Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-12, 13:06   #41
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

iPhone 5, selvsagt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 13:50   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

S3, altså? Hvor blir det av Iphone-tilhengerne?

Men hvor lønner det seg å kjøpe? Jeg har Telenorabonnement, og kan forsåvidt tenke meg å bytte abonnement, men det lønner seg kanskje å kjøpe uten binding uansett?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vel, det er litt flaut for jeg har vel deltatt i flere tråder her inne med alle mulige argumenter om hvorfor jeg ALDRI skulle ha iPhone men etter "det skjedde", sommer 2012, og jeg byttet til iPhone så må jeg jo si at jeg deler livet inn i før og etter barn, og før og etter iPhone.

iPhone kan ikke sammenlignes med HTC eller Samsung, det er rett og slett bare en helt annen opplevelse.



Jeg har hatt HTC i flere år, og kjøpte meg en Iphone nå i år.
Det var ingen revolusjonerende opplevelse for meg altså. Iphonen er helt ok den, men jeg synes ikke den er særlig bedre enn HTC.
Den er enklere på en del områder, og definitivt mer tungvindt på andre områder.

De siste Samsung/HTC telefonene er nok definitivt helt på høyden med Iphone. Jeg liker min Iphone jeg, og jeg kjøpte den fordi jeg har Mac. Men at den er synes jeg ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 14:26   #43
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Samsung galaxy S3 selvsagt. Har aldri vært så fornøyd med en telefon før.

Alle tre ungene har Iphone og det frister ikke å ha det.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 15:33   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Jeg digger min iPhone. Eldste har nå arvet min 4`er, og jeg var vill og gal og valgte IKKE iPhone 5, men 4S. Jeg liker ikke store telefoner, og synes mange av Samsungene og HTCene ser ut som flytebrygger. iPhoen 4S er mer enn stor nok for meg. Merker dog ikke så stor forskjell enda på 4 og 4S.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 10:20   #45
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Selvfølgelig er det ikke bare kameraet som må være bra for å få gode bilder, men jeg er virkelig imponert over hvor gode bilder det kan bli av mobilkamera nå.

Dette bildet er tatt med en Samsung S2, av en gribb som fløy forbi oss. Jeg synes egentlig det ofte blir uskarpe bildet av ting i bevegelse, men dette ble riktig bra. Svoger med speilrefleks fikk ikke bedre bilder enn dette .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 10:41   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?

Sinnsykt rått! Og jeg har også tatt mange bilder med S2en som jeg ikke kunne fått bedre med speilrefleksen!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no