Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-10, 10:09   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Velkommen til Knertens julaftenfest!

Tradisjonen tro kommer herved invitasjonen til årets store høydare: julaftenfest!
Åpent for alle. Barn, voksne og alle former for dyr. Nå har mellomstesnuppa fått seg pinnedyr, så selv insekter er velkomne i år....

Jeg står for alt. Mat, drikke, pynt, gaver osv. Kom med ønsker ang. bordplassering og nøyaktig hvilken mat dere ønsker servert på julaften!

I år har jeg virkelig planlagt dette NØYE og har laget en fin spaavdeling i kjelleren. Ikke helt ferdig enda, men grunnvannet står omtrent en halvmeter opp på veggen og fuktigheten er påfallende. Et par oljeovner og noen stearinlys nedi gjørmen gjør susen tenker jeg.

All erfaring tilsier vi trenger en noe mer "lukket" avdeling for ymse svigemødre og andre som står i fare for å ødelegge idyllen på selve julekvelden. Den er også på plass. Den kan virke noe skremmende på folk kanskje, men jeg skal prøve å bli kvitt soppen og de fleste edderkoppene før julaften. Fuktigheten der inne er også fremtredende og gummistøvler anbefales på det sterkeste. Det er ikke nødvendig å booke plass her i år da erfaring fra tidligere tilsier at folk gjerne sitter der inne i hauger for å holde varmen. Her blir det til informasjon stengte dører og ingen mat.

Det er ingen begrensninger i antall påmeldte. Jeg (les: gemalen) bygger gjerne på huset forå få plass til samtlige.


JULAFTENFEST !


det blir ikke ballkjole

det blir ikke smoking

det blir ikke stashabitt

men helst noe pent og lite slitt...
Hvem stiller i den korteste kjolen?

det blir ikke juleball

det blir ikke juletrall

det blir ikke bankett

men stilig, rett og slett
Raser juletreet ned i år også?

det blir ikke julesang

det blir ikke bjelleklang

det blir ikke englesang

men helt sikkert allsang!

Er det noen som kan stille med band for litt livemusikk?


det blir ikke Skaugum

det blir ikke ORO

det blir hos Knerten

og det blir MORO !
i år også!



VELKOMMEN!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:13   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Gøy!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:14   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Herlig, Knerten!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:16   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer, selvfølgelig.
Ribbe til Mannen, Storesøster og Minsteturbo. Rømmegrøt til meg. TurboTrollet spiser gjerne kalkun.
Vi tar med oss to store katter, og forventer at maten står på bordet klokka fem.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:18   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Dere kan ikke ta med katter, jeg tar med to allergikere nemlig. Så da må det arrangeres et eget katte-anneks isåfall, med tilsvarende fasiliteter og servering.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:20   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer jo såklart. Katten er psykopat på vinteren for han får ikke løpt fra seg nok lekelyst ute uten å bli kald. Men han liker å jakte på barn og forsøke å drepe dem. Er det noen som kan stille litt lek til rådighet for ham? Mine unger er lovet fri fra ham i jula nemlig.

Drammen vil ha ribbe, jeg vil ha rødkål til ribba. Jeg vil ha pepsimax men dere får ikke lov å kommentere det for det er lov på julaften.

  Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:21   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg kommer! Jeg vil ha rakfisk & champagne!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:22   #8
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Kva opplegg har du for kjøttmeisene? Vi kan iallefall ikkje reise utan dei, då dei er meget avhengige av faste og næringsrike måltid. Viss det kan ordnast, stiller vi med to vaksne, to barn, ein katt, fleire kjøttmeiser og iallefall ei svigerinne til svigeravdelinga (her kan det verte aktuelt med fleire altså. Situasjonen er ustabil).
Elles:
-Maken har eindel krav når det gjeld pinnekjøtet, men det tek han nok opp med kokken ved ankomst.
-Eg vil ikkje vekkast før 10:30, og då med ein kopp kaffi.
-Borna vil ha NRK Super frå kl 08:00.
-Tre nøtter til askepott må på ingen måte skje i mitt nærvær, så reknar med at securitas vokter fjernkontrollen.
-Temeperaturar under 25* innandørs er uakseptabelt.
-Når det gjeld gåveønsker, sender eg over ei liste når det nærmar seg. Vi er ikkje heilt i mål der enno.

Gler oss!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:23   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!


Herlig!

Vi kan dessverre ikke komme i år, men jeg sender svigermor, tror jeg. Hun kan kanskje være grei for deg å ha der da hun er fullstendig kontrollfrik og du dermed kan lene deg tilbake og la henne overta styringen.
Lykke til.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:23   #10
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Jeg kommer med mann, barn og marsvin.

Vi vil ha pinnekjøtt, poden vil også ha Gilde pølse til.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:29   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer. Tar med mannen, treåring, baby og alle hybelkaninene. Blir jo ikke jul uten!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:29   #12
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Haha, besteste juletradisjon!

Jeg kommer med baby i år da, og har ikke lyst å stå opp med den på natta, så du får skaffe en amme. Helst en velernært en, som drikker tran og bare økologisk mat.

