Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 01:00   #21
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Hehehe... I dine drømmer Dixie.

Jeg forstår faktisk ikke hvordan man kan like android en gang jeg Så utrolig tungvindt og knølete. Finnes ikke intuitivt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:11   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Hehe. Der tenker vi helt forskjellig, altså. Jeg har motsatt erfaring. Synes ikke alle Androidtelefoner er like bra, mange er beint frem grusomme. Men Samsung Galaxy er fantastisk, og ganske lik iPhone faktisk. Jeg har som sagt prøvd begge deler (min bror og mor har iPhone og jeg har knotet ganske mye med deres) og synes ikke forskjellen er så voldsomt stor, akkurat. Så om jeg fikk iPhone med like stor skjerm som Samsungen (fordi jeg er vant med den) så kunne jeg godt hatt iPhone altså. Men foretrekker Samsungen hakket fremfor iPhone. Om det er fordi jeg er mest vant til den aner jeg ikke, men jeg synes i hvert fall den er fryktelig enkel å få til, oversiktelig og veldig bra. Så jeg skjønner ikke helt at folk kan synes den er tungvint. Barna mine låner den hyppig for å spille og lignende, og de synes også den er veldig enkel og grei.

Min mor har iPhone 4, herregud for et elendig suppekamera! Hun lånte min mobil for å ta et bilde, og ble skikkelig overrasket (og sur) over hvor bra mitt var i forhold til hennes. Hun hadde valgt Samsung om hun fikk velge om igjen, sier hun.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:12   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.


Jeg forstår faktisk ikke hvordan man kan like android en gang jeg Så utrolig tungvindt og knølete. Finnes ikke intuitivt.

Tungvindt nei? Langt i fra.

Det største skillet synes jeg er det at man på Android kan velge hva man kan ha fremme på "desktoppen" av programmer. På Iphone så ligger alt fremme, og man kan ikke gjemme dem på samme måten.

Selv har jeg kun fremme det jeg bruker hyppig. Resten ligger inn under en menyknapp.

Liker ryddige skjermer jeg

Ja, så er kameraet mye bedre på S3 enn på iphone. Sånn kvalitetsmessig på bildene så er de nok jevngode, men S3 skyter i det du trykker på knappen. (under gode lysforhold). Iphone er mye tregere.

Her skiller S3 seg merkbart fra S2 også, bare så det er sagt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:20   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg kjøper ikke telefon for at jeg skal fotografere jeg altså, til det har jeg opp til flere fotoapparat.
Og man kan da flytte om på ikoner eller gjemme dem på iPhone. Lage undergrupper osv. Men fordelen med iPhone er at alt er på en plattform. Android opererer med flere knapper og plattformer og det er rotete.
Og det som er genialt på Samsungs telefoner har de jo stjelt fra iPhone, som altså er genial i hele seg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:28   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg bruker mobilkameraet mye, så for meg er det viktig (har speilrefleks og til annet bruk), men om man ikke bruker det mye så er det jo mindre viktig, selvsagt.
Nå synes jeg Apple er litt latterlige da, som sutrer over at Samsung har kopiert formen deres (som vel andre telefoner har hatt lenge før iPhone engang var på planleggingstadiet), som er en helt vanlig form med en knapp nederst på midten.

Den der Apple vs Samsung-greia med hvem som har hermet etter hvem, er det vel ingen som blir helt enige i, de krangler jo fremdeles, men jeg er i hvert fall mye mer fornøyd med Samsung enn iPhone. Er man mest fornøyd med iPhone, velger man iPhone, enkelt og greit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 01:39   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

iPhone, uten tvil. Jeg får høyt blodtrykk og grå hår av Androidmobiler.

Jeg og, av alle andre enn Samsung. Min mann har en nyere HTC-variant som han liker godt, men jeg takler den bare ikke. Samsung Galaxy er den eneste androidtelefonen jeg liker, men så er den til gjengjeld ganske lik iPhone også da. Jeg har lest at iPhone 5 er mye lettere og større, så mulig jeg hadde taklet den bedre enn de grusomme eldre iPhone-versjonene. Min bror og min mor har iPhone 4, og hadde jeg måttet gå fra Samsung til en av de, hadde livet mitt vært slutt. Men iPhone 5 hadde jeg nok likt bedre. Om noen tvang meg til å vike fra Samsung, da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 04:30   #27
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Samsung galaxy s3.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 05:52   #28
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

