Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-09, 11:07   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.888
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Vi har vel hatt en liknende tråd for lenge siden, og inspirert av et par andre tråder og blogger fikk jeg lyst til å starte en ny. Vis/fortell oss hvordan du ser ut i dag! Det er morsomt med bilder, men ikke obligatorisk. Med høst og nye klær i butikkene har man en god unnskylding for å fornye garderoben (eller lete bakerst i skapet, som jeg tror må bli mitt prosjekt i høst ). Kanskje vi kan få gode klestips og ideer fra hverandre?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:09   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Det er så fint sommervær nå, så jeg bruker sommertøy i dag.



Og jeans fra www.makeyourownjeans.com

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:10   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Ingen bilder herfra, men kan forklare:

Svarte converse, jeans med supersleng som blir lenger og lenger for hver dag som går, hvit singlet, og svart t-skjorte med firmalogo. Svar lærarmbånd, svart klokke, blå-, sølv- og hvitrutete skjerf, svart hårstrikk og svarte, store plastikkdingeldangler i ørene.

:detaljert:

Og svart skinnjakke, seff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:10   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg er kjedelig i dag. Jeans, sjokkrosa singlet og svarte sokker. Hadde på en sort cardigan også da jeg leverte i barnehagen.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:11   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.845
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Alle som har tilgang til min blogg vet hva jeg har på meg. For første gang på lenge går jeg i skjørt på jobb. Business-mønstret med ujevn kant og en offwhite (litt traurig) topp. Og høye støvletter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:12   #6
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Her på hjemmekontoret er det casual thursday, så det bildet vil dere ikke se.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:12   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg er fremdeles ikke gjennom min nye Boden-kolleksjon, men jeg nærmer meg slutten nå.

I dag har jeg på denne:


Pluss Nudie Grim Tim-jeans (slim fit).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:12   #8
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Alle som har tilgang til min blogg vet hva jeg har på meg. For første gang på lenge går jeg i skjørt på jobb. Business-mønstret med ujevn kant og en offwhite (litt traurig) topp. Og høye støvletter.

Kan jeg også få tilgang? Har fulgt med i bli-mer-feminin-tråden din, så jeg er litt spent.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:13   #9
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Kan jeg også få tilgang? Har fulgt med i bli-mer-feminin-tråden din, så jeg er litt spent.

Og jeg?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:13   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.888
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg har nesten ny kjole i dag! Det ble litt rare skygger på bildet, men den er helt ensfarget - og skoene matcher nesten. Øredobbene også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 10-09-09 kl 11:53.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:18   #11
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Og jeg?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:22   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Hjemmekontor, slett ikke pyntet idag.
Har på en deilig dress fra American Vintage, lysgrå bukse med lang genser.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:22   #13
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg er kjedelig i dag. Ingen bilder herfra heller.

Joggesko
Sorte løpesokker
Blå trange jeans
Grønn/aquafarget Mexx-genser

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:28   #14
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Odd Molly topp med blå cardigan. Og en mørkeblå olabukse.


Sist redigert av Isa : 10-09-09 kl 16:38.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:29   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Ojsann, litt stort bilde.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:29   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Ingen bilder herfra heller, men jeg er kjedelig jobbkledd som vanlig:

Beige Adidas-trainers
Mørkeblå dongeribukse fra Lindex m/ brunstripte belte
Lyseblå singlet med tynn chiffonlignende v-halset storstripete topp utenpå i sterke farger (oransje, cherise, lilla, blå, hvit, etc) og en himmelblå cardigan.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:30   #17
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Hjemmekontor, som vanlig.

Sliten dongeri av ukjent merke, muligens Vila. Fem år gammel Hummeljakke over utvasket sort topp med halvlang arm fra H&M, sikkert også fem år gammel.

Skikkelig inspirerende, altså.

Er det mulig å få tilgang, Blondie?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:32   #18
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Skulle gjerne sett bilder av lekre Blondie i skjørt, ja!

Jeg har på meg en lang t-skjorte fra H&M og blå jeans. Skikkelig kjedelig - men jeg er bare hjemme..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:34   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg tviler på at jeg er særlig til inspirasjon. Fri i dag og jeg har på svarte ullvangsokker, svart ulltrøye, hvit bh, hvite Pierre Robert boxer og ei fem år gammel joggebukse. Står på farten til å gå ut i hagen og da skal jeg ta på hagejoggeskoene som er grønne etter gressklipping.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:38   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.347
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ingen bilder herfra, men kan forklare:

Svarte converse, jeans med supersleng som blir lenger og lenger for hver dag som går, hvit singlet, og svart t-skjorte med firmalogo. Svar lærarmbånd, svart klokke, blå-, sølv- og hvitrutete skjerf, svart hårstrikk og svarte, store plastikkdingeldangler i ørene.

:detaljert:

Og svart skinnjakke, seff.

Tydeligvis ikke detaljert NOK, registrerer jeg.

Svarte sokker, hvit truse, og... :sjekker: lysegrå og svart BH.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no