Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 21:47   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Det lurer jeg på i dag. Antall kvadratmeter, pluss antall vegger. Og fint om du skriver om det er passe stort eller for lite. Og om dere har mange høyskap, overskap og sånt, eller bare vanlige skap.

Vi skal oppgradere kjøkkenet, og jeg mener vi må flytte en vegg for å få større kjøkken (=dyrt, må spare en stund), mannen mener vårt er plenty stort nok, bare dårlig organisert, så vi kan bare bytte ut innredningen (=har råd nå).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 21:51   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Tenker du areal eller hvor mye skap vi har?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 21:56   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Vet ikke. Begge deler. Skap er kanskje viktigst? Og benker - hvor lang er kjøkkenbenken.

Vi har ikke spisebord eller noe på kjøkkenet, så gulvarealet spiller jo fint liten rolle.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 21:56   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Det er ca 2,9x2,7 meter (altså i underkant av 8 kvm), med innredning på 3 vegger, og siste veggen er bare en stor døråpning uten dør. Ikke stort nok til å ha spisebord på kjøkkenet, så vi spiser i stua. Ellers er det mer enn stort nok. Der vi bodde før var kjøkkenet ganske mye mindre enn 2x2 meter, men genialt innredet, så det føltes også absolutt stort nok.

På den ene veggen har vi vanlige benkeskap, vask, og veggskap. På motsatt vegg har vi innebygget kjøleskap/fryser, høyskap med stekeovn i arbeidshøyde, micro, skuffer og skap, koketopp... På den tredje veggen, den som er på motsatt side av døra, er det bare benkeskap under vindu.


Hvor stort er kjøkkenet ditt da, og hvor stort vil du ha det?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:11   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

25 kvadrat, ca. Tre vegger, fire vinduer. Fryktelig lite ledig veggplass. Men jeg er fornøyd.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:13   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Ca 20 kvm men føler at det er litt lite fordi vi har litt lite benkeplass, og har et stort spisebord der.
Benkeplass er 300 cm, det er et høyskap (med hyller som er kjempedumt), en skuffereol, tre benkeskap i tillegg til søppelskap under vasken.

Jeg tenker at det kunne ha vært mye bedre organisert og da hadde det vært mer enn stort nok.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.

Sist redigert av Esme : 23-10-14 kl 22:33. Årsak: Måtte måle for sikkerhets skyld.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:14   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.400
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Det er en vinkel i stua og er 2,9 x 2,4 m og med 3 vegger Har benk på alle veggene, overskap på 2 av de og en ledig vegg. Det er ikke helt ferdig montert enda, men det blir mye bedre plass enn før.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:16   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Det best utnyttede kjøkkenet jeg har hatt, har hatt en innredning som bestod av to skuffeseksjoner (40 og 80), ett vaskeskap, oppvaskmaskin og komfyr. Separat kjøleskap. Det var 60 cm benkeplate mellom vask og platetopp. Men, genialt nok 70 cm dybde på benken. Ingen overskap, kun en hylle.

Akkurat nå bygger vi et kjøkken på drøye 55 m2. Det er kvalmende stort, men akkurat passe. Så langt er det 23 underskap og 4 overskap, + vegg med 4 høyskap til hvitevarer.

Har du testet med innredning for å se hvor mye skap du egentlig trenger? Feks tegn opp hos IKEA?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:18   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.


Hvor stort er kjøkkenet ditt da, og hvor stort vil du ha det?

Det er litt under 12 kvm, men bare to og en halv vegg, pga to åpninger til stua. Den ene veggen har digert vindu, så der kan vi ikke ha overskap. Vi har heller ingen plass til høyskap, det passer ikke med ventilator/vask/oppvaskmaskin.

Helst vil jeg ha dobbelt så stort. Men da må vi ofre kjellerstua - eldste må få den som soverom, så mannen er skeptisk. Pluss prisen, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:19   #10
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Jeg hadde heller tatt en runde til på å få tilpasset en god kjøkkenløsning til rommet enn å ofre kjellerstua. Det er ikke alltid kvadratmeter på kjøkken og god plassutnyttelse er det samme.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:21   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Dåner i vinkel. Jeg trodde vi hadde stort kjøkken.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:43   #12
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det rett under 20 kvm. Tre vegger, to ganske store vindu på ene veggen, ingen spiseplass, en liten kjøkkenøy skiller kjøkken og spisestuedelen av stua. Vi har mye benkeplass, men kjøkkenet er litt ugjennomtenkt innredet (blant annet er stekeovn og oppvaskmaskin plassert helt inntil hverandre, hjørne mot hjørne). Jeg drømmer om en totalrenovering, men kjøkkeninnredningen er bare 8 år gammel...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:46   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Vi har lite kjøkken. Sikkert ca 15 Kvm. Lite benkeplass (maks 70 cm arbeidsflate), men planen er å få ut kjøkkenbordet og få inn 3,5 deilige meter med benk.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:47   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Dåner i vinkel. Jeg trodde vi hadde stort kjøkken.

8 kvm..? Vi hadde noe sånt i rekkehuset vi bodde før, og det var hovedgrunnen til at "STORT kjøkken" stod høyt oppe på prioriteringslisten da vi så på hus.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:50   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det rett under 20 kvm. Tre vegger, to ganske store vindu på ene veggen, ingen spiseplass, en liten kjøkkenøy skiller kjøkken og spisestuedelen av stua. Vi har mye benkeplass, men kjøkkenet er litt ugjennomtenkt innredet (blant annet er stekeovn og oppvaskmaskin plassert helt inntil hverandre, hjørne mot hjørne). Jeg drømmer om en totalrenovering, men kjøkkeninnredningen er bare 8 år gammel...

