Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 22:48   #41
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jepp, jeg synes du er snerpete.
En eller en annen gang begynner de fleste med heler på skoene og jeg synes fint en jente på 10 kan ha heler på penskoene sine.

Men tiåringer løper jo rundt, herjer og holder på - også i selskap (har nettopp hatt ti år gammel jente på overnattingsbesøk... ).
Seks cm. er mye. Og å vrikke ankelen er vanvittig vondt.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:53   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.844
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

39 er det nummeret jeg bruker, det er da masse pensko med lave hæler, type ballerina og andre?

Vi hadde vansker til 17. mai i alle fall. Hun er for smal til mange voksensko, og jeg begrenset budsjettet siden hun vokser så veldig for tiden. De vi kjøpte til 17. mai var for små i august.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:55   #43
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Men tiåringer løper jo rundt, herjer og holder på - også i selskap (har nettopp hatt ti år gammel jente på overnattingsbesøk... ).
Seks cm. er mye. Og å vrikke ankelen er vanvittig vondt.

Det er svært lite løping og herjing blant jentene på 10-11 her i bursdager og på fester. Jeg ser problemet hvis de skal løpe rundt med heler på. Her ser de film, danser, synger og skravler. Litt mer egnet med heler. :-)
Og det er mulig jentene rundt vesla er vant til litt heler på skoene, men de går pent i dem også. Ingen vakling eller utsø gange.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:56   #44
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.919
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

6 cm er vanvittig mye, så jeg får være snerpete sammen med Teo.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:56   #45
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

6 cm er vanvittig mye, så jeg får være snerpete sammen med Teo.

Og sammen med meg.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:05   #46
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Desverre er skobutikkene i Norge nå også stappfulle av sko med hæl i barnestørrelse. Det er ikke bare stygt og vulgært med slike sko på små jenter med denne utviklingen er jo bare en del av hele sexifiseringen av jenters barndom. JO, 10 årige jenter brukte å herje rundt i bursdager men nå i dag står de heller i nettingstrømper og høye hæler mens de imiterer Lady GaGa eller Rhianna. Tragisk.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:13   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

10-åringene som frekventerer huset her, er heldigvis fortsatt mye mer barn enn noe annet: de løper, hopper, hinker og turner, og ikke en eneste av dem er kledd på et slikt vis at det hemmer leking, løping eller herjing. Takk og lov.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:14   #48
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

JO, 10 årige jenter brukte å herje rundt i bursdager men nå i dag står de heller i nettingstrømper og høye hæler mens de imiterer Lady GaGa eller Rhianna. Tragisk.

Det gjør fortsatt de 10-åringene jeg kjenner.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:16   #49
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det gjør fortsatt de 10-åringene jeg kjenner.

De jeg kjenner også.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:16   #50
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Jeg er også snerpete. Heldigvis vil ikke min jente ha. Hennes pensko i selskap nå er hvite vintersko med pelskant. Som hun tar av.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:38   #51
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Storesøster driv framleis på med og springe rundt, og herjer med lillesøster og andre på besøk. Heldigvis! Og må det vare lenge endå. Favorittskoene hennes er Timberland hikingsko, så eg trur nok ikkje ho ville gått så mykje med høge heler om ho hadde fått det. Men det er prinsippet. På same måte som med sminke. Ho er eit barn, ho treng det ikkje.

Eg har sagt at når ho kjem opp i 6.- 7. trinn kan ho få bruke sminke i selskap og slikt, men eg vil nok hjelpa ho ein del. Den same avtaler trur eg at eg skal gjer med ho ang. høge heler, kun til selskapsbruk og ikkje ellers.

Min første tanke når eg såg denne jenta i dag, var "Lolita". Det er nok å dra det langt, men ho gjekk i klær og sko som mine tantebarn på 16-20 går i. Det er jo ein enorm forskjell i det å la barn kle seg ut i høge heler, sminke og stæsj i leikesituasjon, og det å signalisere at det er ok å gå slik til vanleg. No hadde ho riktignok ikkje sminke på, siden ho ikkje får bruke det endå.

