Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-19, 08:25   #121
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvor ser dere den? Jeg så den første sesongen + litt tror jeg på netflix (?) men nå finner den ikke igjen der?

Den ligger på Amazon Prime.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 09:21   #122
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Vi ser World on fire på NRK.

Jeg også, liker den så langt. (Har kommet til episode to).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 09:26   #123
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Dere må gjerne fortelle litt om hva dere liker/ikke liker med det dere ser. Vi skal være hjemme i hele jula og trenger tips til serier vi kan drukne i. Jeg er litt sær og orker ikke for mye bestialske drap.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 09:27   #124
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Ja, supert med noen stikkord!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 11:03   #125
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt på Virgin River. Fikk den anbefalt med kommentar om at den minnet om Hart of Dixie, som jeg likte veldig godt. Handler om ei som flytter ut av byen og skal hjelpe en landsby-lege, men jeg måtte jo le når jeg så at det er samme skuespiller som spiller lege i denne serien, som spilte legen i Hart of Dixie. Har foreløpig bare sett en episode, tenker å pløye gjennom i jula. Det blir sikkert litt kjærlighet og litt landsby-drama og lignende, tenker jeg.

Mannen og jeg har begynt å se Atypical etter mange kommentarer i denne tråden. Har foreløpig bare sett en episode der og, men den virker artig. Handler om en på autisme-spekteret som skal prøve å få seg kjæreste.

Vi ser fortsatt på "oss i mellom" på tv (tv2?) på torsdager, som er drama med Agnes Kittilsen og Nicolay Cleve Broch.

Jeg er midt i The Crown, men synes denne sesongen er litt kjedelig, også klarer ikke hodet mitt å omfavne de nye skuespillerne. (Pluss at jeg har sagt til meg selv at jeg kun skal se på mens jeg går på tredemølla. )

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 16:04   #126
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg har begynt på Atypical. Liker den så langt, dog er jeg ikke kjempefan av moren i serien.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 19-12-19, 16:15   #127
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Det tror jeg er meningen, LilleLeo. Mammaer, når rollen deres er MAMMA, har en tendens til å bli fremstilit med en voldsom glorie, og jeg liker at de pirker litt i det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-12-19, 10:46   #128
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi har sett "See" på Apple+, og likte den veldig godt. Er et par serier til på lista der nå, som jeg ser frem til

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-12-19, 19:53   #129
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det tror jeg er meningen, LilleLeo. Mammaer, når rollen deres er MAMMA, har en tendens til å bli fremstilit med en voldsom glorie, og jeg liker at de pirker litt i det.

Skulle presisert at det ikke var selve mamma-rollen, men skuespilleren. Jeg synes ikke hun er så god (og blir så oppgitt når man tydelig ser at fjeset ikke er naturlig eldet).

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 20-12-19, 21:14   #130
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Ser på NRKs julekavalkade fra underholdningsåret, og må bare anbefale serien Magnus. Hysterisk morsomt, sprø humor, syke påfunn og noe helt utenom det vanlige. Noe av det beste norske jeg her sett. Men skjønner at ikke alle har like skrudd humor. Den ligger på nrk.no.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 20-12-19, 21:40   #131
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ser på NRKs julekavalkade fra underholdningsåret, og må bare anbefale serien Magnus. Hysterisk morsomt, sprø humor, syke påfunn og noe helt utenom det vanlige. Noe av det beste norske jeg her sett. Men skjønner at ikke alle har like skrudd humor. Den ligger på nrk.no.

Magnus blir bare bedre og bedre for hver episode!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 20-12-19, 22:33   #132
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Noen som har sett The Witcher på Netflix her? 15-åringen har lyst til å se den med oss, og det har egentlig vi også, men om det er veldig likt GoT i voksent innhold (f.eks. ekstrem seksualisert vold) så gjør det ingenting å vente.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-12-19, 11:12   #133
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Noen som har sett The Witcher på Netflix her? 15-åringen har lyst til å se den med oss, og det har egentlig vi også, men om det er veldig likt GoT i voksent innhold (f.eks. ekstrem seksualisert vold) så gjør det ingenting å vente.

Jeg har bare spilt spillet, men har tenkt å begynne på serien nå i jula så jeg kan si fra når jeg har sett litt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-12-19, 11:16   #134
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg så 6 underground på Netflix i går. Handler om en gruppe mennesker ledet av en riking som alle har faket sin egen død. På den måten kan de gjøre hva de vil, og det de vil er å endre verden ved å knerte slemminger.
Veldig mye action, og biljakter som varer altfor lenge. Masse vold, og til tider ganske gory. Ikke akkurat verdt å kaste bort to timer på får jeg vel si.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 21-12-19, 12:04   #135
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Hvem var det Kimmy spilte i Hjem til jul? (jeg trenger mer enn et navn, er dårlig på navn)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 22-12-19, 09:04   #136
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Noen som har sett The Witcher på Netflix her? 15-åringen har lyst til å se den med oss, og det har egentlig vi også, men om det er veldig likt GoT i voksent innhold (f.eks. ekstrem seksualisert vold) så gjør det ingenting å vente.

Mye vold og et guffent edderkopp-monster i første episode. Vet ikke helt hva jeg synes enda, men må nok se litt til.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-12-19, 09:08   #137
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg så på Nye bein å stå på i går. Anbefales. Man tenker ikke på hvilke utfordringer det kan gi.

https://tv.nrk.no/program/KMTE30001919

Pelen er aktiv nå  
Gammel 22-12-19, 10:15   #138
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Hvor ser man His dark material, HBO?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 22-12-19, 10:54   #139
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg så på Nye bein å stå på i går. Anbefales. Man tenker ikke på hvilke utfordringer det kan gi.

https://tv.nrk.no/program/KMTE30001919

amylin er ikke aktiv  
Gammel 22-12-19, 11:14   #140
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg så 6 underground på Netflix i går. Handler om en gruppe mennesker ledet av en riking som alle har faket sin egen død. På den måten kan de gjøre hva de vil, og det de vil er å endre verden ved å knerte slemminger.
Veldig mye action, og biljakter som varer altfor lenge. Masse vold, og til tider ganske gory. Ikke akkurat verdt å kaste bort to timer på får jeg vel si.

Ah! Høres perfekt ut for meg.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no