Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mp3-spiller

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-12, 13:00   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Mp3-spiller

Gutta har hver sin Sansa Shaker som de har musikk og lydbøker på. De har funket finfint til sitt bruk til nå, men jeg ser kanskje at det er behov for noe annet. De må jo lete fram det de vil høre på siden det ikke er noen oversikt.

Men jeg har ikke peiling på mp3 spillere, så har noen tips til meg?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 15:50   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mp3-spiller

Ikke oversikt overhode på spilleren, eller manglende oversikt pga. manglende ID3-tagger på mp3-filene?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 16:10   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mp3-spiller

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Ikke oversikt overhode på spilleren, eller manglende oversikt pga. manglende ID3-tagger på mp3-filene?

Det er ikke noe display på den.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:11   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mp3-spiller

To av mine barn har Sony Mp3. Den har greit display og ikke minst lang batterilevetid (ca 50 timer, tror jeg). Den er også veldig grei å overføre filer til, faktisk såpass grei at ungene får det til selv. Storesøster har Ipod Nano, men ønsker seg Sony hun også. Nano'en har ikke mer enn 5-6 timers batteritid og det er knotete med ITunes, synes hun (og jeg).

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no