Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jogging?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-09, 21:10   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jogging?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Det høres ut som et grei deal.
Jeg får haike hjem.


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:14   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jogging?

Den boka skal jeg slå kloa i neste gang jeg er på biblioteket - den høres motiverende ut.

I stad når jeg jogget, så følte jeg at det gikk virkelig saaaakte - nesten så jeg ble flau når det kom en bil kjørende forbi. Så hvordan jeg skal klare det sakter/lavere intensitet, aner jeg ikke.

Når jeg trener fatburn på elipsetrener feks, så skal jeg ha puls på rundt 121, men jeg klarer ikke å holde den så lav mer enn noen få minutter - uansett hvor mye jeg tenker på at pulsen skal være på 121.
Jeg kan nok glatt få puls på 180 på ett par minutter, ja.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:38   #23
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jogging?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Et tips som jeg bruker er følgende: Hvis du har lyst til å gi opp så senk farten (selv om det blir så sakte at det kunne vært raskere å gå ) og jogg videre. Bestem deg for at du skal jogge 5-10-15 minutter til for å så ta en ny vurdering. Hvis du glemmer av hele vurderingen så er det bare å jogge videre.

det høres mistenkelig ut som den siste fødselen min.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 13:12   #24
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jogging?

Da har jeg unnagjort 3,8 km med superrask gange og korte (nesten ikke-eksisterende) joggesekvenser.

Jeg fikk en ufrivillig pause da jeg gikk innom post i butikk for å ta med meg nespressokapsler, og når jeg "dro" oppover bakken etter oppholdet, så kom melkesyra som julekvelden på kjerringa.
Det er lenge siden jeg har hatt melkesyre, altså, så dette er fæle greier. Det får en jo til å stagnere totalt.

Satser på at det blir ytterligere mer jogging på neste tur, for denne turen fikk meg ikke til å bli annet enn litt klam i nakken.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 16:10   #25
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jogging?

Her er en ganske grei progresjonsplan:

http://www.coolrunning.com/engine/2/2_3/181.shtml

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 18:16   #26
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jogging?

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Her er en ganske grei progresjonsplan:

http://www.coolrunning.com/engine/2/2_3/181.shtml

Den så fin ut!

:lagret i favoritter:

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no