Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

PC-trøbbel

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 20:21   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

PC-trøbbel

Guttungen har selvfølgelig klart å fjerne alle knappene på tastaturet i et anfall av snillhet og jeg har en del jeg ikke klarer å få på igjen. Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Er en del biter som mangler også, og det er helt jævlig å skrive med dette opplegget, er avhengig av pc i forbindelse med skoleoppgaver osv.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 20:23   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: pc-trøbbel

Du har min fulle medlidenhet!
Mulig du må ha den inn, for en liten oppstrammer?

  Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 20:32   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: pc-trøbbel

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du har min fulle medlidenhet!
Mulig du må ha den inn, for en liten oppstrammer?

Yes, i tillegg er den supertreg og internettkontakten er delvis ødelagt så vi må tape den fast. Men har hørt at de reparatørene tar timebetaling, og denne pc'en er et ukesprosjekt, gjerne billigere å kjøpe ny?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 20:34   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: pc-trøbbel

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Yes, i tillegg er den supertreg og internettkontakten er delvis ødelagt så vi må tape den fast. Men har hørt at de reparatørene tar timebetaling, og denne pc'en er et ukesprosjekt, gjerne billigere å kjøpe ny?

Hvis det er mange ting som er sånn halvveis ødelagt, så tror jeg kanskje jeg ville vurdert det ja...det kommer selvsagt an på hva slags maskin det er, og om den er gammel. Men du får en ok bærbar til skolearbeid for under 5000,- nå, så du får vurdere

  Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:36   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC-trøbbel

Du kan levere den inn og be om et prisoverslag da. Du må betale for at de tar en sjekk, men det kan jo være verdt det.
Hvilken pc er det?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 21:44   #6
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: PC-trøbbel

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Du kan levere den inn og be om et prisoverslag da. Du må betale for at de tar en sjekk, men det kan jo være verdt det.
Hvilken pc er det?

Det er en Dell Inspiron 1100. Kjøpte den for 4 år siden og det er vel mye som har skjedd siden den gang...

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 22:52   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PC-trøbbel

Det er det nok.
Min HP-maskin er gåen, og nytt hovedkort koster 5000 kroner. Da er det billigere å kjøpe ny maskin gitt.
Har du sett på Elkjøp? De har mye bra på tilbud nå.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no