Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-21, 12:10   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi pusser egentlig aldri opp, men nå tror jeg kanskje vi må til pers og bytte kjøkkeninnredning. Hvor lang tid tar det egentlig? Jeg har tenkt at vi skal betale oss ut av det meste, både riving og montering. Vi skal ikke forandre på noe vanskelig (vask, oppvaskmaskin og andre hvitevarer blir hvor de er). Hvor lenge kommer vi til å være i oppussingshelvete da? (Jeg prøver fortsatt å overbevise mannen om at det er lurere å kjøpe ny leilighet som noen andre har pusset opp kjøkkenet på og som også har et ekstra bad. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:18   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Hvis dere bare skal bytte innredning tar det sikkert ikke så lang tid. Montøren her brukte to dager på å installere kjøkkenet, riving er gjort på en dag. Men hvis dere skal male/flislegge/bytte gulv/etc så tar det jo (mye) lenger tid.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:19   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det er mer styr å gjøre leiligheten klar for salg og å flytte.

Jeg har hørt om folk som har brukt evigheter på å bytte kjøkken. Selv har jeg gjort dette én gang, men det var før jeg møtte mannen min (som både har 10 tommeltotter og er særdeles nøyaktig ... skikkelig dårlig kombo). Den gangen så rev jeg sammen med broren min på en kveld. Så skrudde jeg alt sammen på egenhånd på et par kvelder og så fikk jeg hjelp av min far (byggfagslæreren) to ettermiddager til å sette alt sammen. Deretter brukte en rørlegger et par timer for å koble til vann i etterkant. Dette var et kjøkken på omtrentlig samme størrelse som ditt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:20   #4
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Hvis du kjøper kjøkken som blir levert og montert av andre tar selve den jobben 3-5 dager, da trenger du gjerne en elektriker og eventuelt rørlegger på besøk som gjør tilkoblingene til riktig tid. I tillegg ser jeg at flere kjøkkenleverandører nå opererer med at de måler til benkeplate og setter den i bestilling først når kjøkken er montert opp - da vil det være tre uker til før benkeplate er montert opp. I tillegg kommer tiden det tar å rive/klargjøre - så jeg vil tippe at det minst tar 1 måned. Så kommer det gjerne ting som flising bak vask og slikt, men da er jo kjøkkenet brukbart igjen.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:22   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi byttet kjøkken i nov des, gjorde ingenting selv. En dag til riving (og slå ut en vegg), deretter rev vi gulv, la nytt gulv og malte - det tok vel totalt 3-4 dager (de gjorde mye annet andre steder i huset, så litt vanskelig å si. Innstallering av nytt kjøkken tok to dager, inkl benk.
Vår benkeplate ble bestilt så den lå klar, men de kom og målte når kjøkken var satt opp. Fikk den to dager etterpå (ble gjort på Hønefoss).

Totalt hadde vi 5 uker med oppussing, men det ville gått mye raskere med kun kjøkken, selvsagt. Stekeovn var vi uten i kun 4-5 dager. Vann på kjøkken var vi uten i alle ukene.
Også må jeg bare skryte av JKE Design. Alt gikk etter planen, selv da fabrikken koronastengte i Danmark, med god info underveis.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:22   #6
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det skal sies at vi gjorde dette selv, med benkeplate som vi selv kuttet til, og var ferdig på halvannen uke. (At vi var uten kjøkken i noen uker etter riving fordi IKEA ikke klarte å levere det de skulle, det snakker vi ikke om... )

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:31   #7
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi rev selv, men fikk andre til å montere. Selve kjøkkeninnredningen fikk de opp på en drøy dag. Vi satte opp veggplater selv (byttet ut gamle fliser) - slike ting tar også tid, og må gjøres mellom riving og montering.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:47   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi skal virkelig ikke gjøre det selv. I hvert fall ikke jeg!

Noen som har fått det gjort gjennom IKEA (de tilbyr både riving og montering, ser jeg)? Gikk det greit?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:52   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det er virkelig ikke det å rive kjøkkenet og smekke opp nytt som tok lang tid. Men så ryker man gjerne på at det må gjøres noe med gulvet, veggene og taket (selv om det bare er maling), at det må inn en rørlegger og elektriker og så er Ikea utsolgt for helt idiotiske deler som man må vente på, også skal det tas hundre-og-snørr-og-førti avgjørelser om alt fra håndtak og hengsler til sokler.

Jeg har ikke erfaring med å bruke folk til innredningen, men har steinplate fra Ikea, og er superfornøyd med den leverandøren, og med selve benkeplata.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 12:57   #10
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi brukte IKEA, dvs Montera som de anbefaler. Monteringen gikk greit nok da de først dukket opp (en dag for sent), men jeg skal ALDRI mer bruke dem til rørlegger- og elektrikerarbeid. De møtte opp uten å ha sjekket hva de egentlig skulle gjøre, manglet utstyr og gjorde ikke noen god jobb.

