Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kampen mot rynkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-19, 12:05   #141
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hudleger på Rikshospitalet mener at det ikke er nok med den faktoren som finnes i ansiktskremer. Solfaktor "tar mye plass" i en krem og de får ikke puttet inn nok til at det også blir en god krem for husen. Derforfor anbefales det å bruke en egen solkrem for ansiktet, i tillegg til dagkremen. Selv om den inneholder solfaktor.

Ja. Først dagkrem. Så solkrem.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 12:40   #142
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Hvorfor bruker dere solkrem på vinteren? Solkrem inneholder jo ofte en del kjemikalier som nødvendigvis ikke er så bra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 12:54   #143
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

For å unngå hudkreft, men jeg bruker det bare fra mars til ut september, og ellers ved sol på vinteren. Det ble anbefalt av hudlegene på Riksen. Fysisk filter er vel snillest mot kroppen vil jeg tro, men husker ikke hva de sa om akurat det. #immunsupprimert

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 12:57   #144
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvorfor bruker dere solkrem på vinteren? Solkrem inneholder jo ofte en del kjemikalier som nødvendigvis ikke er så bra.

Har dagkrem med solkrem hele året for jeg får pigmentflekker fort som fy ellers.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 13:41   #145
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Den har funket veldig bra for meg, også på ferier i varme strøk. Absolutt ikke tegn på solbrenthet selv om jeg var i solen. Men man må bruke nok og gjenta smøring hvis man svetter og bader eller er i ekstra sterk sol.

Haha, ser nå at jeg har en annen koreansk krem nå! Men da skal jeg i alle fall sørge for å kjøpe COSRX neste gang. For med vår skandinaviske sommer har det ikke vært noe bading, ei heller veldig sterk sol.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 14:01   #146
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Solkremer fra apotekmerker har bedre filtre mot UVA-stråling enn de asiatiske, sånn jevnt over, og det er viktig når man vil unngå pigmentflekker, siden det primært er UVA-strålene som trigger disse.

Men de asiatiske har bedre konsistens. Selv veksler jeg mellom Cosmica, LRP og Cliniderm, alle med faktor 50+. Jeg bruker solkrem over fuktighetskrem fra sola kommer og i hvert fall ut september.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 14:31   #147
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvorfor bruker dere solkrem på vinteren? Solkrem inneholder jo ofte en del kjemikalier som nødvendigvis ikke er så bra.

Jeg bruker alltid solkrem i ansiktet. Både fordi jeg tror det er best men særlig fordi jeg bruker produkter med syre og retinol. Da skal man passe ekstra godt på.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 18:10   #148
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg kunne tenkt meg å prøve det der, Geitrams, men tør ikke siden jeg har veldig sensitiv hud, men melasmaen min holder seg relativt greit så lenge jeg bruker spf50+ det meste av året. Nå bruker jeg i tillegg et produkt med arbutin, kojic acid (hva nå det er på norsk) og flere andre syrer, og tåler det faktisk ganske greit, men jeg kunne tenkt meg å våge meg over på tretinoin etterhvert. Jeg antar du går hos hudlegene på senteret?

Ja, jeg går hos de. Første konsultasjon hos hudlege, og følges tett opp av sykepleier. Oppfølgingen er gratis (opplegget i seg selv er alt annet enn gratis). Jeg har også sensitiv hud, men tåler dette helt fint. Man får jo et opplegg tilpasset den huden man har, og de tar også bilder som avslører det meste i dypet, slik at man får de rette produktene. Ikke morsomt å se bildene selv
Det er mye fokus på rens, og filosofien til dr. Obagi er at når vi tilfører huden for mye utenfra blir den lat, og slutter å produsere det den trenger selv, ergo eldes den fortere, og blir mer sensistiv enn den i utgangspunktet er. Så jeg har vært ganske så stiv i maska i noen uker nå, men kjenner det begynner å rette på seg. Utbruddet på haka stoppet også umiddelbart etter at jeg gikk over på melamin/melamax/tretinoin.
Så jeg har gått fra å bruke ganske tunge fuktighetskremer fordi jeg har følt meg tørr i huden, til å få konstatert at jeg egentlig har høy talgproduksjon, som er med på å forverre melasmaproblemet mitt.

Jeg anbefaler deg uansett å ta en konsultasjon der, de er veldig dyktige, og følger deg tett opp uansett hvilke produkter du ender opp med.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 18:27   #149
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Angående solbeskyttelse så har jeg blitt veldig nysgjerrig på Colorscience sunforgettable. Det er solbeskyttelse i pudderform som er enkel å ha med seg i veska og holder godt. Finnes med faktor 30 og 50. Fikk den anbefalt av hudlegen for å forebygge melasma.
Jeg bruker forøvrig lite solbeskyttelse midt på vinteren da det rett og slett ikke er sol her i det hele tatt. Prøver å være flink resten av året. Men til tross for faktor 50, fikk jeg store pigmentflekker i ansiktet i sommer da vi var i Spania. Så rett og slett ut som jeg var møkkete i ansiktet.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 18:49   #150
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Solkremer fra apotekmerker har bedre filtre mot UVA-stråling enn de asiatiske, sånn jevnt over, og det er viktig når man vil unngå pigmentflekker, siden det primært er UVA-strålene som trigger disse.

