Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-23, 12:14   #141
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jøss, så vanskelig det er for enkelte å ha med seg greier på bussen.

Tror kanskje jeg fortsatt bærer preg av tiden jeg tilbragte i et land hvor det ikke bare var en selvfølge å ha poser og vesker i fanget, det var til og med vanlig praksis at de som måtte stå lempet sine poser og vesker i fanget på de (fremmede) som hadde sitteplass. Ikke uvanlig med en solid dunge i fanget, med andre ord.

Det har jeg gjort i Norge også. Jeg har også lempet en ung mann (ca. 3 år) som satt ved siden av meg i fanget på sin mor for å kunne tilby et eldre ektepar to-seteren som jeg og den unge mannen satt i. Hun burde skjønt det selv, men siden hun valgte å ignorere dem, tok jeg avgjørelsen for henne.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 12:22   #142
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.535
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det har jeg gjort i Norge også. Jeg har også lempet en ung mann (ca. 3 år) som satt ved siden av meg i fanget på sin mor for å kunne tilby et eldre ektepar to-seteren som jeg og den unge mannen satt i. Hun burde skjønt det selv, men siden hun valgte å ignorere dem, tok jeg avgjørelsen for henne.

Men du har kanskje ikke lempet din 3-åring, eller vesker og poser i fanget på en fremmed som satt, fordi du måtte stå (eller enda bedre, putte treåringen inn gjennom vinduet i bussen og ned i fanget på en fremmed, fordi du måtte klamre deg fast på utsiden av bussen )?

Selv trodde jeg folk prøvde å stjele tingene mine, når de som satt på bussen nappet i posen min når jeg stod ved siden av, før jeg skjønte at de bare skulle holde den på fanget for meg, slik at jeg kunne holde meg fast. Når det lyset gikk opp for meg begynte jeg å gjøre det samme. Fram til da hadde jeg trodd at de jeg så komme inn på bussen og lempe posene i fanget på sittende medpassasjerer var noen de kjente, men skjønte etter hvert at de var fremmede, og at det bare var skikken der. Lettere for ståpassasjerene å holde seg fast, og i tillegg plass til å stappe inn enda flere ståpassasjerer, enn om disse hadde ryggsekker og poser rundt seg. Og egentlig ikke noe problem med en dunge (eller unge ) i fanget når man først sitter. Jeg fikk også et litt annet syn på hva "stappfull buss" betyr. Tror nok denne tråden hadde framstått ganske absurd der også. Ubehagelig å ha en person ved siden av seg, eller å ha noe i fanget (til og med sine egne ting). Men det skal sies at folk der ikke hadde skandinavisk intimsone heller da, eller krav til sikkerhet, for den saks skyld, så det blir i grunnen bare en digresjon.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-10-23 kl 13:44.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 12:26   #143
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men du har kanskje ikke lempet din 3-åring, eller vesker og poser i fanget på en fremmed som satt, fordi du måtte stå (eller enda bedre, putte treåringen inn gjennom vinduet i bussen og ned i fanget på en fremmed, fordi du måtte klamre deg fast på utsiden av bussen )?

Nei, der tror jeg grensa ville gått for meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 12:29   #144
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.482
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Men du har kanskje ikke lempet din 3-åring, eller vesker og poser i fanget på en fremmed som satt, fordi du måtte stå (eller enda bedre, putte treåringen inn gjennom vinduet i bussen og ned i fanget på en fremmed, fordi du måtte klamre deg fast på utsiden av bussen )?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 13:32   #145
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg fikk faktisk lempet min 5-åring inn i en tyrkisk dolmus en gang. Dvs en mann gjorde det for meg. Han tok tak i ungen og løftet henne inn over hodene på alle stå-passasjerene, og så overtok noen inne i mølja og satte henne ned på golvet. Jeg ble tatt i bukselinningen og lempet/dyttet/skvist inn. Jeg aner ikke om de få som hadde sitteplass hadde andres eiendeler på fanget, vi hadde ikke akkurat utsikt til å få med oss det. Kul opplevelse, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 20:15   #146
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.183
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Jeg har busset i ettermiddag, totalt 4 busser ble det med overgangene. Passe fulle ettermiddagsbusser, og jeg tok en kjapp scan da jeg kom inn i hver buss, og fant den som satt alene med stæsh i nabosetet, og med en uinntakelig mine.
Stilte meg opp å så spørrende ut, 1 av de sukket tungt og ga meg plass, 2 måtte jeg spørre, og den 4 reagerte ikke, så da tok jeg bare sekken hennes ned fra setet og satte meg godt til rette.
Jeg er sikker på at alle de 4 syns jeg var verdens største idiot, det var flere ledige naboseter uten sekk, men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt kjapp forskning til tråden.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 20:30   #147
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:06   #148
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har busset i ettermiddag, totalt 4 busser ble det med overgangene. Passe fulle ettermiddagsbusser, og jeg tok en kjapp scan da jeg kom inn i hver buss, og fant den som satt alene med stæsh i nabosetet, og med en uinntakelig mine.
Stilte meg opp å så spørrende ut, 1 av de sukket tungt og ga meg plass, 2 måtte jeg spørre, og den 4 reagerte ikke, så da tok jeg bare sekken hennes ned fra setet og satte meg godt til rette.
Jeg er sikker på at alle de 4 syns jeg var verdens største idiot, det var flere ledige naboseter uten sekk, men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt kjapp forskning til tråden.

Heroisk.

