Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klassetur 10. klasse

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-19, 09:55   #81
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

På en skole i området har de tradisjon om å reise med hvite busser. De har pleid søke rotary om støtte til dette. Det er fint om en organisasjon av frivillige som rotary er vil bidra og gjøre så elevene ikke trenger så mye dugnad. Men så forsøkte jeg løfte dette med gratisprinsippet og annet fra debaten til rotary. De var overhdet ikke lydhøre for at det kunne være problematisk for noen. Jeg fikk ikke mye gehør for at det er problematiske sider ved dette også. Nå må en frivillig organisasjon bruke pengene som de vil og de hjelper til så en gruppe ungdom får en viktig opplevelse som det de er med hvite busser, jeg skulle bare ønske de så at dette også er en del av en større debatt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 06:36   #82
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

De aller beste turene i klassene til mine barn har vært low key, lav standard turer i nærmiljøet. Et eller annet friluftslivshus/ fagforeningshytte eller hvahardu. Utedo og sovepose. Vi har klart å få til en skoledag hvor lærer kommer og underviser (uteskole i en eller annen form) på dagtid og foreldrene har ansvar for resten, og en gang med en overnatting av lærer, da var det den overnattingen skolen sto for i kroppsøving (var ikke penger til leirskole, heller) og foreldrene skjøtet på med å ta ansvar for overnatting nr 2 i forbindelse med helg. Å få lærer med var ok når alt var innenfor reglene, og det ble også ordnet skyss for elevene, så alle var klar til henting på skolen til vanlig tid dagen etter. Det var ikke så vanskelig, heller. Faktisk mye enklere enn de snasne turene som bryter reglene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 08:32   #83
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Da har jeg snakket med lærer, det er foreldrestyrt, og ingen fra skolen skal være med. Hun skulle også purre på rektor.
Det er såpass langt unna at jeg kan ikke kjøre mellom, og jeg kjenner hele opplegget gjør meg grinete, og skjønner ikke at de kan si at det er utenfor skolen når det er onsdag til fredag, greit nok at ungene søkes fri men..

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 09:16   #84
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Jeg husker ikke i farta hvilke diagnose han har, men er det viktig for han å være med på tur, eller har han det like greit uten de andre elevene? Hvis han er sånn som enkelte jeg kjenner, ville jeg tenkt at han ville fått fine dager på skolen da, uten forstyrring fra de andre elevene? Full oppmerksomhet og gode greier.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 09:20   #85
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Minsten har startet på en annen ungdomsskole enn det eldste gikk på. Der eldste gikk er de beinharde på gratisprinsippet, som den eneste skolen i området. De andre ungdomsskolene, inkludert den minsten har startet på samler inn hinsides store summer på å dra med hvite busser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 22:19   #86
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er sånn jeg ønsker meg det. Men det er et par av foreldrene som mener at det blir urettferdig at noen ikke deltar, og dermed roper høyt om det.

Sånn er det alltid, noen kan delta mer enn andre. Jeg mener at når det er en aktivitet som skal gjelde en hel gruppe (en skoleklasse) så skal alle få lik mulighet til å delta, uansett om de har mulighet til å delta mer enn andre. Alle pleier jo i bidra på et eller annet vis, men noen har da mer kapasitet enn de andre.

Ikke alle elever skal delta på turen til storebror, ser det ut som. Jeg vet ikke årsakene, men de har sikkert gode grunner for det. Men alle har fått samme tilbud til å bli med.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-19, 22:30   #87
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Vi hadde dugnad i dag, for de som kunne. Har hogget ved og buntet. Sosialt og fint. Det var vel ca ti elever og litt færre foreldre. Noen få har solgt mye, mange ingenting. Helt ok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-19, 23:20   #88
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Det blir Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 06:38   #89
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Telttur med 1-2 overnattinger en times tur unna er 10. klasseturen på barnas ungdomsskole. Pengene til å dekke transport og mat tjenes inn på 17. mai-arrangementet trinnet har ansvaret for i 8. klasse. 100% gratis for elevene og lavterskel å delta på (ikke alle tør å utfolde seg i klatrepark eller på rafting). Jeg synes det er helt supert. Utenlandstur med en voksen fra hjemmet med hadde det ikke blitt jublet over her. Det viktigste med en klassetur er det sosiale og fellesskapsopplevelsen mellom elevene, og om det blir like mange voksne som ungdommer med på turen, blir det en helt annen sosial dynamikk.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 31-12-19 kl 10:21.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 10:06   #90
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Her har det kommet kontrabeskjed. Nå skal de på litt lenger tur. Riktignok i Norge, men det koster en god del, så det legges opp til en del dugnad. Jeg er virkelig ikke klar for dette. Jeg gjør plenty av dugnad på ungenes fritidsaktiviteter, men skolen mener jeg ikke bør kreve dette av oss. Det var alternativer som hadde en kostnadsramme som skolen selv kunne dekke (av typen Pebbles skisserer), men så har man altså valgt noe dyrere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 10:09   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Vi har rett under 65 000 kr på konto til nå via dugnad (har ikke solgt noe enda, forsøker å gjøre ting som elevene selv kan bidra med). Turen blir til høsten, før høstferien, to overnattinger, tog eller buss til Oslo. Det ble Norge (og ikke Danmark) slik at alle kan delta (alle er ikke norske statsborgere, alle har ikke pass osv).

