Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-11, 09:21   #921
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg fikk denne fra Ellos i dag. Den satt så fint på, og kommer til å bli brukt mye som jobbkjole fremover, tror jeg. Vurderer å bestille en til i annen farge.. Men likte ikke de mønstrede, så da blir det evnt gammelrosa... øhh...

Hvertfall et tips til de som fyller litt oventil

Fin!

Hvordan er stoffet? Er det bomull om må strykes etter hver vask - eller er det noe strykefritt?

__________________
Pippa

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv  
Gammel 20-07-11, 11:55   #922
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har bare tynne L´er i dialekten min.
(jeg må sannelig ha det gudsjammerlig kjedelig om dagen som sitter og prøver å uttale Gol med tjukkere L)

Mens jeg prøver det motsatte, og ser ut som om jeg har fått noe på tunga jeg vil ha ut.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-07-11, 16:09   #923
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Pippa, her.

Fin!

Hvordan er stoffet? Er det bomull om må strykes etter hver vask - eller er det noe strykefritt?

Stoffet er veldig mykt og godt. Hvordan det er etter vask kan jeg fortelle i kveld eller i morgen Men jeg satser på å bruke lite sentrifugering, og henge opp... Vi får sjå..

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 20-07-11, 16:15   #924
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Stoffet er veldig mykt og godt. Hvordan det er etter vask kan jeg fortelle i kveld eller i morgen Men jeg satser på å bruke lite sentrifugering, og henge opp... Vi får sjå..

Hvordan er den i størrelsen? Tåler den litt store pupper?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 20-07-11, 22:17   #925
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvordan er den i størrelsen? Tåler den litt store pupper?

Jeg bruker 85E/F, og den passer godt til meg oventil

Har hatt den på jobb i dag, og den er virkelig behagelig på. Grei pris på en hverdagskjole jeg nok kommer til å bruke mye på jobb ja Hadde caprileggings under, ettersom jeg gjør litt av hvert på jobb om dagen. Hadde jeg sittet mer stille, hadde jeg nok kun hatt tynne strømpebukser (dog ikke i denne varmen).

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 01:25   #926
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg skal reise til Hellas snart, så jeg måtte ha skikkelige sandaler.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Jeg har skada meg, antagelig en strekk i leggen. De nye skoene gjorde at jeg kunne gå tilnærmet normalt, så da måtte jeg kjøpe meg strandsandaler også.
Fantastiske sko!

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Jeg har kjøpt meg ny negellakk og fotkrem fra exuviance. Så nå bli det berre lekkert.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 13:45   #927
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

T-skjorte:

dharma er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 13:47   #928
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Likte begge kjolene fra Ellos, ser ut som om de kan passe fasongen min og. (Eller mangel på sådan.)

dharma er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 19:35   #929
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Pippa, her.

Fin!

Hvordan er stoffet? Er det bomull om må strykes etter hver vask - eller er det noe strykefritt?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Stoffet er veldig mykt og godt. Hvordan det er etter vask kan jeg fortelle i kveld eller i morgen Men jeg satser på å bruke lite sentrifugering, og henge opp... Vi får sjå..

Vasket den i morges, lav sentrifuge, og hang den på henger. Den trenger definitivt ingen stryking når den vaskes slik

Maxine er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 20:15   #930
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Kjole fra Margot:


Hettejakke:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08

Sist redigert av Spoon : 21-07-11 kl 20:38.
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 20:36   #931
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Fikk lyst til å legge ut bilde av bikinien som jeg endte opp med eller utallige timer trasking etter å finne en jeg likte. (Som jeg selvsagt greide å misfarge trusa på). Det er selvsagt meg på bildet. Og jeg som er ganske guttete i klesstilen har kjøpt meg kjole, av alle ting. Fra HM.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 224115_01.jpg (181,0 KB, 48 visninger)
Filtype: jpg hmprod.jpg (19,9 KB, 26 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 20:59   #932
Tuva Birgitte
Aktiv
 
Tuva Birgitte sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Innlegg: 160
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg fikk denne fra Ellos i dag. Den satt så fint på, og kommer til å bli brukt mye som jobbkjole fremover, tror jeg. Vurderer å bestille en til i annen farge.. Men likte ikke de mønstrede, så da blir det evnt gammelrosa... øhh...

Hvertfall et tips til de som fyller litt oventil

Nydelig kjole, tror jeg sniker meg inn på ellos og leter etter den.

Tuva Birgitte er ikke aktiv  
Gammel 21-07-11, 23:30   #933
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Vasket den i morges, lav sentrifuge, og hang den på henger. Den trenger definitivt ingen stryking når den vaskes slik

Høres veldig bra ut! Spørs om ikke jeg må shoppe litt på ellos.no

__________________
Pippa

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 00:29   #934
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Enda en e-bay-kjole:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 00:35   #935
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har prøvd meg på å bestille denne fra Ellos - så gjenstår det å se om det blir (nok) et bomkjøp:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 08:35   #936
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Ny fleecejakke:

Adele er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 12:54   #937
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Fikk lyst til å legge ut bilde av bikinien som jeg endte opp med eller utallige timer trasking etter å finne en jeg likte. (Som jeg selvsagt greide å misfarge trusa på). Det er selvsagt meg på bildet. Og jeg som er ganske guttete i klesstilen har kjøpt meg kjole, av alle ting. Fra HM.

Kjipt med misfarginga. Men du, hvis du kan gå i sånn bikini som det der, så kan du jo gå i hva som helst! Da er nok valgmulighetene dine et luksusproblem. (Men likevel. Den var veldig fin!).

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:42   #938
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Jeg har kjøpt en bluse jeg har siklet på i lang tid. Fra Burberry Brit.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-11, 13:43   #939
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kjipt med misfarginga. Men du, hvis du kan gå i sånn bikini som det der, så kan du jo gå i hva som helst! Da er nok valgmulighetene dine et luksusproblem. (Men likevel. Den var veldig fin!).


Tja, kanskje kan det ansees som et luksusproblem. Men jeg har store problemer med å like meg selv og kroppen min og da blir det også et problem å velge seg ut klær som jeg "viser" meg selv i. Men jeg skjønner hva du mener med at jeg nok kan velge og vrake.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 23-07-11, 20:01   #940
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Hvilket merke?? Den var fin!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Enda en e-bay-kjole:

iben er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no