fin og snill mann, og mindre om at han faktisk risikerer at det kommer fram enda mer som styrker jentas historie.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 10:37   #1567
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg tror også at anken handler 100% om hvordan han ser seg selv som en flott og fin og snill mann, og mindre om at han faktisk risikerer at det kommer fram enda mer som styrker jentas historie.

Det tror jeg også. han syntes jo i følge MYL at det var rart at retten bare hadde hørt på henne og ikke på ham. heldigvis er det ikke sånn her i verden at alle har 50% rett når det er konflikt mellom to mennesker eller to ulike virkelighetsoppfatninger. Noen ganger er det faktisk slik at noen lyver og noen snakker sant. Og i denne saken tror jeg faktisk det er slik.

Jeg blir forøvrig skikkelig eitreforbanna når noen sier "it takes two to tango". Det er ikke alltid sånn. Noen ganger skal det bare en drittsekk til.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 11:13   #1568
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Han anker vel fordi han håper barnet skal ta til fornuft og fortelle det som er sannheten, altså sannheten sånn som den er i hans hode.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 11:27   #1569
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Han anker vel fordi han håper barnet skal ta til fornuft og fortelle det som er sannheten, altså sannheten sånn som den er i hans hode.

Men hvis han har puttet tissen inn i henne så er jo det ikke noe å diskutere.

banana er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 11:28   #1570
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Men hvis han har puttet tissen inn i henne så er jo det ikke noe å diskutere.

Jo, for han skulle jo gifte seg med henne. Han har jo en fjern virkelighetsoppfatning, så at han tenker sånn ville jo ikke vært så rart.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 14:35   #1571
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg skjønner ikke hva den mannen tenker at kan bli annerledes i neste rettssak.

Jeg tror rett og slett ikke mannen forstår at ikke verden snurrer rundt hans vesen lenger. Han, som har vært slik en fantastisk maktmann er nå fullstendig avkledd som løgner og han vil ikke innse at saken ikke endte slik han bestemte at det skulle gjøre.

Garbella er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 15:00   #1572
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Han håper vel på dommere som tenker som neket bak meg i butikken i går. "Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det der jeg" (nikker mot forsiden på avisene angående dette) så ble det litt prat frem og tilbake med den personen hun sto sammen med. "Nåja, jentungen er aaaalt annet enn uskyldig i alle fall!"

Jeg sverger på at hodet mitt imploderte. Da jeg var ferdig med å uttale meg om saken (en monolog som begynte med "du mener det tretten år gamle barnet den godt voksne ordføreren grisepratet med på Skype?!" :skingrestemme: ) var hun godt og vel overbevist om at jeg var splitter pine i alle fall. Fy for skam hun gjorde meg sint.

Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 15:07   #1573
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Hvem i all verden er de folka som tenker slik? De finnes jo. Og noen av dem kan jo komme til å havne i en jury.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 15:23   #1574
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.104
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Å fytti!!

Hurra for at du sa fra!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 15:32   #1575
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Utrolig bra at du sa fra, Papalille.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 15:59   #1576
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Han håper vel på dommere som tenker som neket bak meg i butikken i går. "Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det der jeg" (nikker mot forsiden på avisene angående dette) så ble det litt prat frem og tilbake med den personen hun sto sammen med. "Nåja, jentungen er aaaalt annet enn uskyldig i alle fall!"

Jeg sverger på at hodet mitt imploderte. Da jeg var ferdig med å uttale meg om saken (en monolog som begynte med "du mener det tretten år gamle barnet den godt voksne ordføreren grisepratet med på Skype?!" :skingrestemme: ) var hun godt og vel overbevist om at jeg var splitter pine i alle fall. Fy for skam hun gjorde meg sint.

Meg også.

"Alt annet enn uskyldig"?! Det er så hårreisende frekt at jeg har ikke ord.

Jeg er veldig glad for at de som har vært til stede i rettssalen og skulle dømme i denne saken, har sett veldig tydelig hvem det er som juger her. De har også mye informasjon som ikke vi har.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-12-12, 22:27   #1577
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Det skremmer meg å skulle oppdra barn i et samfunn der kvinner er de tøffeste håndheverne av kvinneundertrykkende holdninger. Det verste er at de som forfekter disse meningene ville nektet seg blålilla om du påpekte at de går likestillingsarbeidet på tvers.

Det gjør meg uendelig trist å høre mange spy ut meninger helt ufordøyd og fullstendig uten å ha tenkt tanken å gjøre seg opp sin egen mening. Folk er "rasende", "sjokkert" og hva har du, men spør du mer, graver du rundt merker du fort at det er naboens fetters hunds grandonkels facebook status som gjengis. Men engasjerte er de.

Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 20-12-12, 08:33   #1578
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Han håper vel på dommere som tenker som neket bak meg i butikken i går. "Jeg vet ikke hva jeg skal tro om det der jeg" (nikker mot forsiden på avisene angående dette) så ble det litt prat frem og tilbake med den personen hun sto sammen med. "Nåja, jentungen er aaaalt annet enn uskyldig i alle fall!"

Jeg sverger på at hodet mitt imploderte. Da jeg var ferdig med å uttale meg om saken (en monolog som begynte med "du mener det tretten år gamle barnet den godt voksne ordføreren grisepratet med på Skype?!" :skingrestemme: ) var hun godt og vel overbevist om at jeg var splitter pine i alle fall. Fy for skam hun gjorde meg sint.

Fikk hun svart deg eller slapp hun ikke til? Hva sa hun i såfall? Jeg blir litt stum når jeg hører folk si sånt som denne damen og får sjeldent summet meg til å ta til motmæle.


Sist redigert av banana : 20-12-12 kl 09:13.
banana er ikke aktiv  
Gammel 20-12-12, 09:02   #1579
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Bra at du sa fra, Pappalille. Hadde jeg kjøpt fisk den dagen, og truffet på fruentimmeret, vet jeg hva jeg ville gjort. Litt av det samme hørte jeg fra et bekjentskap av meg her om dagen (dame i 60-årene), og jeg fikk heldigvis også summet meg til å gi klar beskjed.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 20-12-12, 12:00   #1580
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

banana; jeg ga henne ingen sjans til å si stort. Jeg sa mitt og snudde ryggen til henne da jeg var ferdig. Det var litt lamslått stille rundt meg i køen generelt. :-P

Jeg pleier normalt ikke å refse fremmede mennesker på offentlige steder altså, men dette ble for drøy kost for meg. Jeg er glad jeg holdt meg til verbal for jeg hadde aller mest lyst til å gi henne ris.

Pappalille er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no