Jeg kjører veldig sjelden fulle busser, men jeg kjører veldig ofte fulle tog, og kan bekrefte at folk blir sure av de som bruker seter til bagasjen sin. Jeg pleier å smørblidt tilby meg å lempe ting opp på hattehylla hvis de er for tunge for dem og sette igang hvis de sier "neida, det trenger du ikke" uten å gjøre mine til å gjøre det selv, mens jeg forklarer at "nå er det så fullt her at vi trenger alle setene vi kan få".

Voksne mannfolk blir gjerne flaue av at en middels stor dame tilbyr seg å løfte kofferten deres, men det syns jeg er til pass. De pleier ganske raskt å få den kofferten opp på hylla, da.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:08   #149
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Når det er sagt, så pleier heller ikke jeg å unngå å sette bagasjen min på setet ved siden av meg når det er halvtomt på toget, og det har vel hendt at jeg har vært i min egen verden og ikke flyttet den før noen har spurt, men jeg ville aldri funnet på å bli snurtefurt av at noen spør når det er jeg som er teit.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:09   #150
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.512
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har busset i ettermiddag, totalt 4 busser ble det med overgangene. Passe fulle ettermiddagsbusser, og jeg tok en kjapp scan da jeg kom inn i hver buss, og fant den som satt alene med stæsh i nabosetet, og med en uinntakelig mine.
Stilte meg opp å så spørrende ut, 1 av de sukket tungt og ga meg plass, 2 måtte jeg spørre, og den 4 reagerte ikke, så da tok jeg bare sekken hennes ned fra setet og satte meg godt til rette.
Jeg er sikker på at alle de 4 syns jeg var verdens største idiot, det var flere ledige naboseter uten sekk, men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt kjapp forskning til tråden.

Fantastisk innsats for forskningen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:14   #151
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

På norway bussekspress ser jeg at kan man kjøpe setet ved siden av seg for 198,- :deler:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:18   #152
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.535
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Nextlife!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-23, 21:51   #153
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.788
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg har busset i ettermiddag, totalt 4 busser ble det med overgangene. Passe fulle ettermiddagsbusser, og jeg tok en kjapp scan da jeg kom inn i hver buss, og fant den som satt alene med stæsh i nabosetet, og med en uinntakelig mine.
Stilte meg opp å så spørrende ut, 1 av de sukket tungt og ga meg plass, 2 måtte jeg spørre, og den 4 reagerte ikke, så da tok jeg bare sekken hennes ned fra setet og satte meg godt til rette.
Jeg er sikker på at alle de 4 syns jeg var verdens største idiot, det var flere ledige naboseter uten sekk, men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt kjapp forskning til tråden.

Fantastisk.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 10:27   #154
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.605
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

På norway bussekspress ser jeg at kan man kjøpe setet ved siden av seg for 198,- :deler:

Men hvordan skal man skille det for den som kommer inn på en buss? "Denne personen kan du be flytte sekken sin, for de har ikke betalt for setet, men denne HAR betalt så her har de rett til å ha tingene sine der? Kommer det med en lapp til å feste på sekken/det romme setet/whatever at "Jeg har betalt for dette setet også" ?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 10:39   #155
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.068
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men hvordan skal man skille det for den som kommer inn på en buss? "Denne personen kan du be flytte sekken sin, for de har ikke betalt for setet, men denne HAR betalt så her har de rett til å ha tingene sine der? Kommer det med en lapp til å feste på sekken/det romme setet/whatever at "Jeg har betalt for dette setet også" ?

Vil tenkje at ansvaret da ligg på den som.har betalt for seta, som ved spørsmål svarer nettopp det. "Beklager, eg har betalt for å.få begge seta." Ikkje verre enn det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 10:43   #156
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.605
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Vil tenkje at ansvaret da ligg på den som.har betalt for seta, som ved spørsmål svarer nettopp det. "Beklager, eg har betalt for å.få begge seta." Ikkje verre enn det.

Antakelig. ser for meg en del rare og forvirrede og sure eller merkelige reaksjoner også det også, men... Vel, jeg har ikke tenkt å ta den bussen eller betale for setet, så det er greit. Jeg HAR tatt den bussen en del ganger, men vi var to og satt sammen så det løste seg sånn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 16:46   #157
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.186
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Voksne mannfolk blir gjerne flaue av at en middels stor dame tilbyr seg å løfte kofferten deres, men det syns jeg er til pass. De pleier ganske raskt å få den kofferten opp på hylla, da.

På min lokale SATS henger det en hyggelig lapp med meldingen "Syns du vektene er for tunge til at du orker legge dem tilbake på plass, så kan du gjerne komme til oss jentene i resepsjonen og spørre om hjelp! "

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 17:19   #158
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

På min lokale SATS henger det en hyggelig lapp med meldingen "Syns du vektene er for tunge til at du orker legge dem tilbake på plass, så kan du gjerne komme til oss jentene i resepsjonen og spørre om hjelp! "

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 17:28   #159
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

På min lokale SATS henger det en hyggelig lapp med meldingen "Syns du vektene er for tunge til at du orker legge dem tilbake på plass, så kan du gjerne komme til oss jentene i resepsjonen og spørre om hjelp! "



Den kjønsstereotypien der sitter hardt i, altså. Jeg vet jo at jeg kan løfte de aller fleste kofferter opp i hattehyller, men det er det neimen ikke mange andre som tror.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-23, 17:28   #160
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.788
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å okkupere seter med bag, veske, bein osv.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

På min lokale SATS henger det en hyggelig lapp med meldingen "Syns du vektene er for tunge til at du orker legge dem tilbake på plass, så kan du gjerne komme til oss jentene i resepsjonen og spørre om hjelp! "

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no