Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

OK, juleservise. Yay or nay?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-17, 11:23   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, juleservise. Yay or nay?

Jeg syns generelt ikke juleserviser er særlig fine, men jeg har liksom en drøm om å finne det perfekte serviset en dag. Det som roper jul! Glitter! Glam! Litt retro! Litt Kitsch! Ikke halm! Ikke norske nisser! Men heller ikke Disney-jul.

Jeg har funnet kakeservise som jeg elsker, og vi spiser frokost og kvelds av det i hele desember. Så dette har jeg:




Men middagservise har jeg ikke funnet. Jeg er egentlig litt usikker på om vi trenger det, vi feirer jo aldri julaften hjemme, men vi har jo litt juleselskaper da.

Så nå har jeg funnet dette middagsserviset som jeg muligens ønsker jeg:


Hva syns dere? Er dette Juleserviset med stor JUL? Eller har jeg bare blitt blind for hva som egentlig er fint fordi det er så mange fæle juleserviser og fordi jeg er desperat etter julestemning?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 20-11-17 kl 11:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:26   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Det der er JULeservise ja. Ordentlig fint!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:26   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Too much spør du meg. Jeg ville heller holdt juleserviset nøytralt og pyntet med granbar, fine servietter og kuler og annet dill for å få julestemningen på bordet. Og har du kakeservise med julemotiv kan du jo bruke dette sammen med vanlig middagsservise. Ha juletallerkener oppå vanlige middagstallerkener til forretten eller ved siden av middagstallerkener som brødtallerken etc.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:26   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

"Too much" er ikke et relevant begrep for Tally.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:27   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Haha. Jeg er også more is more, så greit nok. Mente bare at hvis hun har dette, trenger hun ikke middagstallerkener med julemotiv i tillegg for å skape julestemning på bordet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:27   #6
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Kjempefint!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:28   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Har ikke du allerede verdens vakreste juleservise over temaet "12 days of Christmas"?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:29   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Var bildet av kakeserviset dere har, eller middagsserviset du ønsker deg?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:30   #9
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Jeg skjønner trangen til juleservise. Jeg er litt der jeg også, og ønsker meg noe som er litt overdådig, men ikke glorete. Problemet er selvsagt at det tar plass. Men kanskje nå som jeg får nytt kjøkken.

Det serviset du har der, syntes ikke jeg var noe fint. Beklager.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:31   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Eller kjøpe gulltallerner eller noe sånt som også kan brukes ellers i året til festbord. Eller masse julepynt i den stilen du liker som brukes som dekorasjon på bordet innimellom vanlige tallerkner. Eller eller eller. Jeg elsker å dekke bord og har mye rart å pynte med, men akkurat juletallerkener holder jeg meg unna.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:36   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Jeg syntes det var et hyggelig juleservise. Poenget er jo å sørge for at potensielle barnebarn alltid vil insistere på å feire jul hos meg, for der er det så veldig, veldig julete. Og det servise kvalifiserer definitivt. Go for it!

Men vis nå gjerne bilde av kakeserviset også da.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:36   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Too much spør du meg. Jeg ville heller holdt juleserviset nøytralt og pyntet med granbar, fine servietter og kuler og annet dill for å få julestemningen på bordet. Og har du kakeservise med julemotiv kan du jo bruke dette sammen med vanlig middagsservise. Ha juletallerkener oppå vanlige middagstallerkener til forretten eller ved siden av middagstallerkener som brødtallerken etc.

Jeg er ikke helt på granbar.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Too much" er ikke et relevant begrep for Tally.

More is ALWAYS more!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Haha. Jeg er også more is more, så greit nok. Mente bare at hvis hun har dette, trenger hun ikke middagstallerkener med julemotiv i tillegg for å skape julestemning på bordet.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har ikke du allerede verdens vakreste juleservise over temaet "12 days of Christmas"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Var bildet av kakeserviset dere har, eller middagsserviset du ønsker deg?

Ja, jeg ser at jeg var veldig forvvirrende i HI. Jeg har endret nå. Jeg har 12 days of Christmas (se bilde jeg har lagt inn nå). Jeg har IKKE dette med snømann, nisse og slede på. Det er det jeg lurer på om jeg trenger.

Det går ikke an å bruke sammen med 12 days of Christmas, det er helt ulike farger og utrykk, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:38   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

OK. Da ble det litt klarere for meg. Jeg har jo stadig tenkt på ditt superflotte kakeservise.

Jeg klarer ikke å forsvare for meg selv å ha et servise som bare kan brukes til en høytid, så egentlig burde jeg ikke svare i slike tråder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:38   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Eller kjøpe gulltallerner eller noe sånt som også kan brukes ellers i året til festbord. Eller masse julepynt i den stilen du liker som brukes som dekorasjon på bordet innimellom vanlige tallerkner. Eller eller eller. Jeg elsker å dekke bord og har mye rart å pynte med, men akkurat juletallerkener holder jeg meg unna.

Ja, jeg har også vært der. Men det har vært fordi jeg ikke har likt noen juleserviser. Men nå greier jeg ikke helt se om jeg liker-liker dette, eller om det bare er et desperat ønske om juleservise.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg syntes det var et hyggelig juleservise. Poenget er jo å sørge for at potensielle barnebarn alltid vil insistere på å feire jul hos meg, for der er det så veldig, veldig julete. Og det servise kvalifiserer definitivt. Go for it!

Men vis nå gjerne bilde av kakeserviset også da.

Har lagt inn nå!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:40   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Jeg klarer ikke å forsvare for meg selv å ha et servise som bare kan brukes til en høytid, så egentlig burde jeg ikke svare i slike tråder.

Ja, det er absolutt et godt poeng altså. Det er jo virkelig egentlig ikke etisk forsvarlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:41   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Hm, jeg forstår hvorfor du er ubestemt, det er liksom litt hverken-eller, syns jeg. Ikke kitch, ikke helt trad, ikke helt nostalgisk (men litt). Absolutt i den bra enden av skalaen, da, syns jeg, i forhold til hva du er ute etter, men ikke HELT der?

Hva med å bruke kakeserviset som forrett-fat oppå mer nøytrale fat? (og introdusere forrett til alle julemåltider, med det samme. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:43   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Jeg bruker ofte kaketallerknene til brødtallerken ved siden av de hvite tallerknene våre.

Vi har ikke noe pynteservise egentlig, bare eggeskallshvite helt vanlige tallerkner.

Ja, bra observert, Poly. Det er akkurat litt sånn der er. De har ett med bare snømenn også, men det likte jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:43   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Jeg syns egentlig disse var mer på spec, men kanskje ikke?



Klarer ikke å lime inn bildet. Her: https://www.houzz.com/discussions/77...day-dinnerware

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:46   #19
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Jeg elsker kakeserviset ditt!

Det andre synes jeg ikke var så veldig fint. Jeg liker også at det er skikkelig JUL, men det du viser var liksom ikke helt riktig for meg i allefall.


Selv har jeg ikke juleservise, av samme grunn som Tjorven. Jeg fikk veldig lyst på 12 days of Christmas ( igjen), men vi har allerede et nydelig gammelt kakeservise arvet etter svigermor så det er i grunnen nok.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-17, 11:47   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or ney?

Prøver sånn:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Juleservise.jpg (53,4 KB, 91 visninger)
__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no