Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-20, 20:52   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvordan tenker du?

Jeg traff et vennepar av min far forleden, og der ble det snakk om hvordan man tenker. De er begge to sånn at de ser ingen bilder i hodet. Sier noen eple for eksempel så er det helt blankt. Jeg derimot har veldig mange bilder og filmer i hodet mitt, og er avhengig av å danne meg et slags bilde av ting for å virkelig forstå de. Det kan være litt vanskelig av og til når det er noe veldig teoretisk det er snakk om. Det tok for eksempel alltid litt tid før jeg klarte å se for meg hvordan vi skulle løse de utallige gruppearbeidene da jeg studerte. De andre begynte gjerne å skrive med en gang mens jeg drodlet, bladde i bøker og lagde tankekart.

Hvordan er det med dere?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no