Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

- Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-11, 18:00   #41
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Pøh, jeg kommer fra det stedet på østkanten som er kjent for pene damer, sågar i modellkategorien, så dette stemmer absolutt ikke. Hmf, og her kommer det fra en som en sjelden gang er på østkanten og ikke underbygger påstandene med noe. Det er nok helst sin egen selvfølelse de prøver å heve.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:03   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tror *egentlig* dette handlet om de klassiske vestkant-østkant-forskjellene på gruppenivå som handler om levealder, helse, økonomi, livsstil osv. For de forskjellene er jo der, samme hvor pen Tally er, samme hvor mye Elinblu trener eller hvor godt Tjorven tjener. På gruppenivå er østkantfolk fattigere, sykere og sør 11 år før de på den andre siden av elven.

Men så ble det bare en utrolig corny artikkel. Illustrert av Fredriksen-tvillingene...


Om det var det som egentlig var meningen å få frem var sitatet om "vakre innvandrerkvinner når jeg en sjelden gang er på østkanten" usedvanlig... pussig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:05   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Om det var det som egentlig var meningen å få frem var sitatet om "vakre innvandrerkvinner når jeg en sjelden gang er på østkanten" usedvanlig... pussig.

Ja, pussig er ordet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:16   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Fredriksen-tvillingene er helt klart sin fars døtre. Men jeg synes kanskje at det var litt ondsinnet å illustrere artikkelen med det bildet. Litt på grensen mot mobbing. Og så tror jeg HV har helt rett. Det handler vel mye mer om helse (kostvaner, røyking, trening osv).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:17   #45
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Isåfall er jo dette kjempenyhter for ytterste røde fløy. Store arvede familieformuer lever farlig når arvingene blir dummere og dummere for hver generasjon.

Ja, for pen er jo lik dum. Det vet vi jo alle.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:27   #46
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Så teite dere er nå, som dere spyr ut om hvordan tvillingjentene til Fredriksen ser ut.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:30   #47
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Så teite dere er nå, som dere spyr ut om hvordan tvillingjentene til Fredriksen ser ut.

Det var det jeg mente å si, men jeg ser jo at det jeg skrev er formulert slik at det fint føyer seg inn i rekken av de andre innleggene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:34   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Så teite dere er nå, som dere spyr ut om hvordan tvillingjentene til Fredriksen ser ut.

Der sa du det jeg tenkte også.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:48   #49
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Det virker noen ganger som noen synes det er helt ok å rakke ned på mennesker man anser som vellykket i form av slanke og/eller rike. Janteloven lenge leve? Det jeg ville fram til med det jeg skrev er at tvillingene neppe er et resultat av mislykket plastisk kirurgi, om ikke de har bruk samme kirurg som faren da - de er jo prikklik ham! Og jeg oppfatter de bilde som var i VG som et forsøk på å ironisere over at vestkantjenter er pene, og det er dårlig gjort. Hvem som helst ser ut som et takras ved siden av CM... Om tvillingene konkurrerer om å bli penest er det vel kanskje fordi de har fått høre mange nok ganger at de ikke er det, til at de tror det?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:52   #50
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Det virker noen ganger som noen synes det er helt ok å rakke ned på mennesker man anser som vellykket i form av slanke og/eller rike. Janteloven lenge leve? Det jeg ville fram til med det jeg skrev er at tvillingene neppe er et resultat av mislykket plastisk kirurgi, om ikke de har bruk samme kirurg som faren da - de er jo prikklik ham! Og jeg oppfatter de bilde som var i VG som et forsøk på å ironisere over at vestkantjenter er pene, og det er dårlig gjort. Hvem som helst ser ut som et takras ved siden av CM... Om tvillingene konkurrerer om å bli penest er det vel kanskje fordi de har fått høre mange nok ganger at de ikke er det, til at de tror det?

Jeg tror vel heller bildet illustrerer at de er veldig like? Og pene alle tre? De er jo det.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:06   #51
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror vel heller bildet illustrerer at de er veldig like? Og pene alle tre? De er jo det.

