Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 13:25   #41
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Flott! Då blir da familiejul på oss då. Eg stiller med samboer, 2 barn, 1 sliten mormor, 3 søsken m/ partner (min side), 12 nieser/ nevøer. Samboer tromler sammen 1 gammel mor, 7 søsken m/ partnere, 17 nieser/nevøer + x- antall ektemenn/ samboere og barn. Skal nok klara å spa opp eit par kjæledyr også.

Med tanke på mat så vil eg + fleirtallet ha pinnekjøtt, samboer ++ vil ha ribba, sliten mormor ønsker lutefisk, mens trønderen vil ha steinbit. Til dessert ønsker vi riskrem, multekrem, karamellpudding (heimelaga) og is til ungane. Som forøvrig stort sett spiser kylling og pomme frites, julemat eller ingen ting.

P.s. Sliten mormor liker ikkje bråk.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:38   #42
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Tja, kanskje jeg også skal ta turen? Jeg tar med familien, mine foreldre, bror, pluss endel tanter og onkler. Og pus da. Han er ikke særlig glad i andre dyr, så jeg regner med du ordner det sånn at han slipper å være i samme rom som de andre dyrene? De andre dyrene kan jo f.eks være ute, det går sikkert fint. Han er også veldig glad i å klatre i juletreet, så det er fint om du passer på at det er behørlig festet i taket for å unngå velting. Vi kan jo ikke ha noe av at pus skader seg. Og forresten, vi vil gjerne at juletreet har både engelske og skotske flagg i tillegg til de norske. Og siden bestemor er veldig lite religiøs, må stjernen i toppen av treet være skikkelig stygg, så det blir litt ironisk, liksom. Stygg engel godtas ikke.

Av servering er vi ikke særlig kravstore. Jeg må ha pinnekjøtt, mannen kalkun. Pappa vil helst ha ribbe, men også litt av alt annet. Ungene vil bare ha medisterkaker og sosisser. Også må vi ha minst sju slag til kaffen. Pepperkaker og kransekaker er et must, samt hjemmelagde krumkaker. Og hjemmelaget marsipan.

Vi forventer at ingen pakker åpnes før kaffen er klar, samt at hver pakke skal åpnes for seg, og alle skal få muligheten til å studere den inngående før neste pakke kan åpnes. Vi blir nok ikke ferdige før i 3-tiden om natta, men jeg regner med det går bra? Det betyr jo at dere ikke trenger å ha frokostbordet klart før i ti-tiden neste dag.

Vi gleder oss.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:41   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg nekter å gå med på at katten til kristine skal gjøre at hundene jeg har med må være ute! Dette regner jeg med at du finner en løsning på, Knerten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:48   #44
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Og hva med oss allergikere :skingrestemme:?? Katten bør få sitt eget rom. Helt klart. Hunder tåler jeg, så det går greit.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 13:48   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi tar ikke med katten, men lillebrors mekaniske hamster blir med, og den må få gå på gulvet og lage lyder hele tiden, og du må pønske ut en grusom straff til de som trakker på den eller forstyrrer kursen dens.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:18   #46
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vi tar ikke med katten, men lillebrors mekaniske hamster blir med, og den må få gå på gulvet og lage lyder hele tiden, og du må pønske ut en grusom straff til de som trakker på den eller forstyrrer kursen dens.

Tar du med den hamstertingen, tar eg med den mekaniske katten vår. Den mjauer og maler, og ser i grunn ut som noko henta frå Pet Sematary.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:25   #47
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Knertens julefest jo!!

Det er så deilig å lese om andre sine dysfunksjonelle familier og slippe å føle seg alene med denslags her i verden!!


