Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

B-mennesker, foren dere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-19, 08:32   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ekstremt A-menneske her.
Men jeg trenger ikke lys på morgenen. Vil heller ha det lyst utover ettermiddag/kveld.

Enig.

Hva er det som gjør at du kom ut som ekstremt A-menneske, tror du? Jeg kommer nemlig ikke over den testen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 08:34   #42
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.962
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg blir tilsvarende av det mottatte. Blir deprimert bare av tanken på vintertid hele året. Dette har jeg faktisk tenkt på store deler av livet mitt. Jeg nesten hater vintertid.

Jeg svarte på undersøkelsen og ble så sjokkert av at den ga meg 34 poeng og definerte meg som ekstremt A-menneske at jeg måtte ta den en gang til for å se om jeg hadde trykket feil på noe. Men nei. Ekstremt A-menneske sier den at jeg er. På hvilket grunnlag, om jeg tør spørre?

Men fikk du 34 poeng? Jeg synes jeg leste at ekstremt A var 50–55?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 08:39   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Men fikk du 34 poeng? Jeg synes jeg leste at ekstremt A var 50–55?

Å? Da kan jeg ha blingset.

Fikk 35 poeng første gang og 34 poeng andre gang. Trodde ekstremt A var 0-50.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 08:40   #44
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Moderat A-menneske, og foretrekker vintertid hele året. Viktigste grunn er egentlig at små skolebarn får lyse morgener på vei til skolen større del av året.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 08:58   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Men altså, sommertid er jo bare et påfunn? Det er jo vintertid som er reell tid, da har vi riktig klokke for vår tidssone?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 08:59   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Enig.

Hva er det som gjør at du kom ut som ekstremt A-menneske, tror du? Jeg kommer nemlig ikke over den testen.

Jeg fikk «dommen» ekstrem A fordi jeg jo er det.
53 poeng av 55. Har alltid vært utpreget A.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 3C1BA52A-99A5-49C9-9A53-79B866B9AB65.jpg (25,5 KB, 22 visninger)
__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 09:09   #47
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.370
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hverken A eller B. Stemte sommertid hele året. Har ikke brukt for lyse morgener, da sover jeg helst uansett.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.



Spiller ikke så stor rolle om det er lyst eller mørkt om morgenen, da sover man, står opp og drar på jobb. Men lyse ettermiddager derimot får man utnyttet i mye større grad.

Her er jeg også. Hverken A eller B eller litt av begge.

For meg er det best at det er mest lys når jeg er våken og aller helst når jeg kan utnytte solen. Det kan jeg ikke på morgenen. Om jeg skal sove 8 timer så skulle jeg da legge meg kl. 20 og stå opp 4 for å utnytte solen best.

Island har f.eks samme tid som UK til tross for at de ligger en tidssone mot vester. Det syns jeg var veldig greit når jeg var der på vinteren.



https://www.timeanddate.com/time/cur...ime-zones.html

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 09:12   #48
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.370
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, sommertid er jo bare et påfunn? Det er jo vintertid som er reell tid, da har vi riktig klokke for vår tidssone?

Ja, men er det så viktig? Er det ikke bedre at vi utnytter lyset på en bedre måte?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 09:13   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, sommertid er jo bare et påfunn? Det er jo vintertid som er reell tid, da har vi riktig klokke for vår tidssone?

Nå er jo Norge et relativt breddegrad-bredt land, da. Det har egentlig ikke bare én tidssone.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 09:15   #50
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg fikk «dommen» ekstrem A fordi jeg jo er det.
53 poeng av 55. Har alltid vært utpreget A.

Ah! Jeg har lest resultatet feil to ganger!

Takk!!

Da er jeg forresten verken A eller B. Det tror jeg stemmer veldig godt.

Som ungdom og ung voksen var jeg B. Mannen min er mer A enn jeg er. Jeg er ikke så veldig B, men noe skyldes nok at jeg delvis har tvunget meg til en «sunnere» døgnrytme fordi jeg ønsker det, og noe skyldes sykdom. For eksempel blir jeg veldig trøtt om kveldene nå, men det ligger nok ikke naturlig for meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:01   #51
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er negative til å stille klokka, jeg elsker både å skru den fram og tilbake. Nesten som et lite ritual som får meg til å føle meg i ett med «naturen». Er A-menneske. Hvor er forresten testen?