Vår er fra 1980. Så jeg har god samvittighet for oppgradering. Den fikk nye fronter en gang da (før vi flyttet inn), men det er sikkert 15 år siden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:51   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Har lite, men har i det minste kjøkken. Før var det åpen løsning mellom stue og kjøkken.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 22:51   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Det er mellom 10-12 kvm og detcer absolutt stort nok. Problemet er at det er helt håpløst lagt ut, så det er upraktisk å jobbe på. Vi syns ikke vi trenger noe større, men vi trenger absolutt noe smartere.

Kjøkkenet er L-formet, og det er underskap på den ene veggen og over- og underskal på den andre. I tillegg er det kjøleskap og komfyr på en vegg for seg selv. (Jeg sa det var upraktisk, ja?)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-14, 23:58   #18
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Litt over 15 kvm vil jeg tro. Tre vegger (i den fjerde enden er det trapper opp og ned). To av veggene er dekket med både over- og underskap, med unntak av der kjøleskapet står og over komfyren. I tillegg har vi et vitrineskap hvor alt av glass står. Jeg liker mye skapplass og synes aldri det kan bli nok. På den tredje veggen er det vinduer og der står også spisebordet. Jeg kunne vel tenke meg enda litt større kjøkken og mer skapplass, men jeg er stort sett fornøyd. Vi pusset opp i 2008 og da flyttet vi litt rundt på ting slik at det ble mer praktisk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 00:34   #19
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det er litt under 12 kvm, men bare to og en halv vegg, pga to åpninger til stua. Den ene veggen har digert vindu, så der kan vi ikke ha overskap. Vi har heller ingen plass til høyskap, det passer ikke med ventilator/vask/oppvaskmaskin.

Helst vil jeg ha dobbelt så stort. Men da må vi ofre kjellerstua - eldste må få den som soverom, så mannen er skeptisk. Pluss prisen, da.

Går det an å få endret dette vinduet slik at det blir lavere og kommer mellom benken og eventuelt overskap, eller blir det for mye styr/dyrt?

Vi har et relativt stort kjøkken med mye skapplass og tre bolker med benkeplass. Det går i hovedsak over to vegger hvorav det er høyskap og overskap på den ene veggen, og kun underskap på den andre. Og så har vi et stort side-by-side på en tredje vegg med et spisskammers med kjølehjørne i like bak på en fjerde vegg sort of. Men vi har åpen løsning så det er vanskelig å si noe om størrelse (den veggen med høyskap/overskap måler ca 4,4 m og den med kun underskap (skuffer) måler ca 3,3 m). Har som sagt godt med skapplass, og oppdaget forleden dag at jeg hadde 3 ekstra skap som jeg ikke visste om (helt i toppen av høyskapene). Det er jo ikke feil!

Uansett, vi utformet kjøkkenet slik at vi kan bygge på ved behov. Enten ved å sette opp veggskap på den andre veggen også og/eller ved å sette inn en øy eller lage en utstikkerbenk fra veggen og inn i rommet der hvor benkeplaten slutter i dag. Leker veldig med tanken på sistnevnte (øy/benk) for å få oss spiseplass på kjøkkenet siden vi bruker spisebordet til alle måltider i dag, men vi får se hvordan vi gjør det.

Jeg hadde nok gått for noen høyskap om jeg skulle ha effektivisert plassen, men da den typen du kan trekke ut slik at du lettere holder oversikten over hva du har, og kommer til det du har. Har et høyskap i dag som består av mye som ikke egentlig har noe plass, men må bo meg litt mer inn før jeg finner ut hvor jeg vil ha det. I alle tilfeller krever det skapet at jeg rydder og sorterer til stadighet, og det visste jeg jo ville skje siden vi hadde et slikt der vi bodde før, men det er jo greit med stor plass til store ting. Allikevel hadde jeg nok heller valgt en uttrekksvariant - enten kolonialskuff eller uttrekkbart høyskap om jeg måtte ha valgt én av delene.

Ser også at den største benkeplassen, som innebærer hjørnedelen av benkeplaten på 60 m dybde + 110 cm ren benkeplass før koketoppen kommer på andre siden, ikke kunne ha vært mindre enn den er. Når jeg baker bruker jeg å sette brettene på koketoppen for å få plass til alle bollene, emnene og bakeplassen.

Fordelen ved å ha vindu like ved benkeplaten er jo at man kan benytte seg av dette til plassering av det man har på benken/pynt slik at selve benkeplaten er fri, og det er jo en fordel.

Og så finnes det jo ekstra høye skap som går helt opp slik at man får utnyttet hele høyden, i tillegg til sokkelskuffer, men det visste du kanskje. Ville ha tegnet alle mulige varianter i for eksempel IKEA sin kjøkkenplanlegger før jeg eventuelt hadde bestemt meg for å gjøre om kjelleren, men det har du kanskje allerede gjort.

Lykke til med planlegging av nytt kjøkken i alle fall! Utrolig spennende, om enn noe frustrerende, prosjekt!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 09:03   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort er kjøkkenet ditt?

Ja, vi bør sikkert tegne opp noe. Jeg syns det er kjempevanskelig med måling og sånt. Men det er vel bare å hoppe i det. Jeg har orginaltegningene fra huset, men det er kanskje ikke nøyaktige nok mål på de?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no