Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-18, 17:25   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg opplever det påtrengende, og lar meg fascinere av hvor dårlige selgerne er. Fiskebilen liker jeg, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 17:32   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg avviser konsekvent alle. Jeg foretrekker handle når jeg selv ønsker og har nok å gjøre når jeg er hjemme.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 17:50   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Kjøper kun fra dørselgere under 18 år. Ønsker meg egentlig et skilt der det står.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 18:36   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg er drittlei av sektor alarm. Tror de kommer bortimot en gang i måneden og er fryktelig pågående. Så nå har jeg sluttet å være høflig og sier nei takk og lukker døra før de får sagt noe mer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 19:19   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg har vel ikke noen konkret holdning som sådan til sørselgere, de prøver nå bare å gjøre en jobb, men dørsalg syns jeg er en uting på linje med telefonsalg, det irriterer vettet av meg, og jeg skulle ønske man kunne reservere seg mot dørsalg, som man kan gjøre mor telefonsalg. Jeg kjøper aldri noe av selgere som kommer på døra mi.

(Med unntak av unger fra idrettslaget og tilsvarende som selger lodd.)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:21   #26
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Pleier dere ha kontanter hjemme til loddselgere? Jeg har svært sjelden kontanter, så her blir det ikke kjøpt mye lodd.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 20:26   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg utstyrer alltid mine barn med kort med mitt vipps-nr når de selger lodd o.l.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 21:28   #28
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Veldig sjelden de dukker opp. Har heller aldri fått noen som selger strøm på døra.
Men nei, det skal nok mye til før jeg hadde kjøpt noe tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 21:41   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Om vi ønsker produktet, sier jeg selvsagt ikke nei takk bare fordi de kommer på døra.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:06   #30
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Det kommeralt an på hva de selger, og om produktet/tjenesten er noe vi faktisk vurderer. Er det der, så hører vi gjerne på dem. Avviser dem selvfølgelig ikke bare fordi de står på døra.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:17   #31
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Pleier dere ha kontanter hjemme til loddselgere? Jeg har svært sjelden kontanter, så her blir det ikke kjøpt mye lodd.

Jeg har aldri kontanter lenger, men de tar som regel vipps, så slipper ikke unna likevel.

Men firma-dørselgere er en uting. Det hender jeg kjøper fra isbilen, ellers aldri.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:41   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Det er interessant å lese her, og høre/lese om folk holdninger til denne typen salg. Mange, kanskje de fleste, er så veldig i mot det, og finner det nærmest provoserende at folk våger å ringe på døra i slike ærende. Og mange behandler selgerne deretter, ved å være ufine.

Hvorfor er det egentlig sånn?

Jeg har vært negativ selv jeg altså, og tidligere konsekvent smelt døra i trynet på dem, nærmest. Men med årene har jeg endret holdning. Innsett at de faktisk gjør en jobb, på lik linje med andre jobber, og at de er hyggelige folk med gode intensjoner. Det er ikke dermed sagt at vi kjøper mer nå enn før, men vi håndterer de på en mer høflig måte.

For et par uker siden ringte det på en kar fra det vaktselskapet vi bruker. Han var ikke selger, men en montør som hadde vært i nabolaget. Og når han passerte huset vårt så hadde han lagt merke til de gamle merkene/skiltene vi har fra dem, og konkludert med at dette huset har et gammelt alarmanlegg.

Ja, han var ute etter å selge på oss et nytt og oppgradert anlegg, men det er helt greit. Jeg avviste han høflig da, siden min mann ikke var hjemme, og dette er noe vi begge ønsker å være tilstede med. Men jeg sa også, som sant er, at dette er noe vi er klar over, og at vi kommer til å ta kontakt for å få oppgradert. Det er på tide.

