Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sender du julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-19, 17:03   #21
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg synes det er utrolig koselig både å sende og å få julekort - med og uten barn, korte og lange hilsener.

Jeg skjønner ikke hvorfor en skal slutte å sende julekort fordi ungene har blitt store/ikke vil være med på julekortet lenger? Jeg sender jo ikke julekort FOR å sende bilder av ungene primært, men for å sende en hyggelig julehilsen til familie og venner.

Her er jeg også. Dette er en av de tingene jeg ikke prioriterer bort. Ofte har jeg skrevet personlige hilsener på hver kort, men de siste årene har det blitt felles julebrev til familie og venner vi ser sjelden. De som uansett vet det meste om hva som har skjedd det siste året får en enklere variant. Jeg har alltid sendt julekort, også før jeg fikk barn.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 18:19   #22
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, vi sender ut julekort🎄

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 20:15   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, det gjør vi. Synes det er hyggelig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 20:18   #24
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Jeg elsker julekort, både å finne bilder, lage og sende, og å få. Så ingen planer om å slutte med det første.

Syns det er trist hvis den skikken forsvinner.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 21:02   #25
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja!

..etter at jeg har sendt takkekortene for "konfirmasjons"festen da

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 21:05   #26
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Dobbelt


Sist redigert av Galathea : 16-11-19 kl 21:59.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 21:08   #27
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja, med bilder av unga her og, kanskje katt og høner også. Skriver alltid noen ord på også, kort til dem jeg ser ofte ( kos deg i jula, håper vi treffes 3. dag! elns) og litt lengre til de jeg treffer sjelden, tanter osv.
Jeg har så stor glede av de kortene jeg får, samt å plukke ut bilder til kort ( lager julekort og fotokalender samtidig så får gått gjennom årets bilder) så kommer ikke til å prioritere bort dette med det første. Sender ca 30-40 kort, bruker sikkert ikke mer enn 1 time på bestilling og skriving til sammen.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 21:42   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender du julekort?

Ja. Jeg sender mellom 40 og 50 kort. Får litt færre. Jeg synes at det er koselig både å skrive og å få.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 22:24   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender du julekort?

Jeg har gjort det i alle år. Har nesten bestemt meg for at dette blir året jeg dropper det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-19, 23:00   #30
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sender du julekort?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ja!

..etter at jeg har sendt takkekortene for "konfirmasjons"festen da

God tid, jeg har mine egne i eske enda. Vurderer å sende de nå.
Jeg synes det er hyggelig å få julekort, men sender ikke. Aldri gjort.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no