Vi tropper opp i år også! Jeg ankommer på julaften med mann, barn, svigerfamilie og egen familie som til sammen utgjør 21 voksne, 8 barn og 1 hund. Selvsagt er det en utdelt porsjon av de respektive som ikke kan oppholde seg i samme rom, det bør vel taes hensyn til. Ikke bli forbauset om de, til tross for hensynet, blir sittende å furte på sine utdelte rom.
Hunden er gal og bør egentlig sperres inne, men helst uten at eiere vet om det.
En litt mindre behagelig del av familien må i år, som i fjor, få sitt helt egent private stue der de kan sitte og slarve, slenge drit og skule på alt og alle. Dere må selvsagt regne med å bli en del av samtale emne. Det hjelper ikke hva en utviser av godhet og omtanke, det meste kan snues til noe negativt! Gjelder bare å ha nok oppfinnsomhet.
Mamma og pappa ønsker lutenakke av god kvalitet og hjemmelaget flatbrød. Resten av flokken spiser pinnekjøtt, saltet og røkt sådan.
Til drikker bør det serveres vørterøl, juleøl, akevitt, vin og vann. De som drikker vann blir selvsagt uglesett. Multekrem og is til dessert.
Noen i svigerfamilien ønsker kun å åpne pakker hjemme hos seg selv, så det må ordnes med transport av disse etter middag. Sammen med de forsvinner nok sikkert svigers også.

Og resten av kvelden kan vi bare kose oss!!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:27   #48
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg må melde avbud, siden vi har invitert til hjemmejul. Men raus som du er i jula, så tenkte jeg du kunne komme hjem til meg lille julaften og ta en skikkelig rundvask? Fint om du drar fram ovnen og sånn, gjerne rim av fryser mens du er i gang.

Mer ber jeg ikke om i år, synes det er mange her som maser mye på deg stakkar.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:34   #49
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Julaftenfest hos Knerten.

Vi kommer meg, mann og to gutter, jeg må ha pinnekjøtt og jeg vil ikke ha det servert i samme rom som de som spiser ribbe, det ødlegger julelukten, jeg må ha store mengder kålrabistappe til og rødkål. Barna vil ha store mengder dampamår og sosisser.

Mulig svigerfamilien blir med også, i tilfelle vil min svigermor ha ribbe og hun spiser den gjerne kald, så hun kan godt bli servert helt til slutt. Katten vår blir muligens med også, men hun er litt sky ovenfor folkemengder, så hun bør få eget rom å være på.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:46   #50
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer, to voksne/to barn. Muligens svigerfar også, han er invitert men kommer sannsynligvis ikke. Skulle han komme blir han nok gjerne med i sladderkroken og har mange nye "sannheter" å komme med. Ribbe og pinnekjøtt er en selvfølge, men jeg nekter å sitte i nærheten av de som spiser lutefisk pga lukta

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:47   #51
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Ok, etter en kjapp tur til apoteket for å hente ut hasteresepten på beroligende sitter jeg nå og knasker piller som godteri. Dette blir null problem folkens!

Kjapt oppsummert, jeg har skummet gjennom ønskene (les:kravene) deres, husker jeg i farten (hjernen er ikke helt på nett for tiden, så bær over med meg....):
aC har nummer til bra vekterfirma. Ser ut som det trengs.

De fleste har litt ymse ønsker når det gjelder julematen, dette fikser vi....ehhmmmmm jeg, fikser det...

Vi fører i all hast opp ett hus til, eller forresten, vi hiver ut nonnene borti gata, der har vi en hel nonnegård for oss selv. Juhhuuuuu, da er det bare å grave en liten underjordisk gang fra huset deres og over til huset mitt da, så er problemene rundt ekte juletre/ plastikk juletre, pelsdyr/ ikke pelsdyr løst! Sikker tmasse andre problemer som er løst også, og jeg bare stormer til og fra og serverer ved de forskjellige bordsetningene!

Seff det blir PepsiMax på Julaften! Det er PepsiMax året rundt faktisk. For å ha noen som helst sjans i havet til å holde hodet over vannet, utgikk alle planer om å kutte ned fra 4 liter om dagen med høye kneløft i august en gang.....

Korteste kjolekonkurransen er allerede i gang!

Esme trenger amme. Hmmmmm, tricky. Jaja, kanskje Mim stiller? Hun klarer nok å oppfylle kravene til ammeernæring satt av Esme.

