Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva betaler man festhjelperen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-19, 09:34   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva betaler man festhjelperen

Inspirert av en annen tråd om fest og hjelp.

Jeg skal feire 50-årsdagen min med brask og bram i oktober. (Jeg har ikke feira bursdag på, bokstavlig talt, 40 år, nå er det jaggu på tide!)

Jeg vurderer å spørre datteren til ei kollega av meg (20 år) om hun og et par venninner vil hjelpe i løpet av kvelden, rydde, ta oppvask og slikt. Hvor mye betaler jeg disse jentene for jobben - det vil være noen timer en lørdags kveld, type 20-23 eller noe slikt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 10:09   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man festhjelperen

Sønnen min på 18 fikk nylig spørsmål om å være med å rigge en scene i forbindelse med et arrangement i byen, 160kr timen. Så hva med 500 til hver? Men min erfaring fra arrangement er at 2 personer på et sånt kjøkken er nok?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-19, 10:30   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man festhjelperen

Snuppa hjalp til 3-4 timer i en barnedåp rett før sommeren og fikk 500 kr. De var to fjortiser på kjøkkenet og da var det fullt. Arrangøren ga tilbakemelding etterpå at de virkelig hadde skjønt oppgaven. Men det er mulig at de som er eldre og jobber på kveldstid forventer mer?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-19, 00:37   #4
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva betaler man festhjelperen

Jeg betalte 1500,- for tre timer, to personer. Altså 250,- kr. timen. De jobber virkelig hardt i tre timer med oppvask, rydding og kaffetrakting.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-19, 08:36   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man festhjelperen

Takk for råd, da ser jeg hva jeg gjør.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no