Elektriker: Skal vi henge opp taklampa samme sted?
Jeg: Nei, vi skal jo ha spotter i taket. Det står i tilbudet vi har fått fra dere, og er tegnet inn på arbeidstegningene.
Elektriker: Å?
Elektriker etter å ha sjekket loftet over kjøkkenet: Det går ikke an å sette inn spotter her, det er for trangt.

Så vi har taklampe i stedet for spotter. Det er fullt mulig å komme til der, men de gadd nok ikke det - og jeg var møkk lei og ville egentlig bare ha dem ut av huset. Etterpå måtte jeg hente dem inn to ganger til, fordi de hadde koblet feil slik at vi var uten varmtvann.

Rørleggeren måtte jeg også hanke inn igjen, han hadde ikke festet røropplegget under vasken til veggen. Heldigvis har jeg en bror som jobber med dette, så jeg sendte ham bilde og spurte om ikke dette burde festes. Svaret var at det SKAL festes - vedlagt en pdf-fil med monteringsanvisning...

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:16   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi skal virkelig ikke gjøre det selv. I hvert fall ikke jeg!

Noen som har fått det gjort gjennom IKEA (de tilbyr både riving og montering, ser jeg)? Gikk det greit?

Kollega fikk det gjort gjennom ikea, hun sier aldri mer. De var helt utolig dårlige.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:18   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Mamma satte bort all jobben, det tok over ett år til sammen pga klager, dårlig utført jobb, forskjell på farge på skap osv , hun betalte mye for både jobb og kjøkken, men tror hun hadde valgt et annet firma om hun skulle byttet nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:22   #13
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi brukte IKEA og var veldig fornøyde.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:27   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Det kommer an på hvor gode dere er på planlegging og tegning. Jeg hadde sikkert seks turer til Ikea med diverse "ah, shit, det må jo heller være et sånt enn et sånt skap"-greier nå sist.

Og om dere klarer å se for dere alle "ah, men da må vi også"-ting. Som: Påvirkes parketten? Må dere gjøre noe med veggene? Hva med ledninger og lys og brytere?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:27   #15
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Vi brukte Ikea og var veldig fornøyde med den jobben de gjorde. Det jeg virkelig anbefaler er at vi betalte for at kjøkkenkonsulenten kom hjem til oss og målte opp og laget bilder og beregninger der med oss. Hun kunne systemene bedre og kunne foreslå løsninger. Og når noe ble feil likevel fordi kjøkkenet er gammelt og skjevt, så byttet de selvsagt gratis, fordi hun hadde tatt målene selv.

Hvis vi ikke gjorde det på den måten ville vi sikkert ha havnet minst der Polyanna var med mange turer tilbake. Nå fikk vi bare en tegning og så sa vi ja, og så kom det noen og leverte alt på stuegulvet vårt.

Vi fikk gjort alt arbeidet gjennom det firmaet de brukte og det anbefaler jeg ikke fordi de var dårlige planleggere. Flere tilfeller der elektriker kom før rørlegger eller omvendt og ikke klarte de å ha et godt system for overlevering av nøkler, så jeg måtte stadig vekk skynde meg hjem fra jobb eller gjøre avklaringer. Akkurat det hadde jo ikke vært så stort problem nå.

De som faktisk monterte kjøkkenet var superflinke.

Alt i alt tok det to uker, men da gjorde vi ingenting selv, utenom å tømme kjøkkenet og rydde på plass etterpå.

Det eneste som ikke lå inne i de to ukene var å få slipt gulvet. Det gjorde vi i ettertid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:33   #16
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Kjøkkenkonsulenten vi brukte hos IKEA glemte forresten å legge inn nok hengsler. Godt det bare er 20 minutter til varehuset, for dersom de skulle rette feilen måtte vi ha ny time og deretter bestilt. I stedet dro mannen bort og kjøpte nye så vi ikke ble forsinket i monteringen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:34   #17
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Jeg kjøpte kjøkken og montering hos IKEA, og bortsett fra at vi var ekstremt uheldige med en benkeplate som bare ikke ville bli levert og montert uten å bli skadet var jeg veldig fornøyd med resten av prosessen. Tror monteringsfolkene brukte 2 dager på å sette opp kjøkkenet, og det er et ganske stort kjøkken. Siden dette var i "nytt" bygg var det ikke snakk om riving av eksisterende kjøkken.

Montering inkluderte alt av montering og rørleggerarbeid.

IKEA er ikke veldig god hvis ting ikke går helt som det skal og man må klage og få fikset ting i etterkant. For å være ærlig er de helt elendig på det (og hele opplevelsen gav meg nok penger tilbake i kompensasjon til å ha råd til både innredning i garderobe og balkongmøbler). Men så lenge alt funker så er de både flinke og rimelige.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:43   #18
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Må bare legge til at det er lenger tid på å montere flatpakket kjøkken, mot modulferdig kjøkken (som vårt).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:48   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Jeg synes det høres fælt ut!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-21, 13:49   #20
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid tar det å få montert et kjøkken?

Jeg syntes at det var helt skrekkelig. Jeg skal være ærlig på det. To uker med mikrobølgemat og oppvask på badet. Og folk i huset nesten hele tiden.

Men veldig verd det når det var ferdig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no