Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-14, 10:51   #841
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Den ser superduperfin ut. Hvorfor trenger jeg ikke en sånn?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 16-11-14, 21:05   #842
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ooh, fine sko, Dronningen! Og selv om jeg er en kløne på høye hæler, og derfor oftest ender opp med kilehæl når jeg kjøper noe litt høyt: Hvor er de fra?


Eurosko, merke Roots, mener de kostet 699, og nei de er ikke så kjempehøye. Jeg har en del som er høyere, og som jeg fint kan gå i. Disse var dog enda mer levelige å ha på seg, og så sitter de så fast på grunnet den reima.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 16-11-14, 21:39   #843
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Eurosko, merke Roots,

Da skal jeg innom Eurosko. Har forresten god erfaring med Roots tidligere, de har en passform som ofte er "snille" mot min fot.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 19:42   #844
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Litt shopping i lunchen i dag (har to timers lunch denne uken). Ny bluse og bh.



Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 20:00   #845
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Det var en lekker og snerten bh!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 20:20   #846
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg har den i sort fra før, den sitter veldig godt på.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 20:31   #847
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Litt shopping i lunchen i dag (har to timers lunch denne uken). Ny bluse og bh.



Kjempefin bluse! Kjøpt hvor?

Christa er ikke aktiv  
Gammel 19-11-14, 21:02   #848
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Kjempefin bluse! Kjøpt hvor?

I en butikk som heter Promod (de har ikke utsalg i Norge).

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 21-11-14, 21:25   #849
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Mitt (for tiden) 3. par fra Sixtyseven:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-11-14, 22:52   #850
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Nye sko. Iom at ryggen har vært ute av lage det siste året må helhøyden nedjusteres.


Ny kjole:

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 22-11-14, 12:08   #851
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Jeg hadde tenkt å kjøpe den fine Bergansparkasen, men endte opp med en litt tykkere fra Didriksons i stedet. Nemlig denne: http://www.didriksonsshop.no/didriks...017-c-250.aspx

Den var finere enn den ser ut på bildet syns jeg, mer innsvingt i livet, og fin i stoffet. Jeg hadde en annen fra Didriksons som var blitt for stor, så da jeg fikk solgt den kunne jeg bytte den ut med en som passet.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 22-11-14, 18:18   #852
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde tenkt å kjøpe den fine Bergansparkasen, men endte opp med en litt tykkere fra Didriksons i stedet. Nemlig denne: http://www.didriksonsshop.no/didriks...017-c-250.aspx

Den var finere enn den ser ut på bildet syns jeg, mer innsvingt i livet, og fin i stoffet. Jeg hadde en annen fra Didriksons som var blitt for stor, så da jeg fikk solgt den kunne jeg bytte den ut med en som passet.

Nettopp kjøpt meg en vinterparka fra Didriksons jeg også
Ikke den der, men litt lik.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-11-14, 08:38   #853
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Det begynner å bli veldig utsolgt for pensko i butikkene, så da prøver jeg meg på nettet. Verdens største hælkløne skal balansere på disse til jul (her lukter det både forstuet ankel og mulig retur).

http://i3.ztat.net/detail/EV/41/1A/0...7K-Q11@7.1.jpg

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 11:26   #854
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)


Vintersko fra Rieker

Og treningssko og bukse i julegave til meg selv


__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 11:59   #855
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Ny sykkelbukse

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 12:12   #856
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Shopping og shopping. Jeg har shoppet veldig lite selv den siste tiden, men mannen har shoppet stort til meg de siste ukene; både en MacBook Pro og Louis Vuitton Neverfull Monogram MM:





...selv slo jeg til med to bukser nettopp, disse og et par lyse jeans med litt slitt look jeg ikke finner bilde av:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 12:37   #857
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Du Bomull, du er veldig heldig med mann altså!! Veldig.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 28-11-14, 12:45   #858
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Neverfull Den er så fin, grattis!

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 30-11-14, 23:46   #859
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Kjole fra Noanoa:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 02-12-14, 20:40   #860
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Da har jeg fått 2 julegaver i hus. Begge til storebror, kjøpt på Black Fridayrabatt på nett.
Uggs og Nike Free

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no