Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Sitteplasser i Oslo Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-19, 17:30   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sitteplasser i Oslo Spektrum

Jeg er superseint ute med billettbestilling til en konsert for 14-åringen og mannen, og det er selvsagt bare dårlige billetter igjen.
Men er det noen som vet eller har erfaring med hva som er minst dårlig av dette?
Felt 208 eller 211: bakerste rad, midt på
Felt 207 eller 212: 4. bakerste rad, mot midt-ytterkanten (altså mot midten av salen, ikke kanten).

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Oslo spektrum.JPG (54,9 KB, 15 visninger)
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-19, 22:10   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sitteplasser i Oslo Spektrum

Jeg ville valgt felt 208 eller 211 midt på. Har ikke sittet der selv, men jeg velger generelt mot midten hvis jeg kan, og 4. bakerste rad på siden er ikke så mye lengre frem, og man sitter noe vendt. Jeg har sittet midt i felt 211 og det var helt fint.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-07-19, 23:38   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sitteplasser i Oslo Spektrum

Takk for råd!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no