Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva liker jenter på 13 og 16?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-19, 23:39   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

14-åringen ønsker seg hest, og 12-åringen ønsker seg våtdrakt.

Sorry, innser at jeg ikke hjelper til

Jeg fikk meg en god latter i alle fall

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-19, 23:41   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg antar prisklasse til nieser ligger lavere enn pris på AirPods.
Produkter fra Rituals, fine skjerf, hettejakker, treningsklær, body shop-produkter, smykker og armbånd. Ellers synes jeg gavekort til jenter i den alderen er helt supert.

Ja, i verste fall blir det gavekort. Gavekort og noe annet, kanskje.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 00:23   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Jeg har 13-åring straks, og hun har ei enorm ønskeliste. Den er litt preget av at hun elsker å bake, men ellers veit jeg at hun og venninnene alltid setter pris på ting som dette: fine notisbøker og gode skrivesaker, dusjsåper etc. fra Body Shop, kosesokker, ullundertøy fra Kari Traa f.eks., leppepomader, gode skjerf, vanter etc.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 00:27   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

I fjor kjøpte jeg Kari Traa tights, rose pannebånd og noe fra Body Shop. Alt kunne byttes. Ikke sikker på de ble glade for det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 00:38   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Det hadde i alle fall vært helt perfekt for min datter og hennes venninner. Flott gave.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 01:21   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Hva min 14-åring har satt pris på av det hun har fått i gave de siste anledningene, i typisk "tante-prisklasse":

- En pakke med ymse kosmetikk (såpe, sjampo, tannkrem etc) i reisestørrelse + en pakke med tøyposer i ulike størrelser til å sortere klærne i i kofferten/bagen på reise, og en sommerpysj (shorts og t-skjorte). Det var i en og samme gave, hun fikk det med tanke på at hun skulle reise på fotballcup rett etterpå.

- Bunadsøredobber

- Bunadsring

- Sånn metalldrikkeflaske med fint mønster utenpå (husker ikke hva de heter)

- Mobilholder til å ha rundt armen på joggetur

- Mobildeksel fra IDeal of Sweden

- Sportshårbånd (sånne smale strikk man har rundt hodet)

- Hvite Johaug "polvotter" med skinn inni håndflata.

- Greier fra Body Shop og Rituals

- T-skjorter fra SuperDry og Hollister

- Pusepledd til å ha på rommet

- Flanellsengesett med mariusmønster (nesten overraskende begeistret for dette, og et par venninner var nesten overraskende misunnelige)

12-åringen har en både lang og fargerik ønskeliste da, men det er ofte ikke overførbart til andre, for hun har så sære interesser. 14-åringen er mer mainstream.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-10-19 kl 08:58.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 07:25   #27
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva min 14-åring har satt pris på å få i gave de siste anledningene, i typisk "tante-prisklasse":

- En pakke med ymse kosmetikk (såpe, sjampo, tannkrem etc) i reisestørrelse + en pakke med tøyposer i ulike størrelser til å sortere klærne i, i kofferten/bagen på reise, og en sommerpysj (shorts og t-skjorte). Det var i en og samme gave, hun fikk det med tanke på at hun skulle reise på fotballcup rett etterpå.

- Bunadsøredobber

- Bunadsring

- Sånn metalldrikkeflaske med fint mønster utenpå (husker ikke hva de heter)

- Mobilholder til å ha rundt armen på joggetur

- Mobildeksel fra IDeal of Sweden

- Sportshårbånd (sånne smale strikk man har rundt hodet)

- Hvite Johaug "polvotter" med skinn inni håndflata.

- Greier fra Body Shop og Rituals

- T-skjorter fra SuperDry og Hollister

- Pusepledd til å ha på rommet

- Flanellsengesett med mariusmønster (nesten overraskende begeistret for dette, og et par venninner var nesten overraskende misunnelige)

Alt dette hadde falt i smak her også

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 11:52   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva min 14-åring har satt pris på av det hun har fått i gave de siste anledningene, i typisk "tante-prisklasse":

- En pakke med ymse kosmetikk (såpe, sjampo, tannkrem etc) i reisestørrelse + en pakke med tøyposer i ulike størrelser til å sortere klærne i i kofferten/bagen på reise, og en sommerpysj (shorts og t-skjorte). Det var i en og samme gave, hun fikk det med tanke på at hun skulle reise på fotballcup rett etterpå.

- Bunadsøredobber

- Bunadsring

- Sånn metalldrikkeflaske med fint mønster utenpå (husker ikke hva de heter)

- Mobilholder til å ha rundt armen på joggetur

- Mobildeksel fra IDeal of Sweden

- Sportshårbånd (sånne smale strikk man har rundt hodet)

- Hvite Johaug "polvotter" med skinn inni håndflata.

- Greier fra Body Shop og Rituals

- T-skjorter fra SuperDry og Hollister

- Pusepledd til å ha på rommet

- Flanellsengesett med mariusmønster (nesten overraskende begeistret for dette, og et par venninner var nesten overraskende misunnelige)

12-åringen har en både lang og fargerik ønskeliste da, men det er ofte ikke overførbart til andre, for hun har så sære interesser. 14-åringen er mer mainstream.

Dette hadde min 14-åring også likt.