Gnuri kan informeres om at huset inneholder mer enn ett pinnedyr. I skrivende stund ikke mer enn 8, men det er stadig vekk en til i buret. Pussige greier....

*knasker et par piller til* Tenke bare positive tanker nå.

Dette blir jo veldig veldig hyggelig dere! Noen alkoholikere godt blandet med avholdsmennesker, svigermødre i kjelleren (det er kanskje det beste med hele kvelden tror jeg), massssssssse god mat, enda mer mat, det må jo være nok til alle, en god del gaver (jeg savner ønskelister fra de aller fleste av dere! Full skjerpings folkens!)

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:50   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jah, jeg har store planer om å vinne kjolekonk'en.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 14:52   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Neida, det er ikke så farlig med rundvasken hjemme hos meg. Skjønner jo at det ikke er så lett for deg å tenke på alle *martyrstemme*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:00   #54
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Forøvrig kan jeg melde om ikke så rent få gjester hos oss fra før av. Årets støre spørsmål er:
1: Skal fader'n inviteres eller ikke. Jeg er fly forbanna etter sommerens skilsmisse med min skjønne stemor og ønsker han dit peppern gror og helst enda lengre bort!
2: Kommer gemalens brors samboers foreldre om å spørre om å få komme i år også? Jeg øver og øver og ØVER hos psykologen på å lære meg å si det enkle ordet NEI, men det er fader ikke lett.
3: Detter juletreet ned i år også?
4: Er det lov å si jeg VIL i kirken klokken 16.00? Og dermed utsette hele seansen hjemme hos oss til 18.00? Eller er det helt hårreisende og det er å forlange at undertegnede kan dra i kirken tidligere og ha seg hjem til fem, sånn at det som vanlig kan begynne da.....?
5:Hvor mange nisser kommer i år? I fjor dukket det opp ikke mindre enn tre.....sjarmerende nok, men snuppa på fem blir noe forvirret.


Sist redigert av Knerten : 04-08-14 kl 13:24.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:02   #55
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Rundvasken hos Pelle er allerede bestilt og betalt. Jeg sender over verdens beste filipinske jenter. De er noen funn hele gjengen og gjør en svæææært grundig jobb! Det vil bli montert webkameraer hos deg på forhånd, så jeg kan instruere dem underveis!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:04   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg ønsker meg bare en stille og rolig julaften, Knerten.


( )

Men du? Seriøst. Den der hunden som folk tar med seg. Den kan ligge i bur. Jeg hadde lagt den i bur. (Muligens svigerforeldre også, men hey.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:07   #57
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Dette blir nok bra - jeg gleder meg. Jeg regner med at du kommer til en avtale med Maverick om hunden hennes, pus har selvfølgelig førsterett for juletreklatring.

Jeg ser jo at jeg glemte å slenge med ønskelister. Vi er ikke så kravstore egentlig, jeg klarer meg fint med en iPad. Mannen vil gjerne ha en helgetur til en eller annen by der man kan gå på rugbykamp. Ungene vil ha spark og rattkjelke, og ettersom gavene ikke får plass under juletreet regner jeg med at du fikser en underholdende rebusløype de kan følge for å finne gjemmestedet? Jeg tenker at 10-12 poster burde holde. Helst på rim.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:07   #58
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men du? Seriøst. Den der hunden som folk tar med seg. Den kan ligge i bur. Jeg hadde lagt den i bur. (Muligens svigerforeldre også, men hey.)

Kjenner du ikke opprinnelsen til denne tråden? Den hunden kunne slett ikke ligge i noe bur.

Knertens juleselskap får meg alltid til å føle at min familie er så nydelig veltilpasset ... selv om jeg ofte ikke synes det sånn ellers.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:08   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Kjenner du ikke opprinnelsen til denne tråden? Den hunden kunne slett ikke ligge i noe bur.

Knertens juleselskap får meg alltid til å føle at min familie er så nydelig veltilpasset ... selv om jeg ofte ikke synes det sånn ellers.

Jeg husker opprinnelsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 15:09   #60
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Slettes


Sist redigert av Knerten : 04-08-14 kl 13:24.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juleselskap, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no