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:10   #52
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Fant det. Fikk til og med overbragt mitt ønske om å beholde dagens ordning!

Skårte 50 og det ble akkurat ekstrem A.
Jeg legger meg ganske seint og står opp tidlig, og trenger derfor å sove litt midt på dagen, muligens en svakhet i undersøkelsen. Pleier ofte å sette 15 minutter nedtelling på klokka sånn i fem-sekstida og «lade» dette lille kvarteret.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:11   #53
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men hvordan i alle dager kan undersøkelsen vise at jeg er ekstremt A-menneske? Jeg har aldri vært ekstremt B i voksen alder, men jeg mener jeg tenderer mot B. Jeg har helseplager som gjør at jeg bestreber en jevn døgnrytme, men jeg legger meg rundt midnatt og står opp rundt 7.30 på hverdager og 8.30-9 på fridager, og selv om kroppen gjerne skulle skjøvet det enda litt mer, så funker det best å gjøre det sånn.


Den beregner det jo ut fra det du sier at du faktisk gjør, ikke hva du ville ha gjort hvis du lot kroppen bestemme. Så hvis du bestreber det for å holde en jevn døgnrytme og svarer etter det, vil det gi skjevt utslag.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:12   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Den beregner det jo ut fra det du sier at du faktisk gjør, ikke hva du ville ha gjort hvis du lot kroppen bestemme. Så hvis du bestreber det for å holde en jevn døgnrytme og svarer etter det, vil det gi skjevt utslag.

Ja. Men jeg lever absolutt ikke som en ekstrem A. Og jeg oppdaget jo dessuten at jeg hadde lest resultatene feil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:12   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er negative til å stille klokka, jeg elsker både å skru den fram og tilbake. Nesten som et lite ritual som får meg til å føle meg i ett med «naturen». Er A-menneske. Hvor er forresten testen?

https://www.aftenposten.no/norge/pol...vintertid-best

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:14   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.417
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg kom ut som hverken A eller B menneske. Er nok mer A, men glad i å sove ligge i sengen lenge etter at jeg har våknet, så til de grader at jeg frivillig stiller vekkeklokken på en time før jeg må opp - samme hvor tidlig jeg må opp. Hvis jeg må velge, vil jeg ha sommertid hele året. Jeg blir gaaaal av at det blir mørkt så alt for tidlig, selv om jeg vet at jeg ikke skal klage sammenlignet med dem som bor i nord. Gruer meg til de neste 4-5 månedene og lurer seriøst på om jeg skal emigrere hver eneste høst.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:15   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er negative til å stille klokka, jeg elsker både å skru den fram og tilbake. Nesten som et lite ritual som får meg til å føle meg i ett med «naturen». Er A-menneske. Hvor er forresten testen?

Jeg har ingenting imot å stille til sommertid. Tvert imot. Det blir jo lysere ute! Livet mitt blir litt bedre etter den siste søndagen i mars hvert år.

Jeg hater siste søndag i oktober. Det blir lettere å stå opp i noen dager, men ettermiddagene er uutholdelig mørke og blir verre for hver dag.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:36   #58
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.370
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg skjønner virkelig ikke hva sommer bra med vintertid. Kan dere som mener det forklare litt bedre? OK, litt kjipt at det blir mørkere på morgenen, men det er jo på kvelden vi «lever». På morgenen er det bare transport til jobb for de fleste av oss.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 10:52   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg skjønner virkelig ikke hva sommer bra med vintertid. Kan dere som mener det forklare litt bedre? OK, litt kjipt at det blir mørkere på morgenen, men det er jo på kvelden vi «lever». På morgenen er det bare transport til jobb for de fleste av oss.

Jeg kunne ikke vært mer enig.

For enkelte mennesker har det nok stor betydning, men de fleste lever jo som du beskriver.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-19, 11:06   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: B-mennesker, foren dere!

Jeg blåser i lyset. Det er lyst når det er lyst og mørkt når det er mørkt, so be it. 06:30 på sommertid er det helt jævlig å stå opp. På vintertid er det hakket mer overlevbart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no