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 10:13   #92
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Her har det kommet kontrabeskjed. Nå skal de på litt lenger tur. Riktignok i Norge, men det koster en god del, så det legges opp til en del dugnad. Jeg er virkelig ikke klar for dette. Jeg gjør plenty av dugnad på ungenes fritidsaktiviteter, men skolen mener jeg ikke bør kreve dette av oss. Det var alternativer som hadde en kostnadsramme som skolen selv kunne dekke (av typen Pebbles skisserer), men så har man altså valgt noe dyrere.

Skolen kan ikke kreve dette, om det er i skolens regi så bør skolen betale for dette.

Her får man ikke lengre fri for å dra på skoletur i 10, så turen må legges i en av skolens ferier. Personlig skulle jeg ønske at man kuttet ut slike turer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 10:58   #93
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Guttungen som var på klassetur i høstferien, angrer så bittert på heile turen. Han sliter virkelig med opplegget og vil ikkje snakke om turen meir. Det var heilt forferdelig i følgje han. Det var sannsynligvis turen til konsentrasjonsleirane som blei for tøffe.

Hjå mellomste held dei på med alt mulig av dugnader og styr. Dei skal til London i høstferien. Jenta vil igrunn ikkje, men sidan alle vennene skulle, så reiser ho og.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:00   #94
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Vi hadde heldigvis en klasse med fornuftige foreldre. Klasseturen i 10. klasse var en helgetur til Dale-Oen senteret rett utenfor Bergen med masse uteaktivitet og fellestid.

Vi hadde veldig lavterskel dugnad i løpet av ungdomsskolen. Endte likevel med en liten egenandel, men jeg vet at det ble informert om at den kunne betales for de som trengte det. Store deler av klassen var med og så vidt jeg kan se var det ikke økonomi som var avgjørende for de som ikke deltok.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:06   #95
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Vi har hatt en del dugnader, men det har vært sosialt slik at klassen har et utrolig godt miljø og alle kjenner alle godt. De har plukket søppel i regi av kommunen, hatt vareopptellinger i matvarebutikk, bingo, hogget ved og solgt (ok, vi har solgt noe, glemte den biten) og basarer/kafe.

Vi regner med at alle elevene blir med og lager et opplegg hvor alle inkluderes. Vi håper vi også får inn så mye penger at alle måltider kan dekkes. Det er mye å se og gjøre i Oslo. Elevene er presentert for ideen og virket fornøyde med det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:44   #96
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Guttungen som var på klassetur i høstferien, angrer så bittert på heile turen. Han sliter virkelig med opplegget og vil ikkje snakke om turen meir. Det var heilt forferdelig i følgje han. Det var sannsynligvis turen til konsentrasjonsleirane som blei for tøffe.

Hjå mellomste held dei på med alt mulig av dugnader og styr. Dei skal til London i høstferien. Jenta vil igrunn ikkje, men sidan alle vennene skulle, så reiser ho og.

Så leit Akkurat det hadde jeg også fryktet, at en tur til konsentrasjonsleire ville bli for voldsomt for mine to. Ikke fordi de ikke har godt av å lære om det som skjedde, men fordi de er barn som tar alt mulig innover seg og som trenger å bearbeide i en grad jeg er usikker på om disse turene legger opp til.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:47   #97
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vi har hatt en del dugnader, men det har vært sosialt slik at klassen har et utrolig godt miljø og alle kjenner alle godt. De har plukket søppel i regi av kommunen, hatt vareopptellinger i matvarebutikk, bingo, hogget ved og solgt (ok, vi har solgt noe, glemte den biten) og basarer/kafe.

Dette er oppgaver jeg synes det er helt greit å gjøre for barnas frivillige aktiviteter, men jeg synes ikke at skolen skal legge opp til så mye arbeid for foreldrene.

Det er ikke skolen som har bestemt hvor man skal reise på tur. Det ble satt ned en foreldregruppe som har bestemt. I vår klasse stemte vi oss frem til lavkostnadsalternativet, men det er mange klasser, så de andre gikk tydeligvis for noe annet. Det er et foreldremøte i januar, så vi får mer informasjon da.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 11:48   #98
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Min var rett og slett ikkje forberedt godt nok. Det han snakka mest om i etterkant var lukta. Trur det var inne i eine kammeret.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 13:06   #99
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette er oppgaver jeg synes det er helt greit å gjøre for barnas frivillige aktiviteter, men jeg synes ikke at skolen skal legge opp til så mye arbeid for foreldrene.

Det er ikke skolen som har bestemt hvor man skal reise på tur. Det ble satt ned en foreldregruppe som har bestemt. I vår klasse stemte vi oss frem til lavkostnadsalternativet, men det er mange klasser, så de andre gikk tydeligvis for noe annet. Det er et foreldremøte i januar, så vi får mer informasjon da.

Vi har en komite, ble opprettet på første foreldremøte i 8.klasse. Der har vi kommet med forslag til hvordan pengene kan samles inn, til felles konto, ikke øremerket noen spesielle. Kommunen har strenge regler som skolen har bestemt skal følges. Det er fint. Polen og slike turer gjøres ikke lenger her i byen.

De klassene som samler inn mye penger kan da dra til Oslo eller Hirtshals. De som ikke samler inn mye drar lokalt.

Virker som flere og flere skoler her nå drar til Oslo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 14:19   #100
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Kan jeg spørre når dere drar? Er det i skoletiden eller i ferie?

Hos oss arrangeres det tur av skolen for hver enkelt klasse. Det skjer i sskoletiden og innebærer ingen kostnader. De har utstyr til de som trenger låne.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no