Og i forrige uke kom en hyggelig kar fra noe brannvern. Han solgte noen små skumapparat egnet til kjøkken, bil, garasje etc, og hadde vel en plan om å selge mer. Vi fikk oss en hyggelig prat på trappa her. Han spurte og grov om hva vi hadde av utstyr, og vi hadde jo alt han spurte om. Han var imponert, inntil jeg sa at jeg har mann med jobb i nordsjøen, og at sikkerhet står høyt hos han. Da konkluderte mannen med at her trengtes han ikke :P Kjøpte en sånn boks av han da, det gjorde jeg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:45   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg hadde sikkert vært mer positiv om det hadde vært bedre selgere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:51   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg har prøvd å være høflig og grei, men det er vanskelig når de ikke tar et nei og det er midt i ungene sin leggetid. Jeg skjønner jo at de sannsynligvis jobber på provisjon og trenger å få solgt for å tjene til livets opphold, men når frekvensen for et og samme selskap er såpass høy og de føles påtrengende, så har jeg funnet ut at jeg ikke klarer å ofre en halvtime på å høre om hvor flott sektor alarm er i måneden. Jeg er jo ikke slem eller frekk, jeg bare sier nei takk, ikke interessert og lukker døra før de slipper til.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 22:59   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Hadde de kommet sjelden, tatt et nei for et nei og så gått uten videre diskusjon, hadde jeg sikkert ikke vært like avvisende, negativ og ikke super-høflig by default. Jeg tror ikke jeg ville kjøpt noe mer (dvs noe i det hele tatt), da jeg foretrekker å selv bestemme hva jeg skal kjøpe når, og gjerne vil sjekke tilbud, priser og andre leverandører i ro og mak.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 00:18   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Lite sånne dørselgere, men sier bare høflig at vi ikke skal ha og det pleier ikke være noen problemer med det. Kjøper ikke på døra bortsett fra lodd og sånt lag-salgfra unger, de støtter jeg gjerne, elsker at unger gjør sånt sjøl. Har kjøpt av VG-ungdommer, men det er sjelden de holder mange søndagene. Har vært etpar proffe en gang, de holdt ut såpass at vi bare la ut 20 kr og så la de avisa i kassa. Vinnvinn.

Salg er en jobb og de som orker har jeg full respekt for. Men liker ikke om de lyver (typ insisterer på at de «ikke skal selge noe» eller at «jeg får ting gratis»), eller ikke respekterer det når jeg har gitt et svar.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 00:36   #37
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg kjøper lodd og dopapir og kjeks og slikt av nabobarna som ringer på, ellers takker jeg alltid høflig nei takk til dørselgere og Jehovas Vitner. Kjøper hverken is eller fisk fra biler heller. Jeg har aldri opplevd noen som påtrengende, må ha hatt veldig flaks tror jeg, for jeg har utelukkende møtt allminnelig hyggelige mennesker.
Samme med telefonsalg, jeg avviser selgerne alltid og har aldri kjøpt noe, har ingen kjipe opplevelser og tenker bare at folk gjør jobben sin. Noen er vel mer intense enn andre, men jeg bryr meg ikke. Jeg synes det er lett å si nei. På en høflig måte.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 01:43   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Kjøper konsekvent ikke. Sier at de får sende meg en e-post, eller gi meg et skriv, slik at jeg kan sette meg inn i tilbudet i ro og mak (gjelder spesielt strøm- mobil- og kabelselskap), noe de stort sett ikke kan, og da blir det ingen deal fra min side. Rent salg er bare nei. Jeg diskuterer aldri og prøver å holde meg høflig og saklig, uten å bruke unødvendig med tid. Regner med at de jobber på provisjon, og at det derfor er best at de bruker minst mulig tid hos meg, hvor de uansett ikke får solgt noe, og heller kan gå videre til et sted de kanskje har bedre hell med seg.

Har ikke noe spesielt bilde av selgerne, tenker bare at de nok var desperate etter en jobb, og måtte ta det de fikk. Antar de fleste er studenter. Studerte sammen med masse folk som hadde utrolig mye rare og kjipe jobber. Salg og spørreundersøkelser var noe som var lett å få, men svært krevende og med lite inntekt hvis du ikke hadde nok resultat. Så ingen varte særlig lenge i slike jobber.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 01:44   #39
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Når det kommer til selgere og deres pågangsmot, så kom jeg på en hendelse med en telefonselger jeg fikk på tråden her for noe år siden...

Vi hadde annonsert, OG solgt en bil. Annonsen sto på meg, siden mannen var offshore.

Så ringer en annonseselger og vil selge meg en annonsering for denne bilen. Jeg takker høflig for tilbudet, men vil ikke kjøpe noe av deg fordi bilen er solgt, via finn.

Trodde jo det var en grei sak, men neida... Fyren gnåler videre på at hans annonsering av biler er det beste i verden, og jeg vil gå glipp av et supert salg om jeg avviser han. Jeg gjentar gang på gang at bilen er solgt, men ikke pokker om han gir seg...

Jeg spurte til slutt i klartekst om han virkelig mente at jeg skulle bruke masse penger på å annonsere en vare som allerede var solgt, og JA, det mente han. Jeg kunne jo tjene masse... Da sa jeg bare IDIOT og så la jeg på.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-18, 07:14   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en spesiell holdning til dørselgere/dørsalg?

Jeg er da alltid blid og hyggelig når jeg likevel bestemt takker nei til hva folk forsøker selge meg på døra, at enkelte konsekvent avviser dørselgere betyr jo nødvendigvis ikke at man er ufin i måten det gjøres på.

Bare en gang er jeg blitt så forbanna at det kom noen ufine gloser, før jeg smalt døra igjen foran fyren. Da sto det en strigla kar på trappa og ville selge meg partipolitikken til Vigrid.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no