Eg føler at eg snart er den einaste rundt her som tviheld på "barnsligheten" til mine jenter. Noko som storesøster synest er blodig urettferdig sjølvsagt. Men eg forklarer grundig mitt syn, og då er det stort sett greit. Litt sukking og himling med augo, før ho klager seg til venninnene over den utrulig trege mora ho har.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 23:50   #52
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Min eldste som blir 13 til sommeren har pensko med maks 1,5 cm kilehæl. Ifølge henne er de UMULIG å gå med pga de høye hælene...! For øvrig holdt hun på å frike ut da jeg spurte om hun ville ha litt rødt på leppene før hun skulle være med på danseforestillling i dag (foreslått av dansepedagogen pga det skarpe scenelyset) Muligens er hun ikke helt representativ for 7.klassinger nå til dags, for venninnene som deltok på samme show var både sminket og iført høye hæler....

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 00:53   #53
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Desverre er skobutikkene i Norge nå også stappfulle av sko med hæl i barnestørrelse. Det er ikke bare stygt og vulgært med slike sko på små jenter med denne utviklingen er jo bare en del av hele sexifiseringen av jenters barndom. JO, 10 årige jenter brukte å herje rundt i bursdager men nå i dag står de heller i nettingstrømper og høye hæler mens de imiterer Lady GaGa eller Rhianna. Tragisk.

Og enda måtte vi reise land og strand rundt før jul for å finne sko med litt hel på før jul, til snart niåringen.
Pensko var det hun skulle ha.

Hun har et par høye støvletter med 1-1 1/2cm hel på. De kaller hun høye.

Det ville ikke vært aktuellt å la henne få sko med hel på til hverdags.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:09   #54
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

På finsko har ho hatt litt hæl allerede noen år. Bruker det jo så sjeldent.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:23   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Vesla har hatt pensko med en liten kilehæl. Husker ikke når hun fikk dem, men det er nok et par år siden. Jeg legger meg strengt tatt ikke så mye opp i at hun jåler seg med klær og sko foran speilet på rommet. Hun ville uansett aldri gått med høye hæler på skolen eller under lek. Jeg ser på jålingen og artisttilbedelsen som en form for lek på lik linje med andre rolleleker og er ikke bekymret og ser på det som en naturlig del av utviklingen. Hun er ni år og jeg var også sånn i den alderen. Sang med hårbørsten som mikrofon og hadde faktisk lakksko med kilehæl i bursdager kan jeg huske.

Seks cm. er veldig mye. Det er omtrent det jeg greier å stable meg opp på og jeg har ikke sett barnesko med så høye hæler i vanlige skobutikker som jeg kan huske.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 10:53   #56
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.776
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Her er det vel max 2 cm på mellomsøster.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:01   #57
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.972
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Jeg synes ikke du er snerpete som ikke aksepterer 6 cm hælhøyde, Teofelia. Jeg synes du er klok.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:04   #58
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.400
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

det er mulig jeg ville gitt etter selv også - ikke minst fordi helt flate selskapssko i str 33 ikke er like lette å få tak i lenger.

Høyner til str. 35-36 til min 8-åring...

Mulig jeg må gi etter på selskapssko, men jeg har hittil sagt nei til hæler. Hvis hun skal ha hæler blir det i første omgang på selskapssko, på sko som skal brukes daglig tror jeg vi venter til hun er tenåring. Det er mulig jeg tar feil, men jeg prøver med på tenåring i første omgang siden hun ikke har mast om sko med høye hæler ennå.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:13   #59
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.884
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Som Kasia var også var eg Carola, Hanne Krogh og Benedicte Adrian i speilet med hårbørste frå eg var seks omtrent. Sminke, rosa tyllskjørt og mamma sine høghæla sko. Så vi jåla oss godt på 80-talet også altså.

Og når det gjeld sko fikk min seksåring kilehæl-sko frå New York i sommar. Ho elskar dei og brukar dei sånn cirka 10 minutt i gangen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:13   #60
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.510
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Ni-åringen min vil gjerne ha sko med heler. Hun får ikke. Pensko har hun, og de er uten, men hun vil gjerne ha hel på hverdagssko også. Desverre er ikke jeg og farmor helt på samme side av den diskusjonen, så farmor har gitt henne skoletter med hel på. Heldigvis er de for store enn så lenge (men fører alikevel til krangler, for de er jo ikke sååå store, og jeg skal ikke løpe, jeg lover, og egentlig er de helt passe. )

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no