Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dine morgenrutiner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-19, 12:06   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine morgen rutiner

Hver andre dag vanligvis tar jeg et bad i badekaret. Det inkluderer å vaske håret. Etter frokost blir det tannpuss. De dagene jeg ikke bader vasker jeg ansikt, armhuler og skritt med klut etter frokost.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 12:13   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Står opp, går på do, dusjer (vasker håret annenhver dag), har på deo, spiser frokost, pusser tenner, smører solkrem i fjeset (pga. solutløst rosacea), drar børsten gjennom håret.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 12:55   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, sette inn linser, tannpuss, deo, kle på, gre håret. (Jeg dusjer om kvelden.)

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 15:02   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, dusj (håret annenhver dag), deo. Frokost, matpakker og diverse med ungene de dagene det er jeg som leverer. Rask tannpuss, mascara hvis jeg gidder, linser, kjapp hårbørst. En haug av kos med ungene, særlig minstemann, innimellom og en del diskusjoner med den samme herren samt den morgengretne søsteren.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 15:33   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Står opp, kler på meg, sminker meg og pakker det jeg skal ha med på jobb. Jeg dusjer på kvelden stort sett.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 15:37   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Jeg dusjer om kvelden, så om morgenen er det bare lett stell med tannpuss, klutvask, vask av ansikt og ha på ansiktskrem, fikse håret og ha på litt mascara. Noen ganger retter jeg håret dersom jeg orker og har tid.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 16:25   #27
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, trynevask, deo, pynting av bryn, en liten dæsj parfyme og børsting av hår.
Dusjer som regel før jeg legger meg. Hårvask 1 gang i uka ca.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 17:19   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, deretter vask eller dusj (om jeg ikke dusjet kvelden før), deo, ansiktskrem, body lotion, pusse tenner, rette ut luggen med rettetang, ta hormonpreparat og vitaminer, ta på øyekrem som ligger i kjøleskapet. Deretter ta på klær jeg har funnet fram dagen før, sminke meg, dobbeltsjekke at jeg har med alt jeg skal ha med (telefon, bok, ev. treningsbag og/eller laptop) og så ut døra. Ja, også stikker jeg hodet inn til sekstenåringen akkurat når jeg skal gå for å si at han må stå opp. Utrolig nok tar dette minst en halv time. :sloth:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 18:58   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, dusj, tannpuss, klær, sette på kaffe, lett sminke, fylle thermokoppen med kaffe, ut døra.
Kaffen drikker jeg på toget, og frokost spiser jeg på jobb.

Hårvask foregår på kveldstid hver tredje dag.

Ingen unger som må ordnes. Han fikser seg selv.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 21:03   #30
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, vask eller dusj (dusjer annenhver dag), rense ansikt, deo, ansiktskrem og leppepomade, rufse til håret med fingrene, tar vitaminpiller og allergimedisin, tannpuss, påkledning, finne sekken/veska mi og nøklene, ut døra og kjøre til jobb.

Jeg er velsignet med en hjemmeværende mann for tiden, så han tar unger og bikkjer om morran de dagene jeg starter tidlig. Jobber i barnehage, så begynner enten 6.45, 7.15, 7.30, 8.45 eller 9.45 alt etter hvilken vakt jeg har.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-19, 21:10   #31
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Jeg tar på deo, tisser og pusser tennene om jeg var på fjellet kvelden før (for da dusjer jeg jo etterpå), hvis jeg ikke dusjet om kvelden, dusjer jeg også.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 08:58   #32
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Do, ansiktsvask, linser, ansiktskrem, mascara, strikk/børste i håret, får opp 5 åringen, og sjekker at tenåringene står opp, frokost og kaffe som mannen har laget, tannpuss, kjøre til jobb.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 09:40   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Jeg dusjer hver hverdagsmorgen. I helgene kan det ta litt lenger tid dør jeg kommer i dusjen. Tisse, dusj, deo, pusse tenner, sminke og litt mer styling enn bare børsting om jeg har vasket håret.

Når jeg sykler til jobb dusjer jeg der. Tisse, drikke litt vann, pusse tenner, få på meg sykkeltøy (tar mer tid på vinteren), hodetelefoner og så drar jeg. På jobb dusjer jeg, ansiktskrem, tar på deo og sminker meg.

Spiser alltid frokost på jobb.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no