De kommer nedover til helgen, så da spør jeg dem rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 18:59   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Jeg er glad iopplevelser. Vi har vært på konserter på Parkteaterets konsertserie for de under 18 år. Jentene er i målgruppen. Billettene er ikke veldig dyre, jeg sjekket to konserter og de koster 125,- Man kan evt gi to billetter så er det mulig å ta med en venn.

Sakset fra
https://parkteatret.no/yngling/
Yngling er Parkteatrets konsertrekke rettet mot ungdom mellom 14 og 18 år. Engasjementet bak prosjektet kommer fra et tydelig behov for et slikt tilbud, og et sterkt ønske om å bidra til å gjøre ny, norsk musikk av høy kvalitet tilgjengelig for flest mulig. Målet er at ungdom skal kunne oppdage og oppleve ny, norsk og aktuell musikk innen ulike sjangre på lik linje med det voksne publikum. Vi mener at ungdom under 18 fortjener et sted de kan komme og se sitt yndlingsband i rusfrie og trygge omgivelser. Konsertene har fri eller øvre aldersgrense, rimelig billettpris, og begynner og slutter tidligere enn vanlig. Det serveres ikke alkohol.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 19:28   #30
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.777
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Jeg har ei på 16. De har kjøpt kinokort og gavekort på Espressohouse til hverandre til de siste bursdagene, det er litt koselig med noe de kan gjøre sammen. Det er og mange stilige drikkeflasker i metall å få tak i nå, de er populære blant jenter i den alderen. Tror jeg skal kjøpe det til fadderbarnet på 14.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 20:07   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hva min 14-åring har satt pris på av det hun har fått i gave de siste anledningene, i typisk "tante-prisklasse":

- En pakke med ymse kosmetikk (såpe, sjampo, tannkrem etc) i reisestørrelse + en pakke med tøyposer i ulike størrelser til å sortere klærne i i kofferten/bagen på reise, og en sommerpysj (shorts og t-skjorte). Det var i en og samme gave, hun fikk det med tanke på at hun skulle reise på fotballcup rett etterpå.

- Bunadsøredobber

- Bunadsring

- Sånn metalldrikkeflaske med fint mønster utenpå (husker ikke hva de heter)

- Mobilholder til å ha rundt armen på joggetur

- Mobildeksel fra IDeal of Sweden

- Sportshårbånd (sånne smale strikk man har rundt hodet)

- Hvite Johaug "polvotter" med skinn inni håndflata.

- Greier fra Body Shop og Rituals

- T-skjorter fra SuperDry og Hollister

- Pusepledd til å ha på rommet

- Flanellsengesett med mariusmønster (nesten overraskende begeistret for dette, og et par venninner var nesten overraskende misunnelige)

12-åringen har en både lang og fargerik ønskeliste da, men det er ofte ikke overførbart til andre, for hun har så sære interesser. 14-åringen er mer mainstream.

Alt dette hadde passet mine på 11 og 13 år. Og de eldre kusinene. Flaskene er kanskje Swell?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 22:12   #32
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.987
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Mi hadde elsket gavekort på kafé feks panda panda, bli vakker og kino.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-19, 22:13   #33
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.987
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Ja, og liker de sminke så ønsker mine den nye sminken til youtuberen eveline Karlsen. (Makeupmekka)

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 13:33   #34
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 493
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja, og liker de sminke så ønsker mine den nye sminken til youtuberen eveline Karlsen. (Makeupmekka)

Min datter på 14 ønsker seg også dette.
(Det lanseres i morgen om jeg ikke tar helt feil)

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 14:11   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Min 14-åring har en lang ønskeliste med en del skikkelig dyre ønsker, men enda flere ønsker i prisklassen 200-400 kr.

Jeg vet ikke om det er noe poeng i å legge den ut, for variasjonen i hva de ønsker seg er nok større med personlighet enn på alder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 19:12   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Mine tanteunger har satt pris på «merkemascara» eller annen litt fancy sminke i den alderen.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-19, 20:20   #37
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Min snart 14-åring ønsker seg Stranger Things-plakat. Og har selv kjøpt Stranger Things-kopp.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-19, 23:16   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Gutta mine har også totalt ulik smak på det meste.
Så akkurat en mamma hadde lagt ut bursdagsbilde av 15åringen sin. Hun fikk en flott veske som jeg aldri ville drømt om å tørre å ønske meg.
Hva med kinogavekort og et stort skjerf? Gaveeskene på Vita Exclusive kommer vel snart. Mye fint.
Neglelakk, ansiktsmasker, sånne store spenner med perler på er veldig in. Så de hadde noen fine på Bjørklund.

Ja, hvis de ikke har noen ønsker så blir det nok kinogavekort og noe mer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-19, 23:28   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Vet ikke om det er innenfor prisklassen, men mi snuppelure som alltid er kald på fingrene hadde elsket disse: https://www.fjellsport.no/johaug-dow...EaAuHQEALw_wcB
... både fargen, og at det er dun i dem. Såpass at jeg lurer på om jeg skal bestille et par, og tilby noen av de jeg alltid må fikse gave fra å gi dem til henne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-19, 23:36   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva liker jenter på 13 og 16?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vet ikke om det er innenfor prisklassen, men mi snuppelure som alltid er kald på fingrene hadde elsket disse: https://www.fjellsport.no/johaug-dow...EaAuHQEALw_wcB
... både fargen, og at det er dun i dem. Såpass at jeg lurer på om jeg skal bestille et par, og tilby noen av de jeg alltid må fikse gave fra å gi dem til henne.

De så deilige ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no