Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell meg om Foreldreportalen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 23:10   #61
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva!? Kaller du meg en … en … en, ehh … Dårlig … … nei, pokker heller. Jeg gir opp.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:11   #62
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Men hvor er spinoff-en? (Og den skal helst ha poll med småkorny alternativer).

Nå leste jeg selvsagt "småhorny".

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

En sexy og småkorny spinoff?

Jadda!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:11   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg FP, men hvem fant på det utrolig usexy navnet "Foreldrepotalen"?

Som en naturlig fortsettelse av www.snartgravid.com, www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com synes jeg egentlig det burde hete www.ganskegammelogsintmamma.com. Det var sånn det hele startet, var det ikke?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:13   #64
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som en naturlig fortsettelse av www.snartgravid.com, www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com, synes jeg egentlig det burde hete www.ganskegammelogsintmamma.com. Det var sånn det hele startet, var det ikke?

Hva!? Kaller du meg en GanskeGammelOgSintMamma!?

Den var jo lett!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:13   #65
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som en naturlig fortsettelse av www.snartgravid.com, www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com, synes jeg egentlig det burde hete www.ganskegammelogsintmamma.com. Det var sånn det hele startet, var det ikke?

ev. beentheredonethatknowsbetter.com

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:13   #66
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Jeg husker ikke helt; www.suregamlemødre.com var visst opptatt, eller noe?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:14   #67
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva!? Kaller du meg en GanskeGammelOgSintMamma!?

Den var jo lett!

Elinblu må nok jobbe mer med de veldig subtile fornærmelsene sine, ja. :noterer:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:16   #68
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Lag ein. Eg lovar å svare.

Spinoffen er servert.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som en naturlig fortsettelse av www.snartgravid.com, www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com synes jeg egentlig det burde hete www.ganskegammelogsintmamma.com. Det var sånn det hele startet, var det ikke?

www.overmodnemødre.no er ledig!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:17   #69
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Elinblu må nok jobbe mer med de veldig subtile fornærmelsene sine, ja. :noterer:

Hæ, kaller du meg dårlig til å fornærme? Hvor ble det av den der selvtillitstråden igjen?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:17   #70
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Spinoffen er servert.

Har svart for leeeeeeeenge sidan.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:18   #71
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Orker ikke sjekke alle, men tipper at snartbestemor.com, nybaktbestemor.com, dritleibestemor.com og snartpleietrengede.com er ledige alle sammen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:19   #72
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som en naturlig fortsettelse av www.snartgravid.com, www.snartmamma.com og www.nybaktmamma.com synes jeg egentlig det burde hete www.ganskegammelogsintmamma.com. Det var sånn det hele startet, var det ikke?

Jeg har akkurat fylt 30 (ok, for 9 mnd siden) og skal ha meg frabedt å bli kalt ganske gammel mor!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:20   #73
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Orker ikke sjekke alle, men tipper at snartbestemor.com, nybaktbestemor.com, dritleibestemor.com og snartpleietrengede.com er ledige alle sammen.

www.snartplukkfisk.com er visst også up for grabs.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:21   #74
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

www.snartplukkfisk.com er visst også up for grabs.

Jasså, en trussel? :ser subtilitet(?) overalt nå:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:26   #75
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.838
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Noen av oss er kanskje mest sexy på nett.

Det spiller ingen rolle om det "bare" er på nett, når man er så sexy som du.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:26   #76
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.796
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Orker ikke sjekke alle, men tipper at snartbestemor.com, nybaktbestemor.com, dritleibestemor.com og snartpleietrengede.com er ledige alle sammen.

Disse var jo passende tatt i betraktning at vi allerede har diskutert hvilke rullatorer vi skal ha.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:29   #77
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det spiller ingen rolle om det "bare" er på nett, når man er så sexy som du.

Det er mulig Elinblu bør jobbe mer med fornærmelsene sine, men jeg synes i høyeste grad Nenne har fått dreisen på sine.


Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:30   #78
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har akkurat fylt 30 (ok, for 9 mnd siden) og skal ha meg frabedt å bli kalt ganske gammel mor!

Jeg er sånn ca. 7 mnd yngre enn deg, fulgte allikevel bermen "nå går de gamle hjem" hit. Føler meg som en del av oldisforumet FP på tross av min pur unge alder.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:31   #79
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.838
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er mulig Elinblu bør jobbe mer med fornærmelsene sine, men jeg synes i høyeste grad Nenne har fått dreisen på sine.


Eller så frykter jeg at jeg har totalt skivebommet på det groveste. Jeg skulle jo bare flørte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:37   #80
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Foreldreportalen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eller så frykter jeg at jeg har totalt skivebommet på det groveste. Jeg skulle jo bare flørte.

Og jeg skulle bare erte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, konspirasjonsteorier


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no