Ellers så er det vanlig greie for oss, jeg vil ha pinnekjøtt og mannen min vil ha ribbe og sønnen vår vil ha HappyMeal. Han får ikke det hjemme hos oss, men jeg synes du skal ordne det da. Vi er jo tross alt gjester.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:29   #13
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Åh, så hyggelig! Jeg lurer på om jeg skal benytte ditt gjestfrie tilbud til å la svigerfamilien oppleve norsk jul. De kommer fra Dominikanske republikk, så de må nok være et par uker for at det skal være noen vits å reise. Det er to svigerforeldre, ti svogere og svigerinner, og nitten nieser og nevøer. Fint om du kan ordne flybilletter, visum, vinterklær, overnatting og gaver. De er til tider svært høyrøstede, og snakker ikke norsk, men du stiller vel med grunnleggende spanskkunnskaper innen da, regner jeg med. De må få mat, men siden de ikke har smakt norsk julemat før, vet jeg ikke hva de liker og ikke liker. Det tror jeg dere må ta underveis når de får smakt på maten.

Jeg melder forresten på svigerinnen min i konkurransen om den korteste kjolen!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:30   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer. Mini kan stå for underholdningen. Hun har begynt å spille kornett, og rauter med et imponerende volum, så her skal det ikke bli noe pinlig stillhet.
Mannen og tvillingene vil ha pinnekjøtt, jeg vil gjerne ha lutefisk, og de små vil ha pasta med spinat, pinjekjerner og bacon, pluss spanskee kjøttboller med hvitløk og basilikum.Ris ved siden av.
Hunden må selvsagt få være med, og han må ha gromstolen med pute og pledd oppi, og der skal han ligge og trone og skremme bort katter og annet.
Gnuri tar med pinnedyret sitt, så det kan få luftet seg litt og hilst på pinnedyret i heimen din.
I år tar vi dessverre ikke med noen gamle, men jeg forventer at du selvsagt sender noen godbiter, mat og kaker og slikt opp til dem som dessverre ikke kan være med. Da skjønner de jo at du bryr deg litt i allefall.
Vi gleder oss, og regner med at det blir fullt dessertbord etter middagen, slik at alle får det de vil ha. Du har vel husket å kjøpe gaver til oss?

Ja glemte- juletreet må være av plastikk, for ellers så får jeg og tvillingene astmaanfall.


Sist redigert av gnuri : 29-11-10 kl 10:37.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:31   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Kjenner jeg allerede de 14 første innleggene er bekymret for Knertens mentale helse.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:34   #16
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!


Knertenfest!
Jeg kommer med mann og barn og katt og foreldrene mine og hunden deres. Mannen vil ha hvit fisk, den må være helt fersk ellers vil han ikke ha. Foreldrene mine vil ha rømmegrøt eller ribbe antar jeg, eldstesønn spiser ingenting, men du må gjerne nøde ham til å smake, mens jeg og yngstesønn er enkle i matveien, så vi tar det vi får.

Jeg regner med at du sørger for at nissen som kommer med gaver er skikkelig utkledt så ikke barna får mistanke om at han ikke er virkelig? Jeg ønsker meg pelslue forresten, kaninpels. Du sørger vel for at nissen har det med seg i sekken? Vi er jo gjester.

Nei, dette blir morro dere!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:35   #17
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer gjerne. To voksne, to storunger med høye forventninger og en liten en. Vi er ikke kravstore, og tilpasser oss greit omgivelsene, men forventer likevel at vertskapet sørger for et par ting:
* Vær obs på 9-måneders gammel baby! Vi forventer at det ikke finnes pynt innenfor hans rekkevidde, og at gulvene er rene, siden han liker å gnafse på hybelkaniner der slike finnes. Juletreet bør dere muligens sette en grind rundt, sånn at han ikke river det over seg. Og lange duker er selvsagt bare å glemme.
* Jeg se Tre nøtter til Askepott i fred og ro. Ellers blir det ikke jul. Regner med at du ordner det.
* Vi vil gjerne spise pinnekjøtt. Røkt. Og grillet. Og kålrabistappe. Jeg må få multekrem til dessert, mannen riskrem med rød saus, mens ungene bestiller sjokolademousse. Alle må jo få favorittdesserten på julaften!
* Drikke: rødvin, juleøl, Cola Zero, julebrus og vann med isbiter.
* Jeg kan forresten ta med svigermor hvis du vil. Hun er flink til å kommentere det som ikke er bra, så slipper du være redd for at du glemmer noe.
* Jeg er allergisk mot katt, julestjerne og svibler, så slikt må selvsagt ikke finnes innomhus. Mannen tåler ikke duftlys, så det går jeg ut fra at du unngår.

Dette blir koselig!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:36   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Hurra, Knerten! Jeg trodde jeg måtte invitere meg selv, men nå takker jeg ja på vegne av mann, barn, bonusbarn og bonusbarnebarn og foreldre. Mormor må ha en god stol og varm stue,og mulighet til å prøvesitte og forkaste flere stoler og putevarianter i løpet av kvelden, og morfar må ha linjeakevitt, men ikke for mye.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:38   #19
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Mannen kan ta med gitar, forresten, og eldste har en brukbar sangstemme, så hun drar sikkert igang litt Lady Gaga og sånt rundt treet!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 10:44   #20
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Dette er bedre enn Grevinnen og Hovmesteren, altså. Blir ikke jul uten Knertens juleselskap.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
juleselskap, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no