iPhone. Ingen over, ingen ved siden. Når min elskede Eplofon 4 avgår ved døden skal jeg ha ny av samme merke.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:38   #29
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Hva med Nokia + Windows Phone 8? Nokia Lumia 920 eller 820, kommer snart! http://www.nokia.com/global/products/phone/lumia920/ . Windows Phone er intuitivt, lett å tilpasse, annerledes, stilig, smooth og alt på en plattform. Kommer med trådløs lader på de nye Nokia-modellene !! Genial til bruk med jobbmail og kalender. Kunne aldri tenkt meg å skifte til hverken Android eller Eplofon. Har Nokia Lumia 800 nå, gleder meg til de nye kommer !!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:46   #30
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vel, det er litt flaut for jeg har vel deltatt i flere tråder her inne med alle mulige argumenter om hvorfor jeg ALDRI skulle ha iPhone men etter "det skjedde", sommer 2012, og jeg byttet til iPhone så må jeg jo si at jeg deler livet inn i før og etter barn, og før og etter iPhone.

iPhone kan ikke sammenlignes med HTC eller Samsung, det er rett og slett bare en helt annen opplevelse.

Jeg har også argumentert heftig mot iPhone i mange tråder her inne, og nå har jeg iPhone selv. Jeg mener fremdeles det jeg sa; iPhone er en enklere (ikke enklere som i lettere, men enklere som i færre valgmuligheter) telefon enn Android, og det er nok mye av runnen til at jeg valgte den nå.

Dixie Diner:
Her er et bilde tatt med Samsung Galaxy S2 og her er et bilde tatt med iPhone 4 i ca samme vær og lysforhold. Ikke så veldig mye tvil om at bildet fra iPhonen er temmelig mye bedre enn bildet fra Samsungen eller?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 09:50   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Dixie Diner:
Her er et bilde tatt med Samsung Galaxy S2 og her er et bilde tatt med iPhone 4 i ca samme vær og lysforhold. Ikke så veldig mye tvil om at bildet fra iPhonen er temmelig mye bedre enn bildet fra Samsungen eller?

Wow, sånn ser virkelig ikke mine bilder ut altså, derimot kunne jeg og min mor lagt ut de samme bildene i Samsungens favør, det går faktisk an å ta dårlige bilder samme hvilket kamera man har. Samsungen er jo flere ganger kåret til å ha mye bedre kamera enn iPhone 4 i tester.
Her og her er et par bilder tatt med Samsungen. Har tatt bedre bilder altså, men jeg gidder ikke lete gjennom alle mappene, da det meste der er knipset med spelrefleksen. Synes ikke de er i samme gate som Samsung-eksempelet ditt, derimot kunne eksempelet ditt meget godt vært tatt med min mors iPhone 4, for det er sånn hennes bilder ser ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 05-11-12 kl 10:10.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:21   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Men det var en ganske stor forbedring av kamera på iPhone 4s var det ikke? Mitt hovedkriterie for valg av telefon var kamera og HD filming og der kom 4s bedre ut en Samsung. Synes jeg.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:26   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Ikke for å være frekk, men kan det være noe med hvordan moren din tar bildene? Jeg har iPhone 4, og mine bilder ser ikke sånn ut. Jeg tar masse fine bilder med den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:39   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ikke for å være frekk, men kan det være noe med hvordan moren din tar bildene? Jeg har iPhone 4, og mine bilder ser ikke sånn ut. Jeg tar masse fine bilder med den.


Jo, som jeg også skrev så kan man ta dårlige bilder samme hvilket kamera man har, og det ble vel også bevist i linkene over her. Nå har jo Samsung scoret høyere på kameraet sitt enn det iPhone 4 har, men 4s og 5 skal ha mye bedre kamera enn 4. Men det har også mye med belysning å gjøre, og hvordan man tar bildene, ja.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:52   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg har en iPhone, og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte HTC One X i stedet for.

Men morsomme spill, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:52   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

iPhone, selvsagt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 10:54   #37
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg har hatt htc desire, htc wildfire og fikk nettopp samsung galaxy s 3 nå. For en drømmetlf. Ja den er stor, men rommer fantastisk mye og jeg elsker den

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 11:02   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Åh, ja. Jeg har en Samsung Galaxy S3 som jobbtelefon. Absolutt en fiffig sak, en veldig, veldig god telefon, god batterikapasitet og den har dekning på de utroligste steder, men jeg synes den er litt stor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 11:08   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg har hatt htc tidligere. Nå har jeg iPhone og kommer aldri til å ønske meg noe annet. Enda jeg da må betale litt for den når jeg kan få Samsung gratis på jobb (vi må betale mellomlegget på ca 1000 kroner mellom en helt grei modell og iPhone).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 11:11   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg er faktisk dypt sjokkert over at iPhone på noen måte kan ses på som en bedre telefon enn de nye HTC-ene.

Det er jo en tulletelefon! Morsom leke, og helt okei kalenderapp og noteringsmuligheter, men læll!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no