Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg å finne en skattekiste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-21, 16:10   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp meg å finne en skattekiste

Jeg trenger en skattekiste.

* Den må være "sånn passe stor", det må være mulig å bære den med seg under armen, så kanskje 20-30-40 cm eller noe i den duren. Ikke så stor at den må stå på gulvet, liksom.

* Den må være mulig å låse med hengelås eller annen kodelås med 3 siffer.

Noen som vet hvor man kjøper sånt?

Kan alternativt bruke en slags koffert. Kravet er at den må kunne låses med hengelås.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:05   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Jeg gløtta bort på skattekista til sønnen min og tror den oppfyller kriteriene. Tipper den kommer fra Kaptein Sabeltann-universet. Har du sjekket lekebutikker?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:28   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Jeg hadde en heeeelt annen type kiste i tankene. :morbid:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:28   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

En samisk giisa ser ut for å oppfylle ditt behov:
https://www.inkaduodji.no/shop/product/giisa-1

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:46   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

https://www.vidaxl.no/e/871847571029...-heltre-akasie

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:50   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Ea, ja, litt utenfor budsjett, men kanskje mulig å lage noe liknende selv. Kanskje jeg har en jeg kan sette på saken.

Timar, jeg hadde i utgangspunktet tenkt at det kanskje blir litt rælete, men mulig det kan funke. Fant ikke noe på Sabeltanns nettbutikk, men kan ta en tur innom lekebutikker.

Blondie, oops, det tenke jeg ikke på. Var litt ensporet i hva jeg var ute etter.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 17:59   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Hva skal du bruke den til, stå på pynt i stua eller er utseende underordnet? Tenker det må være mulig å skru på lås på hvilken som helst kiste eller oppbevaringskasse.

Prøv å google oppbevaringskasse, alukasse, zarges eurobox, pelicase o.l. så får du noen tips, trur eg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 18:02   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Denne var kul, men ser ut som låsen kanskje er ødelagt? Da må det eventuelt fikses litt:

https://www.finn.no/201062446

Her er og en https://www.finn.no/186696347

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 18:06   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Ea, den skal brukes som siste oppgave i et slags escape room-opplegg, så det vesentlige er kodelåsen. Skal søke litt på pc etterpå, takk for tips.

Isolde, finn selvfølgelig! Fant en i nærheten her nå som jeg har sendt en melding på.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 18:09   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Aha, men da finner du en billig kiste-sak og kjøper et låsebeslag og hengelås og skrur på.
https://www.jula.no/catalog/bygg-og-...dhaspe-343495/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 18:59   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en kiste

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Aha, men da finner du en billig kiste-sak og kjøper et låsebeslag og hengelås og skrur på.
https://www.jula.no/catalog/bygg-og-...dhaspe-343495/

Det er derfor jeg har laget denne tråden, for å slippe å gå innom alle butikkene i mils omkrets, men være sikker på hvor jeg finner noe egnet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 19:23   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en skattekiste

Jula har trekasser også. Denne finnes i Oslo i hvert fall. https://www.jula.no/catalog/bygg-og-...ekasse-009044/

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-21, 20:05   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en skattekiste

Ser det ja, med den boksen og beslaget til ea så kommer jeg i mål på en liten jula-tur. Takk for hjelpen folkens!!

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 08:26   #14
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en skattekiste

Nå vet jeg ikke om du bor i Oslo-området, men if so kn jeg kanskje hjelpe.
Fikk en pakke i en pakkelek på nyttårsaften i en slags liten kiste.
Den er av en størrelse som får meg til å tro at den kanskje er tiltenkt vinflaske.
Om du vil kan du få den. Hvis du er interessert kan jeg sende bilde.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-21, 08:42   #15
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en skattekiste

Bor for langt unna Oslo, men tusen gresk for tilbudet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no