Jeg oppfatter ikke bildet sånn. Og jeg tror jeg har lest nok Sett & hørt på doen hos svigermor som gjør at jeg oppfatter bildet sånn. Og det var jo den retningen tråden også tok. Dessverre. Jeg synes ikke at tvillingene er stygge, altså, men de er ikke klassisk pene slik som CM. Eller så er de bare ikke like fotogene. Som meg. Det finns ikke et eneste pent bilde av meg, jeg er sinsykt mye lektere i RL.

Jeg har ei fotomodellvenninne, og jeg ser like fordømt støgg ut på bildene av oss sammen. Hver enda gang. Men mannen min sier at jeg er finest i virkeligheten.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:19   #52
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.


Jeg har ei fotomodellvenninne, og jeg ser like fordømt støgg ut på bildene av oss sammen. Hver enda gang.

Kjent problematikk. En gang jeg frustet over det sa min ex-svigermor: "Har du tenkt over om dette faktisk er slik du ser ut?" Jeg nekter fortsatt, jeg ser IKKE ut som på de bildene. IKKE!

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:23   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.866
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror vel heller bildet illustrerer at de er veldig like? Og pene alle tre? De er jo det.

Like er de ikke, ikke i ansiktstrekk, men jeg tenkte at bildet illustrerer en typisk vestkantlook. :dukker:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:28   #54
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Kjent problematikk. En gang jeg frustet over det sa min ex-svigermor: "Har du tenkt over om dette faktisk er slik du ser ut?" Jeg nekter fortsatt, jeg ser IKKE ut som på de bildene. IKKE!



Jeg ser heller IKKE sånn ut. Og det er heldigvis annerkjent i mine kretser at jeg ikke er fotogen. Ikke litt en gang. En kompis av meg tok en gang 80 bilder av meg, før han innrømmet at jeg hadde rett - jeg er vesentlig penere i virkeligheten (og det sier litt, for jeg er ikke super en i RL heller. ).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:05   #55
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Nå har ikke jeg så god greie på øst-vestskillet i Oslo, men dette går vel en del på økonomi også? Er det ikke slik at gjennomsnittsinntekten på vestkanten er betydelig høyere enn på østkanten? Og da har en kanskje også mer penger å bruke på utseende, kropp og klær?

Det kan hende jeg oppfattes som generaliserende, men jeg (og mange av de jeg kjenner) bruker i alle fall mer penger på å se pen ut når en har penger å bruke. Som å gå til frisør hver 6. uke, som å kjøpe nye klær, som å trene på helsestudio (med PT, som noen nevnte) og som til å kjøpe seg lettere øyelokk. (Noe jeg ikke har gjort. Ennå.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:09   #56
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Jepp. Det går defintivt mer penger med til å ta seg ut når man har penger til det enn når man ikke har det. Det er typisk en ting som ble nedprioritert til fordel for mat & regninger her i huset i alle fall.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:22   #57
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Nå har jeg lest artikkelen også. Forstår ikke om det er bekymring eller begeistring over at rike pene mennesker samler seg i Oslo sentrum vest. At de pene flytter sammen og får pene barn?

Ellers er det vel lett å finne at i husholdninger med høy inntekt prioriterer sunn mat og mosjon. Senest i dagens A magasin står det om sosiale forskjeller og ukesmenyene.

Jeg skulle helt klart kunne jobbet mindre og brukt mer penger på meg selv. Jeg liker både trening og sunn mat, men begge deler krever litt penger, tid og overskudd.

Jeg så en dokumentar i forrige uke. En artist fra 90 tallet, nå småbarnsmor, slanket seg 40 kg. Hun hadde personlig trener minst 5 dager i uka og reiste på Boot Camp i Scottland. Og hadde tilsynelatende hele degene til rådighet. Det skulle jeg også klart. Har ikke så mye å kg å miste.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 22:40   #58
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Professor Dag O. Hessen vil ikke stå inne for at folk fra vest i hovedstaden er penere enn de som kommer fra øst.

http://www.dagbladet.no/2011/05/06/n...ning/16438982/

Professoren sier at han er feilsitert. Han mener ikke at de er penere på vestkanten.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 22:57   #59
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Jeg bor på vestkanten, da betyr det at jeg er pen sant?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 23:02   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: - Folk på vestkanten blir stadig penere enn på østkanten

Østkant eller vestkant, ikke vet jeg, men at vestendinger er mye penere (og smartere) enn østlendinger er jo hevet over enhver tvil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no