Men de asiatiske har bedre konsistens. Selv veksler jeg mellom Cosmica, LRP og Cliniderm, alle med faktor 50+. Jeg bruker solkrem over fuktighetskrem fra sola kommer og i hvert fall ut september.

Jeg fikser ikke solkrem i ansiktet fra solkremmerkene apoteket fører. Det kjennes helt motbydelig ut, rett og slett. Liker cosmica og cliniderm ellers, men ansiktskremer får de virkelig ikke til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 18:57   #151
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fikser ikke solkrem i ansiktet fra solkremmerkene apoteket fører. Det kjennes helt motbydelig ut, rett og slett. Liker cosmica og cliniderm ellers, men ansiktskremer får de virkelig ikke til.

Jeg bruker ikke ansiktskrem under, kun gelekremserum fra Elixir, for ellers blir det i overkant klaustrofobisk.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-19, 19:16   #152
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

De er for fete for meg uansett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-19, 22:50   #153
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Æsj, høsten har kommet og jeg er gusten, grå og blæh i huden. Dere som nå har testet litt ulikt, noe dere er fornøyd med?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 00:38   #154
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg går fremdeles på Obagi-kuren, er veldig fornøyd med resultatet, men drittlei alle kremene morgen og kveld. Er fremdeles lett rødlig i huden, men det har roet seg betraktelig. En periode trodde alle jeg var solbrent. Pigmentflekkene mine forsvant i løpet av de første 4-6 ukene, og huden ser ren og klar ut nå. Har snart fullført 10 uker, og har knappe 4 uker igjen.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 17:46   #155
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg synes ikke retinoklerumet til The Ordinary gir mindre rynker, men den gir mer rødfarge i gusten hud.

Jeg bruker innimellom St. Stropez sin selvnbruniningsdagkrem (gir så forsiktig glød at jeg ikke trenger å være nøye med skiller), men jeg hater jo lukten av selvbruning, så det er ikke så ofte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 20:32   #156
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Hva er det i de Obagi kremene Geitrams? Er det syre eller vitamin A?

Jeg lurer på å kjøpe Elixir sine rensepads eller nattkrem. Noen som bruker produktene fraElixir? Fornøyd?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 20:48   #157
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva er det i de Obagi kremene Geitrams? Er det syre eller vitamin A?

Jeg lurer på å kjøpe Elixir sine rensepads eller nattkrem. Noen som bruker produktene fraElixir? Fornøyd?

Elixir har ikke nattkrem i ordets vanlige betydning, men de har kremer uten solfaktor. Jeg har prøvd en del produkter derfra, men det eneste produktet som virkelig er ride-or-die for min del, er Niactil 4%. Jeg har tynn, finporet hud som er sensitiv og sliter med å holde fuktbalansen, og denne føler jeg virkelig at hjelper.

ZO Skin er en medisinsk hudpleieserie, som har både ulike typer syrer og andre virkestoffer, etter hva huden trenger. Jeg tror man må til konsultasjon hos hudlege eller kosmetisk sykepleier (?) for å få kjøpt de sterkeste produktene. Jeg vurderer å få time hos hudlege selv pga. melasma, men jeg har jo som sagt veldig sensitiv hud, og tåler ikke så mye syrer osv før det blir krise...Men om jeg vil ha resept på tretinoin, er det veien å gå.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 20:50   #158
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Da går det prøver til dere som jeg har fått adresse fra i dag.

Dere finner da ut om dere liker kremen. Det er jo dessverre slik at man nødvendigvis ikke ser noen stor forskjell fra å ha prøvd den i noen dager (det hadde vært flott ), man må bruke den over litt tid. Det kan være greit å ta før- og etterbilder.

Kremen brukes som dag- og/eller nattkrem og man trenger ikke å bruke så mye. Man kan selvsagt også blande den med den kremen man bruker i dag, men da blir effekten selvsagt ikke like bra.

Jeg er veldig fornøyd med kremen! Litt for tidlig å si noe om rynkene lar vente på seg pga den, men nydelig lukt , god konsistens og passer veldig bra for min hud

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-19, 21:15   #159
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Jeg er veldig fornøyd med kremen! Litt for tidlig å si noe om rynkene lar vente på seg pga den, men nydelig lukt , god konsistens og passer veldig bra for min hud

Det skal jeg formidle videre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-19, 13:33   #160
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva er det i de Obagi kremene Geitrams? Er det syre eller vitamin A?

Jeg står for tiden på et program mot melasma, og bruker Melamin på dagtid (hydrokinon), og Melamix (også hydrokinon)+ Tretinoin på kveld. Tretinoin er a-vitaminsyre. Disse fås kun hos hudlege. Har forstått det slik at hudsykepleier kan skrive ut behandling med Retamax og Brightenex som også virker mot melasma, men ikke er like ekstreme som kuren jeg går på. Jeg skal over på disse produktene når jeg skal trappe ned i desember.

Obagi har flere ulike programmer, men har forstått det slik at de fleste programmene kombineres med Tretinoin. Den fås i ulike styrker, og jeg har den sterkeste.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no